Er is nu ook een koelverse sappen check bij de Plus, maar deze komen maandag pas beschikbaar. Is er al eens zo een check geweest en hoe zijn deze bevallen?
Zo, hai! Ik heb gister 1 ah chek gedaan en is goedgekeurd Morgen de Heineken check doen (wat ik raar vind want het is toch Amstel Raedler? ) Wat een naaiers, AH Check is nu €15!?
Dat was hij ook toen je de Friso ook nog moest tellen. Bij de Boni is die €3 dus die morgen voor t werk even meepakken!!
irisssssje
Geplaatst: 27-06-13 23:19
Suus__ schreef:
Ik heb er 10 gedaan voor €3....
Ik ook Maar vandaag ook nog 3 voor 15€. Had alleen op 1 adres per ongeluk in het verkeerde opdrachtenscherm gedaan, dus van een ander adres... Toen gelijk berichtje gestuurd van oeeeeps verkeerde scherm. Maar ze hadden zo slecht gekeken dat 'ie toch goed gekeurd werd... Heb het toen nog wel even netjes uitgelegd, waren ze erg blij mee
Is er hier iemand die een invite heeft voor mij? Ik heb overal gekeken en niemand wil er 1 uitdelen. Ik heb zo'n zin om te roamler'en.. Sorry voor de zoete inval trouwens! Ik ben Valerie hallo!
Jammer dat we nu maar €2 voor de melkcheck krijgen, er was een tijd dat ik 4x4,50 verdiende elke week Leuk trouwens die Sony check, eens kijken of ik die mee kan pakken vandaag.