Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

linnie050 schreef:Vandaag een pech dag.
5 wedstrijden gereden en geen 1x prijs....
Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Want heb paard best goed getraind en zelf aan het levelen geweest.
Mensen die lager staan incl hun paard winnen zelfs nog van mij...
Ik sta niet eens in de top 3.
Paard is niey ziek en alles staat altijd in het groen. Verzorging alles incl hoefsmid doe ik elke dag.
Alleen trainen soms in oranje.
Het is me tot nu toe niet gelukt, aangezien ik niks meer dan een lichte correlatie kan vinden tussen de levels van bepaalde onderdelen en bepaalde wedstrijden. En zelfs dan wordt dat vaak verworpen doordat er een uitzondering op die regel wint. Dat zou dan de rasfactor kunnen zijn I guess, maar met zo veel factoren en moeilijk te navigeren ranglijsten lijkt het mij een onmogelijkheid. Ik hou zelf juist erg veel van dit soort puzzels oplossen, maar dan moet ik wél weten binnen welk framework dat op te lossen valt. Doordat er nu zó weinig over duidelijk is haalt dat het plezier een beetje weg. Killyenn schreef:Ik snap dat jullie het ons zelf willen laten uitzoeken, maar dan moet dat wel mogelijk zijnHet is me tot nu toe niet gelukt, aangezien ik niks meer dan een lichte correlatie kan vinden tussen de levels van bepaalde onderdelen en bepaalde wedstrijden. En zelfs dan wordt dat vaak verworpen doordat er een uitzondering op die regel wint. Dat zou dan de rasfactor kunnen zijn I guess, maar met zo veel factoren en moeilijk te navigeren ranglijsten lijkt het mij een onmogelijkheid. Ik hou zelf juist erg veel van dit soort puzzels oplossen, maar dan moet ik wél weten binnen welk framework dat op te lossen valt. Doordat er nu zó weinig over duidelijk is haalt dat het plezier een beetje weg.
Het is gewoon iets wat zelf uitgezocht moet worden later in het spel, wanneer meer dingen duidelijk worden.
Ik snap dat als jij het niet weet je niet kan helpen maar op 80% van de dingen die nog niet kloppen of duidelijk zijn, is het antwoord 'dat komt later in het spel'. Terwijl het spel nu 'saai' is. Haal dat dan naar voren, dan hebben we wat te doen! Het is niet leuk als wij het begin van het spel geen gebruik van al die dingen kunnen maken en de nieuwe spelers later wel. Wij willen ook! *Boos kinderstemmetje*.
ik zie het gewoon als een risico wat je neemt.
Was ook meer een opmerking in het algemeen. Ik vind het prima om dingen zelf uit te zoeken, leuk zelfs! Maar ik kan hier weinig wijs uit worden. Dat betekent 1 van 2 dingen: ik zit fout en er zit gewoon een heel logisch systeem achter
of er zit een mate van randomness in die niet te voorspellen valt. In het tweede geval zou het fijn zijn dat te weten, want dan kun je dat ook weer meenemen al je er naar kijkt
Danique schreef:Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje gek SoloroIk snap dat als jij het niet weet je niet kan helpen maar op 80% van de dingen die nog niet kloppen of duidelijk zijn, is het antwoord 'dat komt later in het spel'. Terwijl het spel nu 'saai' is. Haal dat dan naar voren, dan hebben we wat te doen! Het is niet leuk als wij het begin van het spel geen gebruik van al die dingen kunnen maken en de nieuwe spelers later wel. Wij willen ook! *Boos kinderstemmetje*.

Ben nu weg gelijk door mijn munten heen maar dan heb je ook wat hé?