Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:15

Tip: Ik vond er wat op het busstation :j
Jullie nog tips voor de droomwereld?

Saaaash

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:23

Heb het ook gedownload, nu speuren voor invites!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:57

KarinW86 schreef:
Zie altijd overal QR codes behalve nu deze opdracht uitstaat ahaha

Dat heb ik dus ook!
Mijn saldo is nu 194 :D

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:14

Ik kom de blog niet op :( alleen de engelse. Ik kom wel op deze (http://blog.roamler.com/) link alleen als ik daarna op nederlands klink dan kom ik toch weer op de engelse. Ligt het aan mijn cookies/browser of hebben jullie het ook?

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:16

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:19

Dankjewel, zet hem meteen bij mijn favorieten. Wat een leuk verhaal heb je geschreven!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:28

Dank je wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 19:09

KarinW86 schreef:
Zie altijd overal QR codes behalve nu deze opdracht uitstaat ahaha

Same here :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:43

Ikheb gisteren een happiness gedaan, een icentre en de qr code, ik heb m gevonden op station, die hangen nu vol met posters over mbo oid, zometeen wil ik gilette en frisdrank hier om de hoek doen, en dan ben ik toch weer leuk bezig de laatste tijd.

Mijn saldo is nu: 9.90 :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:00

Net even de gillette en de frisdrankcheck gedaan. De laatste is goedgekeurd, de eerste niet omdat ik had ingevuld dat er een kleine en een grote verpakking waren. Dit waren 2 types, maar dat was blijkbaar niet de bedoeling. Soms wel jammer dat het door zo'n klein futiliteitje afgekeurd wordt, al snap ik het ook wel. Mag je hem overnieuw doen, maar dat doe ik nooit. Moet ik weer zo verdacht in de supermarkt gaan staan bij de mannenmesjes :')

Droomwereld en humor ook ingeleverd, ben benieuwd.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:43

ihhihi ja dat heb ik ook betaalde opdrachten doe ik dan niet vaak opnieuw...staat ook weer zo raar

Heb ook humor ingeleverd

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:14

Ik had ook gilette gedaan, stond in t schap n doorverwijzing naar servicebalie en daar hadden ze ze niet.. Dus dat ingevuld.. Werd ie afgekeurd.. -O-

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 18:10

Murthul schreef:
Ik had ook gilette gedaan, stond in t schap n doorverwijzing naar servicebalie en daar hadden ze ze niet.. Dus dat ingevuld.. Werd ie afgekeurd.. -O-

heb je het gevraagd bij de servicebalie? Wel raar!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 18:44

43 euro nu en 1290 xp :).

@Murthul: Vreemd, ik had vanmiddag ook eentje waar het in het schap uitverkocht was (1 product ook maar) en bij de infobalie hadden ze niks. Is gewoon ggk :j.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:54

Ze zeiden dat ik de volgende keer een foto moet maken van de infobalie, omdat ze daar ook verkocht worden, maar die optie gaf de app niet, beetje jammer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:12

Hmmz dat is suf.....

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:19

Dat is wel apart ja. Ik ben deze wk ook mooi opgeschoten en tot nu toe 580xp erbij.
Hoop straks de filmlocatie en kinderboekenweek nog te kunnen doen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:21

Das inderdaad vreemd...
Ik vind het soms ook raar hoor dat sommige dingen afgekeurd worden. Pas met een dagcreme check, een bepaalde dagcreme stond niet in het reguliere schap, maar wel in een los display. Dus ik had aangegeven dat de creme dus wel verkrijgbaar is in de winkel. Afgekeurd, na mijn uitleg gaven ze me inderdaad gelijk, maar moest het toch opnieuw doen en aangeven in mn toelichting.
Jammer, maar toen ben ik niet meer teruggegaan, was niet erg in de buurt. En nu ben ik op mn werk dus vandaag geen Roamler, al heb ik wel de kinderboekenweek opdracht gedaan.

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:39

Als er iets anders is moet je gewoon altijd een goede toelichting erbij tikken. Vaak worden dingen, die anders afgekeurd zouden worden, dan wel goedgekeurd. Voor jouw is het misschien heel logisch dat het iets anders zit maar voor Roamler/opdrachtgevers is het niet te doen. Zeker bij de opdrachtgevers wordt natuurlijk niet ieder ding apart bekeken maar gewoon lekker grafiekjes gemaakt :)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:56

Gisteren naar opdrachtlocatie gegaan, lag op route met nog 2 locaties, was ie toen weg en nu terug... Ga er nu niet nog een keer heen.

@Jette: Da's waar, als de foto uit een ongelukkige hoek genomen is ofzo, zet ik het er ook altijd bij, bij de toelichting. Had ik met de Telegraaf check, standje stond helemaal in een hoekje bij de ingang waardoor de winkel er in zijn geheel niet helemaal lekker op stond, viel wel genoeg uit te halen, maar als ik meer ruimte had gehad, had ik het anders gedaan. Heb ik ook in de toelichting vermeld, waren ze wel blij mee geloof ik.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 15:02

Sorriso schreef:
Gisteren naar opdrachtlocatie gegaan, lag op route met nog 2 locaties, was ie toen weg en nu terug... Ga er nu niet nog een keer heen.

Dat is ook heel irritant! Heb ik ook al een paar keer gehad. Tip voor een volgende keer: Je kan de opdracht eventueel reserveren.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 15:31

ratjelover schreef:
Sorriso schreef:

Dat is ook heel irritant! Heb ik ook al een paar keer gehad. Tip voor een volgende keer: Je kan de opdracht eventueel reserveren.

Ja inderdaad, reserveren was handig geweest, maar moest van tevoren eerst naar de huisarts, wist niet hoe lang dat daar ging duren, was namelijk sprake van dat ik meteen door kon op afspraak naar de fysio, maar dat ging dus toch niet door. Maar dat reserveren had ik daarna idd wel even gedaan, voor een andere opdracht die weer op de route naar huis lag. Wel fijn. :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 15:51

Anoniem schreef:
Roamler invite winnen?

Dat kan! :D

Stuur mij een foto van een dier, dat zich goed warm houdt in de winter.
Dat mag een paard met een deken zijn, maar ook een beer met een extra dikke wintervacht. Wel moet de foto met je iPhone, iPod of iPad zijn gemaakt. Hij mag bewerkt worden maar dan wel dmv een app op je mobiel. Vermeld dit er wel even bij, of je het bewerkt hebt of niet ect.

Toelichting is optioneel, maar je maakt er wel extra kans mee. Creativiteit vind ik leuk! :D

Tot en met vrijdag 21:00 mag je foto's insturen.

Leuk June! ik ga erover nadenken! Kan het nog net binnen de tijd regelen als het goed is!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:49

Ik heb het idee dat ze het druk hebben bij Roamler, ikkrijg de laatste tijd enkel maar berichtjes met je ... inzending is goedgekeurd, salutjes en dat was het. Vroegah schreven ze er altijd iets persoonlijks bij. Dat was toch wat leuker.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:52

Ja was mij ook opgevallen, maar er staan nu ook een hoop checks open, dus ik kan me voorstellen dat ze er nu niet veel tijd voor hebben.