Hoop dat mijn laptop gerepareerd kan worden. Kan Ik daarna verder pulsen
Diablo
Geplaatst: 22-10-12 11:12
Het gaat hier ook even niet zo hard, heb het hele weekend verjaardagen gehad en ik voel me helemaal niet lekker, dus we doen even rustig aan.
RelarDevi
Geplaatst: 22-10-12 11:57
dancer_ schreef:
Haha jaa, nee ik vertrek zo naar Duitsland, uitwisseling, hele dagen onder de panne..
Als je een smartphone hebt, zal je de komende week zeket kunnen internetten.
Diablo
Geplaatst: 25-10-12 13:05
Valt me alles mee, ik heb het hele weekend niet kunnen tikken en deze week ook niet, tot vandaag, omdat ik ziek was. Ben nog niet helemaal in orde, maar het schrijven gaat weer redelijk. Sta nu op 169.
Nog 10,000 pulsen en ik stijg eindelijk een plaatsje
Anoniem
Geplaatst: 25-10-12 14:23
Ik heb vanaf vandaag vakantie voor een weekje Mag voor school 2 taken maken (heb nog 3 weken tot deadline) en daar ga ik me in die week dan ook opgooien. Dat wordt keys vreten
Maar ook erg veel afprinten en nota's bijhouden, manueel. Lang leve schrijfkramp
Ja ik mag weer aan min stage verslag, dus hoop dat ik weer wat verzamel..
Anoniem
Geplaatst: 29-10-12 10:18
Ik ga vandaag eindelijk aan mijn paper voor Toegepaste psychologie - Interactietheorie beginnen. 5 opdrachten, telkens definitie voorbeeld en analyse dus zal aardig wat keys opleveren. Mag ook wel, ben laatste tijd amper online
Wat niet erg help is een kapot toetsenbord ( ik heb erwater over gegoten ) op een laptop. nu heb ik wel een ander toetsenbord erop aangesloten, maar erg prettig typt dat natuurlijk niet
Anoniem
Geplaatst: 29-10-12 10:59
Ik ga bijna pulsen (ik pulse op 10 000) maar heb nog geen letter getypt voor m'n taak. lang leve bokt en FB, en moet nog paar mails versturen ook :p
Ik moet nog 140k voor ik een plekje stijg en dan heb ik al een berg ingehaald, want hiervoor was het ongeveer 600k
Anoniem
Geplaatst: 29-10-12 16:50
Geen idee hoeveel ik er nog moet, zag gisteren dat ik wel weer op plaatsje 150 sta dus ook eentje vooruit gegaan ondanks erg weinig keys laatste tijd. En mijn taak loopt echt voor geen meter, gelukkig is er bokt nog