Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PeerAppel schreef:Janine1990 schreef:Dan moet je gewoon minder paarden hebben... Is toch realiteit? Je moet investeren of inkrimpen...
Dat vind ik persoonlijk het leuke van een managementgame.
Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk.
Maar daar is wel geduld voor nodig uiteraard. StonedRomy schreef:maar dat is toch precies wat ik ook zeg? investeren is dat bijvoorbeeld 10 hrc per dag investeren in opfok en daarna inkrimpen ( na nog 1 veulen gefokt te hebben met die merrie bijvoorbeeld en dan merrie+1 veulen verkopen. of als je een hengst veulen hebt wat je wel wilt verkopen, maar je wilt eerst wat sperma opslaan. eerst volwassen laten worden buiten je stallen, terug laten komen, sperma opslaan en verkopen.
JesdaJinn schreef:Het spel is natuurlijk nog volop in beweging. Al zou ik persoonlijk voor bepaalde dingen wel een prioriteit stellen.
Natuurlijk heeft ze na HR een leven en ergens las ik dat ze maar anderhalve dag per week aan HR kan besteden. Dat is natuurlijk niet super veel
Marcella schreef:JesdaJinn schreef:Het spel is natuurlijk nog volop in beweging. Al zou ik persoonlijk voor bepaalde dingen wel een prioriteit stellen.
Natuurlijk heeft ze na HR een leven en ergens las ik dat ze maar anderhalve dag per week aan HR kan besteden. Dat is natuurlijk niet super veel
En dan helemaal als je nagaat dat ze alles alleen doet als junior.
StonedRomy schreef:ik red mezelf ook meer dan prima. heb alle kleuren staan in mijn stallen. 500.000 op de bank en nog een beetje geld wat ik van mezelf gewoon mag besteden. studie afgerond ( ook paardentrainer, maar had liever doorgespaard richting dierenarts denk ik ) en verkoop zo nu en dan nog wel wat. Veel dekkingen etc.
ander formaat stallen voor merrie's met veulen, jonge paarden en volwassen paarden zou ik ook een prima idee vinden. Eventueel met optie tot verhuur van overige stallen oid?
En het zijn maar wat ideeën. Ik weet dat het een beta is en dat dit echt niet bovenaan de lijst staat, maar dan mag je toch nog dingen overdenken? is dat niet het doel van de beta, met ideeën komen die er in het echte spel in kunnen?