Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:17

Hmm, dat is alsnog niet zoveel...
Gaan we weer met z'n allen de "mindere" rassen fokken en is het binnenkort weer compleet omgekeerd 8-)

F_inley

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:19

De mindere rassen staan ook nooit bij de handelaar eigenlijk valt mij op

Ik ben out of the box gegaan en een tinker merrie gekocht een hengst gehuurd met hoog GN dus hopelijk een nieuw hoog GN veulen meg vers bloed dalijk en zo niet gaan ze weer naar de handelaar haha

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:21

Bij mij was het ook wel een beetje het probleem dat al mijn merrie's van de welshlijnen bij de kruisingen horen.
Ik kreeg of kruising merrie of volle welsh hengst bij mijn vorige dekpogingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:21

Is ook zo .. Heb tijdje zitten kijken voor fjorden & haflingers omdat die toen zo weinig waren, maar er stond haast nooit wat op .. en als er wat stond was het maar eentje (dus dan had je nog geen koppel) en laag GN (wat op zich niet zo'n ramp is, maar is toch minder :P ).

Staan nu wel 3 leuke kruisingen op waar ik over zit te twijfelen .. een haf x av, haf x paint en haf x fries.
Maarja, stal zit nu een beetje vol door die "miskochte" paarden :') dus moet nog even kijken.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:24

Meer spelers die zouden fokken zou ook heel erg meewerken. Zou het geen idee zijn een fokproject op te starten? Daar zou ik iig wel voor open staan.

Heb weer 4 koppeltjes (Tinkers :+) op de weide staan :):)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:27

Ik fok er lustig op los ;) koop nu af en toe wat minder GN paarden en koppel die aan mijn hoge GN paarden in de hoop op nieuw hoog GN bloed

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:28

Ìk fok al welshjes en ik bezit een haf merrie met nieuw bloed.
Ik wil best samenwerken met mensen. Ik heb nu nog maar weinig paarden.
Maerwen is een Welsh x Fjord
Faelwen een welsh x av
Raina ook een welsh x fjord
En ik heb een welsh x PRE hengst
Verder heb ik JJ Cato en SS Sellion als volle hengsten staan (welsh)

Ik probeer alles nu wat te trainen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:29

Ik heb blijkbaar zelf toevallig nog een kruising paint x av op stal staan .. Wel een merrie en maar GN 2, maarja, misschien kan ik er toch wat mee om de av terug te brengen ...

Het stomme is ... als we nu allemaal ons gaan gooien op de Welsh en AV en Haflinger en Shetlander, dan zijn er binnenkort van de andere rassen weer geen paarden meer over :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:32

Je kunt je nog het beste op kruisingen gaan oriënteren, dan fok je af en toe ook iets raszuivers eruit. :+
De PRE zal altijd wel populair blijven trouwens en ik geloof dat we een trouwe groep tinker fokkers hebben.

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:34

Binnenkort schiet de Welsh omhoog omdat die vernieuwd wordt. Nieuwe rassen doen het altijd goed en nadat het nieuwe eraf is daalt de populariteit ook. Van de Shetlanders waren er op een gegeven moment vreselijk veel, en zie nu...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:37

Dat bedoel ik .. het wisselt heel erg op het spel .. nu gaan we "met z'n allen" die 4 rassen fokken en is het binnenkort paniek omdat er geen Paints en Tinkers en Fjorden meer zijn :+ Dus zit me af te vragen of ik er nu wat mee ga doen, of eerst gewoon ga blijven verder sparen om mijn terrein uit te breiden en dan ooit iets voor mezelf te beginnen wat ik op dat moment leuk vind ...

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:38

Met de kruisingen heb ik idd ook wel eens opeens een raszuiver er tussen zitten idd vooral Friese paarden omdat die in mijn lijnen zitten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:39

Ik doe de welshjes omdat ik ze leuk vind. Ik doe ze al sinds vorig jaar mei.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:39

Ik fok dat niet samen met andere spelers maar er zijn een aantal die fanatiek Tinkers fokt.

Tinkers ga ik sowieso blijven fokken.
Ik durf eigelijk nog niet zo goed om een schimmel aan te kopen :+ nu na die aanpassing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:43

Iemand toevallig op zoek naar Paints?
Ik durf ze niet meer naar gezocht te doen := :+

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:04

Komt omdat alle beginners paarden ook kruisingen zijn dus die zijn er al snel veel.

