Je kan het altijd in het engels zetten he Takkiemuis Ik moet zeggen dat ze knap werk geleverd hebben, ik ben nog niet één spellingsfout tegengekomen. Echt professioneel gedaan van starstable!
In the past day or so, we've had LOTS of behind-the-scenes technical work going on to prepare our new website for all the cool stuff we have planned for the future.
Not everything went as smoothly as we wanted it to, and some of our players were unable to connect to the game because of our website's downtime.
We didn't mean for anyone to miss out, and we're sorry if you were affected, so to make up for the downtime we have given everyone 200 Star Coins!
There's a super-fun new midsummer-themed update on the way tomorrow which we hope you'll really enjoy!
Have a great day, from the Star Stable team!
xLHHx
Geplaatst: 17-06-14 17:28
jeetje ik kom echt niet uit een quest ookal is tie nederlands het gaat om deze quest : Langs de ontbrekende sporen : Ga op zoek naar nieuwe aanwijzingen langs de zuidelijke kust en in de Doolkust, recht naast de brug die naar het vasteland gaat. Als je iets vind, vertel het dan aan burgemeester Klaus.
ik kan echt geen aanwijzingen vinden kan iemand me hiermee verder helpen?
Ik ken de plaatsnamen niet in het nederlands, en begrijp dus ook geen bal van alles
Nu snap ik dat met de verschillende servers niet, iemand die me dat kan uitleggen?
Anoniem
Geplaatst: 17-06-14 17:34
Echt balen stomme gedoe met nederlands , ik wil hem origineel ><
Ik snap hem niet doolkust?
xLHHx
Geplaatst: 17-06-14 17:35
takkie_muis schreef:
Echt balen stomme gedoe met nederlands , ik wil hem origineel ><
Ik snap hem niet doolkust?
dat staat er snap er ook geen bal van
Summerfly
Geplaatst: 17-06-14 17:35
Hai, ik kom weer even. Heb al een tijd niet gespeeld en ben ook geen starrider meer, maar mocht er nog een erg leuke update komen dan koop ik wel weer een maandje. In de tussentijd lees ik natuurlijk nog steeds mee! Vind het ook erg leuk dat het nu in het Nederlands is!