anders zet je toch gewoon neer: We hebben al veel leden, maar het ledenaantal blijft stijgen.. Is ook duidelijk:)
Unoo
Geplaatst: 08-08-10 18:44
Mijn rank is nu 114731e We zijn op de beterende hand! Vandaag zo'n 17.000 letters getypt in een paar uurtjes.. Komt ook omdat ik weer een heel verhaal aan het typen ben naar 2 vrienden die het moeilijk hebben..
Vanaf morgen ben ik 3 weken lang niet meer nuttig vanwege paardenkamp en vakantie.. Misschien als mijn broer erop zit dat het programmatje gewoon doorgaat en ik het op het eind op kan sturen? Dat is wel slim, hij typt ook nogal veel. Vind het trouwens wel leuk om te zien hoeveel je nou eigenlijk typt.
pulse now doet het niet bij mij staat: try to change your ports in ... settings (... ben ik vergeten wat er stond )
PureSylk
Geplaatst: 08-08-10 23:11
Hmm, die hebt ik nog niet eerder voorbij horen komen in het topic.. Kan je je je ports niet even veranderen in andere settings? Anders misschien even opnieuw installeren? Heb je nog een bijzonder besturingssysteem ofzo waaraan het zou kunnen liggen?
Aah.. Ik vermoed al waar het probleem zit. Als je met je rechtmuisknop op de W klikt (in je taakbalk) en dan Program Settings. Dan naar programsettings twee. Op hoeveel staat 'ports' dan bij jou? Bij mij op 80...