Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:ik meld me ook hier want kom er niet helemaal uit met het spel.
ik heb 1 paard die is beste vrienden met paard van een ander huishouden en nu wil ze er een veulen van maar krijg dat niet voor elkaar. Krijg wel de optie romantisch doen veulen maken maar dan wrijven ze alleen met de hoofden tegen elkaar en gebeurt er niks. Ik heb een stal maar daar gaan ze niet naar binnen om een veulen te maken.
xConnie schreef:Ik wil nu dus een schuur met stallen bouwen. Maar hoe krijg ik zo'n schuurdeur erin? Want er staat 2 verdiepingen, en als ik die gebouwd heb pakt ie hem nog niet. Ook niet met een halve muur bovenop de eerste verdieping?
DaisNBenj schreef:xConnie schreef:Ik wil nu dus een schuur met stallen bouwen. Maar hoe krijg ik zo'n schuurdeur erin? Want er staat 2 verdiepingen, en als ik die gebouwd heb pakt ie hem nog niet. Ook niet met een halve muur bovenop de eerste verdieping?
Je moet een groot 'huis' maken. Dus gewoon vierkant/rechthoekig muren. Daarboven precies hetzelfde. Terug naar de
onderste verdieping gaan en je schuurdeur erin zetten!
Zeeuwtje68 schreef:Hoe komen jullie aan die grote huizen en landgoed? ik heb maar een kleintje![]()
en welke plaats is het beste vinden jullie? ik zit nu in riverview maar zit te denken om opnieuw the beginnen in appaloosa plaats haha!
kan ik weer opnieuw gaan beginnen!