Mars schreef:Hoe flikken jullie dat toch met die vers check? Lukt mij dus echt niet, bij mij staat er altijd 5 man personeel naar me te loeren
Haha gewoon snel te werk gaan, ik hou het personeel best goed in de gaten en als ze even omdraaien is het KLIK foto, en op naar de volgende afdeling

xStephanie schreef:Ik had gisteren een reparateur bij de broodafdeling die vroeg wat ik deedBegin er een beetje schijt aan te krijgen als k eerlijk ben
Ben laatst in de Etos aangesproken dat k geen foto's mocht maken, klik klik. Nog wat foto's erbij
![]()
Toen de winkel uitgezet
Hmmm zou wel gewoon luisteren als ze zeggen dat je er geen foto's mag maken, het is tenslotte hun winkel dus hun mogen bepalen wat er wel en niet in de winkel gedaan mag worden. Je krijgt toch een vergoeding als je bent weggestuurd.
xDon schreef:Jeetje lekker bezig Suus!!
Ik wacht ook altijd even buiten de winkel tot verzendin is gedaan!
Thanks! Heb de 10 AH checks nu gehaald

irisssssje schreef:Ik had gister 10 AH Vers checks gedaan (toen waren ze nog 3 euro), die twee opdrachten in de Hema bij 2 Hema’s en nog een paar Heineken Horeca Checks. Iets van 85 euro verdiend; en nog 9,50 op smartspotter!
Mij staan ze ook altijd aan te gapen als ik de foto’s maak haha, de meeste vragen dan gewoon wat ik aan het doen ben en dan leg ik het netjes uit, dan is het ook prima. Maar gister kwam er een vakkenvuller heel boos naar me toe; wat ben je in hemelsnaam aan t doen? Echt niet normaal dat je foto’s maakt hier hoor. Ik schrik dan altijd toch wel hihi
Ja ik heb ze dus ook alle 10 voor 3 euro gedaan en nu zijn de 5,50 wel beetje jammer maarja niks aan te doen...!
Ja hier precies dezelfde tactiek!