En nu is hij ineens opnieuw gestart en zijn al mijn gegevens verdwenen. Stomme Roamler. Best wel even met die opdracht bezig geweest en nu dus alles weg! Frustrerend!
He kak nu heeft iemand anders 3 checks van dat rondje geaccepteerd ff afwachten of ze terug komen, anders heb ik niet zo'n zin om voor 2 checks een rondje te rijden.
Jaaaa, bananencheck is goedgekeurd. (+€2) Morgen ga ik naar de manege en dan gaan we via de dijk, dan kan ik daar een foto maken voor de "Onbekend mooi Nederland" opdracht.
SteffiiY
Geplaatst: 25-06-13 16:58
xStephanie schreef:
Mijn ah check is gewoon goedgekeurd Ik had browniespul gehaald en dat bonnetje op de foto gezet. Kreeg als reactie of ik roamler ging trakteren
Ah check? die heb ik helemaal niet!
xDon
Geplaatst: 25-06-13 16:58
Is het nog gelukt Suus? Gefeliciteerd Meyonda! Ben je ondertussen al lvl 2?
Suus__
Geplaatst: 25-06-13 17:52
Jaa 7 AH checks gedaan, en een Hema check, alles is ggk! Dus €23 euro verdiend vandaag Hoop dat ik vanavond nog 2 AH's kan doen in de buurt van stal, en misschien de 10e hier morgen in de AH verderop doen want daar zijn toch nooit Roamlers
Fijn dat ie is goedgekeurd Stephanie! Maar waarom ben je verbaasd? En Meyonda is ook lekker actief zo te zien
Jaja ik ben ook lekker actief. Ik moet nog 1 opdracht voor level 2. Ik hoop die morgen gehaald te hebben, want moet een foto maken van onbekend mooi nederland. Ik woon vlakbij de ijssel dus dan maak ik daar gewoon een mooie foto.. Zou die goedgekeurd worden?
Heb trouwens even wat geklooid met dat geld naar paypal sturen (uitschrijven ofzo, kom niet op het woord ), hoe lang duurt dat voordat het erop staat?
"De wereld is mooi. De piramides in Egypte, de watervallen in Niagara, de stranden van Zuid-Afrika, het gebergte in Nepal, de Taj Mahal in India, noem maar op. Ook Nederland is mooi en kent veel prachtige (onontdekte) plekken, gebouwen en attracties. Welke plek bij jou in de buurt is zo mooi, dat andere Roamlers deze plek ook eens zouden moeten bezoeken?
Ga naar deze plek, maak een foto en beantwoord de vragen. Op deze manier kunnen we gezamenlijk een kaart vol 'Onbekend Mooi Nederland' maken. Het liefst zien we dus echt onbekende plekken en niet het welbekende Vondelpark of de Zaanse Schans.
Als je nog in level 1 zit kun je deze opdracht beter niet afwijzen, omdat je anders minder snel de 500XP zult behalen en daarmee level 2 zult bereiken. In level 2 verschijnen er dagelijks (betaalde) opdrachten."