Maakt mij niet uit dat jij ze opruimt naar gezocht ik heb mijn vraagprijs, maar jammer voor het spel waren goede fokpaarden. en ja andere manieren voor verkopen werken niet, gezien er maar weinig spelers via het forum paarden kopen er zitten altijd dezelfde spelers op het forum. Met verkopen via de handelaar bereik je nog altijd de meeste mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:09

Misschien dan je vraagprijs hoger maken als het zo goede fokpaarden zijn?
Ik zoek paarden in een bepaalde categorie, de meeste IV of hoge GN paarden of noem maar op zitten buiten die categorie, dus dan heb je van mij ook geen last ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:18

Zou wel willen maar zodra je 4000 of meer vraagt koopt niemand ze heb al bijna een week veulen voor 4000 erop staan dus dat zegt genoeg.
Tis gewoon jammer dat sommige nergens naar kijken en alleen maar snel geld willen verdienen met gezocht, met als gevolg dat sommige rassen bijna uit het spel verdwenen zijn. Maarja doe je ook niks aan ieder speelt op zijn eigen manier en als jij als doel in het spel hebt geld verdiennen aan gezocht prima toch. Vind het gewoon sonde das alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:22

Het is niet dat ik iets illegaals doe ofzo ... maar als jij andere manieren hebt waardoor ik geld kan verdienen zonder dat ik 24u per dag online moet zijn is dat zeker welkom. Dit is tot nu toe hetgeen ik gevonden heb wat naast quiz & bezem & schat een klein beetje opschiet .. Ik wil graag mijn terrein verder uitbreiden en dat gaat spijtig genoeg niet zonder munten. Maar ik sta open voor opties om die munten er te laten komen :)

En snel geld verdienen is ook maar relatief hoor, als je een paard koopt voor 3.500 of 4.000 en deze na training verkoopt voor 4.000 of 4.500 maximaal dan valt dat snel verdienen wel mee. Soms eens een gelukje dat je een advertentie van 5.000 of meer hebt, daarstraks stond er eentje van 10.000 waar ik 2 niveaus vanaf zat maar voordat ik er was was die ook weer weg ... Dat zou snel verdient geweest zijn, niet hetgeen ik doorgaans doe, dat is gewoon leuk extra ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:36

Zeg ik dat dan? Zeg toch als jij zo wilt spelen prima toch, maar misschien wel dingetje om over na te denken welke rassen je opkoopt om te trainen voor gezocht.

Andere optie ipv trainen voor gezocht is trainen voor anderen bijv 6-60 trainingen die zijn sneller te doen dan 6-120 of 60-120. Kun je ook geloof ik ong 10.000 per paard mee verdienen zo ff uit mijn hoofd gezecht dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:37

Maar dan wordt er wel 9 uit 10 keer verwacht dat je ook binnen een minimale tijd doet. En dat lukt dus niet als je fulltime werkt en daarnaast een gezin hebt bijvoorbeeld.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:39

Daarom ook halve trainingen jans 6-60 moet toch wel haalbaar zijn in 2/3 avonden? Dan verdien je wellicht iets minder dan 10.000 maar tikt toch lekker aan. Al zou je maar 5000 per paard krijgen heb je nog altijd meer dan die 1000 die je pakt bij gezocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:44

Ik zie niks van halve trainingen voorbij komen dus of dat zo populair is? Maar zal eens rondhoren. Daar 10.000 mee verdienen zou straf zijn maar je weet nooit.

Tot nu toe zijn er alleen Paints en kruisingen gegaan, die kruisingen ga ik nu wel beter kijken of die niet 1 van die mindere rassen hebben.

Je zegt het trouwens eigenlijk wel, want je laat duidelijk merken dat je het niet vindt kunnen dat iemand op die manier snel even geld verdient.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:46

Avonden lukken hier ook niet, ik kan gewoon niet drie avonden er eigenlijk non-stop mee bezig zijn met koken, kind, man, niet te laat naar bed ivm gezondheid.. :=

Dus ik ben maar pensionstal en upgrade niet meer. Trainingsstal heb ik geprobeerd, was leuk maar redde er gewoon niet de tijden mee die anderen konden halen en kreeg daarmee gewoon geen klandizie buiten een speler die nu niet meer speelt.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:59

Dan vat je mij denk verkeerd op want het is niet aan mij om te bepalen hoe iemand speelt je zal heust niet de enige zijn die zo geld verdient. Probeer alleen duidelijk te maken dat er ook andere manieren zijn.
Ik verdien bijv mijn geld met fokken, want om te trainen ben ik ook niet actief genoeg werk ook fulltime.

Ik zou ff rond kijken op het forum wat ze vragen kwa prijzen om te trainen. Ik laat af en toe ook goede fok paarden trainen door anderen als ik wat geld ervoor heb verzameld, omdat ik er zelf de tijd niet voor heb. Als iemand binnen week een paard voor mij naar 120 trainen wil trainen vind ik dat prima hoeft van mij niet perse binnen een dag. Zeker niet met merries als ze drachtig zijn kan je er toch week lang niks mee.