Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 06:51

Ashleytjuhh schreef:
ik heb nou die kylie ligloss besteld voor 0.18 inl verzending

Heb je een linkje??

Voor diegene die vroeg qwa make up mijn oogachaduws(van paar posten terug) en kwasten ect zijn prima maar mijn lipgloss stonken ontiegelijk. Was verder wel mooie kleur en droogde ook wel goed op en dan stonken ze niet meer.
Maar zodra ik die dop openmaakte en die lucht rook pakte ik ze toch echt niet.
En een ander merk liogloss was gewoon niet egaal dekkend.

Keet

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 08:49

Make up wordt op dieren getest daar. Zou dat nooit doen :n

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 14:17

Ashleytjuhh schreef:

Heb je een link?

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:18

lor1_1984 schreef:
Stamper, nogmaals een dispute openen (kan maar max 5x ofzo) en als je weer die reactie krijgt escaleren en het verhaal erbij doen zodat AE zich erover kan buigen.
En niet op accepteren klikken tot het ook daadwerkelijk is opgelost!

5x een dispute in het algemeen op je eigen account of 5x per item? Als het dat eerste is baart dat me wel veel zorgen.. :(

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 15:22

per item/order dacht ik (in principe is elk item een aparte order tenzij je meerdere dingen bij 1 verkoper tegelijk heb gekocht).

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 16:14

Heeft iemand hier wel eens spullen voor knaagdieren gekocht via AE? Ik twijfel een beetje of dat hout wel veilig is als ze er wat van binnen krijgen..

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 16:56

Ik zou het eerlijk gezegd niet aandurven om zoiets voor knaagdieren te kopen. Anders dan in landen als Australië en de VS worden pakketjes naar NL toe niet goed gecontroleerd. Het kan dus dat je besmet spul binnen gaat krijgen denk ik, dus dat is nog even naast het feit dat dat hout zelf slecht kan zijn.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:19

XRosalieee schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Heb je een link?

De link die het was bestaat niet meer.
Was ook maar 2 kleuren die 0.18 cent waren had hem via de fb groep van Ali kennelijk is dat 1x in de zoveel tijd dat die voor 18 cent word gedaan.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:23

Ik had regenboogzebra plugs (voor m'n oorlellen) besteld maar kreeg plugs met rechte banen ipv met zebrastrepen.
Dus ff berichtje gedaan, foto erbij en nu zijn de juiste kosteloos verzonden en mag ik de verkeerde houden. :)
Goede service dus tot nu toe. :j
Zag wel dat de purchase protection over 12 dagen verloopt dus mochten ze vrijdag over een week nog niet binnen zijn dan ff de pp verlengen.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:25

Zijn er oorbellen verkrijgbaar op AliExpress waar je niet alleen kan zien maar ook echt kan geloven dat ze zonder nikkel gemaakt worden? Ik heb er altijd veel moeite mee, dat hele oorbellen bestellen via het internet. Zeker met mijn gaatjes van 3/4 weken oud durf ik er al helemaal geen oorbellen in te doen die nikkel bevatten.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:25

Nope, tenzij je acryl besteld kun je daar niet vanuit gaan.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:27

Oh das wel erg jammer zeg. :(
Ik vind het nu al erg irritant dat ik op het dorp alleen de etos heb (kruidvat is volgens mij veelal of alleen maar oorbellen met nikkel) om uit te kiezen, en dat ik eerst helemaal naar de stad moet telkens als ik iets nieuws wil. Ach ja, ringen van AE kun je in ieder geval met nagellak aan de binnenkant bewerken. Kan ik toch mijn nerdy ringen ergens halen. :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:07

Zou bij gaatjes van 3/4 weken oud sowieso nog even de originele oorbellen inhouden. Moeten minimaal 6 weken blijven zitten := (en ik deed zelf altijd het dubbele om zeker te weten dat ze goed genezen)

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:37

Hoeft niet als je goede oorbellen kunt vinden. Sowieso zonder nikkel natuurlijk, maar de officiele tijd van 's nachts mogen ze ook niet uit is 2 weken als het goed is. Ik haalde ze ook pas na 4 weken uit, en inmiddels heb ik net nieuwe gekocht om met 5 weken in te doen. Een is prima genezen en de ander is nog gevoelig, dus die maak ik welke dag schoon met spoelvloeistof. Gaat op zich prima, maar ik weet dan ook dat mijn oren goed genezen. :)
Ik had de leeftijd van mijn gaatjes overigens verkeerd gegokt. Ze zijn nu ruim 5 weken. :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:01

Deze voor mijn dochter besteld in donkerblauw. Ben benieuwd! Lekkere stoere en echt leren schoenen voor een tientje!

Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:39

Jeej, wou graag weer een furminator, maar vind de echte vééél te duur. Had eerder ook al een neppe, maar die was nogsteeds behoorlijk duur. Nu via Alie een L voor 2,75 *\o/* Hopen dat ze een beetje oke zijn, maargoed gebruik ze alleen als ze verharen, dus kan niet snel verkeerd zijn.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 17:09

Ik heb idd ook een borstel en een kam voor de katten gekocht voor bij elkaar €2,19.
En eerdaags ook een setje scharen (een uitdunschaar en een gewone) voor iets van €3,50 bijbestellen, mocht er dan weer eens een langharige hond of kat komen dan kan ik die een beetje bijwerken en de klitten wat makkelijker inknippen (in de haarlengte zodat je geen happen krijgt).

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:18

Welke heb je gekocht Daphne? Ik heb er ook een paar in mn winkelmandje staan, maar die zijn rond de 4 euro.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 19:04

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:54

Ik had een metalen miniatuurpuzzeltje besteld met verlichting. Tegelijk (maar wel los) had ik ook het gereedschap ervoor besteld. Blijkbaar was het bij dezelfde winkel, want het kwam in 1 pakketje aan. Alleen het lichtje mist, waarschijnlijk omdat ze zichzelf zo slim vonden om alles in 1 te doen, zijn ze vergeten het lichtje erbij te doen... Maar na contact heeft de verkoper toegezegd om meteen het licht op te sturen. Het moet nog komen, maar tot nu toe erg blij met de verkoper! (en het puzzeltje is ook superleuk trouwens, maar in Nederland bizar duur)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:57

Laatst een koekjes uitsteker besteld was snel binnen en goede kwaliteit! Dat voor 80 cent

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:12

Grainey schreef:
Ik had een metalen miniatuurpuzzeltje besteld met verlichting. Tegelijk (maar wel los) had ik ook het gereedschap ervoor besteld. Blijkbaar was het bij dezelfde winkel, want het kwam in 1 pakketje aan. Alleen het lichtje mist, waarschijnlijk omdat ze zichzelf zo slim vonden om alles in 1 te doen, zijn ze vergeten het lichtje erbij te doen... Maar na contact heeft de verkoper toegezegd om meteen het licht op te sturen. Het moet nog komen, maar tot nu toe erg blij met de verkoper! (en het puzzeltje is ook superleuk trouwens, maar in Nederland bizar duur)

Heb je een link van die puzzel?

Ik heb voor het eerst verlenging op een levering aangevraagd, doe je dat bijvoorbeeld 1x en als dan de tijd bijna verstreken is een dispute?

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:12

moonsparkle schreef:
Grainey schreef:

Heb je een link van die puzzel?

Ik heb voor het eerst verlenging op een levering aangevraagd, doe je dat bijvoorbeeld 1x en als dan de tijd bijna verstreken is een dispute?

Bij deze: deze heb ik besteld, de Notre Dame (was toen in de aanbieding voor 9 euro)
https://nl.aliexpress.com/item/Sound-Co ... 63524.html

Maar deze wil ik nog een keer gaan bestellen (Neuschwannstein): https://nl.aliexpress.com/item/3D-puzzl ... 57658.html

Bijna al die puzzeltjes zijn tussen de 3 en 4 euro, veel beter dan hier in Nederland (20 euro)

Hoe lang heb je verlenging aangevraagd?

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:49

Doet Ali het bij jullie ?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:50

Nope, zowel op de app als via de laptop niet.
Ze zullen wel een storing hebben ofzo.