Ssuuz92 schreef:Nog 2% dan level 39
Vraag mij toch echt af hoe je dat kan zien. Heb van alles geprobeerd.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Smee__ schreef:Nouja zowel het Engelse als Nederlandse stamboek geeft aan dat het niet toegestaan is

Smee__ schreef:Aan de ene kant vind ik dat wel leuk, je doet zo veel langer met paarden. Maar aan de andere kant ook een beetje irritant, aangezien verkoop op dit moment de enige bron van inkomsten is en ik dus vooral veel uitgeef en weinig verdien
Janine1990 schreef:Smee__ schreef:Aan de ene kant vind ik dat wel leuk, je doet zo veel langer met paarden. Maar aan de andere kant ook een beetje irritant, aangezien verkoop op dit moment de enige bron van inkomsten is en ik dus vooral veel uitgeef en weinig verdien
Nouja, dat is investeren![]()
Maar ik denk dat je met name in het begin ook veel spelers kwijtraakt. Tenzij er straks in de echte versie iets gekocht kan worden wat de dracht versnelt... Hoewel, het heet horse reality, dus ook een vrij grote kans dat de makers dat niet in de planning hebben.
Janinevv schreef:En hoe lang is die cool down dan? Eigenlijk is dat realistischer cooldown met kortere dracht.

Janine1990 schreef:Smee__ schreef:Aan de ene kant vind ik dat wel leuk, je doet zo veel langer met paarden. Maar aan de andere kant ook een beetje irritant, aangezien verkoop op dit moment de enige bron van inkomsten is en ik dus vooral veel uitgeef en weinig verdien
Nouja, dat is investeren![]()
Maar ik denk dat je met name in het begin ook veel spelers kwijtraakt. Tenzij er straks in de echte versie iets gekocht kan worden wat de dracht versnelt... Hoewel, het heet horse reality, dus ook een vrij grote kans dat de makers dat niet in de planning hebben.
Maar wel mooi 85,000 per veulen. En dan ook nog een merrietje voor 50,000 en een hengstje voor 35,000 oid
Heb mezelf nu maar een koopverbod opgelegd tot m'n eigen veulens er zijn