Ik wilde met iemand vrienden worden, maar mijn lijst was vol, dus toen heb ik er mensen uit gegooid
marijkje1990
Geplaatst: 30-10-13 20:17
Zo ik heb zo te zien weer wat gemist XD
Bah ik heb zin in een bak met chocolade ijs Ik was super blij dat een jurkje binnen zou komen vandaag, hebben ze me de verkeerde gestuurd. Pffff ik was net aan t opknappen gebeurt er dit
Ik wilde met iemand vrienden worden, maar mijn lijst was vol, dus toen heb ik er mensen uit gegooid
Maar ik had je een nieuw vrienden verzoek gestuurt, maar daar reageerde je helemaal niet op, ik stond nog voor je te steigeren, maar je rende gewoon weg
xLHHx
Geplaatst: 30-10-13 21:23
Karla_1999 schreef:
L0veMyHorse schreef:
Maar ik had je een nieuw vrienden verzoek gestuurt, maar daar reageerde je helemaal niet op, ik stond nog voor je te steigeren, maar je rende gewoon weg
Hihi het klinkt zo grappig. En dan iedereen die reageert
Levitate
Geplaatst: 30-10-13 22:09
Het was pas écht leuk geweest als er dit had gestaan:
Ik stond nog voor je te steigeren, maar je rende gewoon weg
Ziet er gewoon zo... Naja, kan het niet uitleggen maar het is gewoon grappig
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-13 22:20
het was gewoon serieus, ik snap echt niet wat er grappig aan is
JustMyZtje
Geplaatst: 30-10-13 22:25
laat mensen het grappig vinden, hun mening en jou mening
Daks
Geplaatst: 30-10-13 22:34
Ghost Location List (may not be complete)
1. Ingun's Point (Mr and Mrs Pike's House on hill) 2. Jarlaheim Wall 3. Under Moorland Bridge 4. Moorland GED Site 5. Fort Pinta Tower (little room) 6. Hallow woods (This one moves a lot and FAST) 7. Under Pi's House 8. Cap West Village (East dock near Mr Trout) 9. Mrs Holdsworth (first one you get) 10. Golden Forest (Another moving one) 11. Between Landon and hill picnic spot (Again moves far and FAST) 12. Observatory (Near little shed) 13. Silverglade/Castle/Steve Farm (This one is tricky! Stand near hole in wall to side of road going up to castle, it will come near you if you wait) 14. Seahorse Beach - end of dock 15. Mr and Mrs Hill gravesite (Firgrove) 16. Secret Stone Circle (Valedale - go inside) 17. Valedale waterfall - GED construction site 18. Forgotten Field (Past Unfortunate Dew X:64, Y:200 moving you may have to wait or run around to find it.) 19: Greendale - south of windmill and road. Horse pasture to west, forest to east. x:84, y:241