Horse Reality No2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:45

ik vind 3 jaar ergens anders toch wat anders. Daarna heb je de mogelijkheid de andere paarden te verkopen en de opfok is een optie. Ken genoeg mensen die jonge paarden richting de opfok gooien om daarna rustig een paard te trainen en die te verkopen. Na 2 jaar heb je dan een nieuw paard klaar staan. Daarnaast zou je natuurlijk voor extra hrc het paard er kunnen laten staan.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:50

Janine1990 schreef:
Dan moet je gewoon minder paarden hebben... Is toch realiteit? Je moet investeren of inkrimpen...
Dat vind ik persoonlijk het leuke van een managementgame.

Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:51

PeerAppel schreef:
Janine1990 schreef:
Dan moet je gewoon minder paarden hebben... Is toch realiteit? Je moet investeren of inkrimpen...
Dat vind ik persoonlijk het leuke van een managementgame.

Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk.

Helemaal mee eens, maar dan zou er natuurlijk wel iets moeten komen waardoor je iets geld kan verdinene, maar dat kwam al heb ik gehoord?

Anoniem

Re: Horse Reality No2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:52

Idd hoe kom ik aan geld ? , ingestorte markt geen kansen om geld te verdienen buiten goede veulens om maar die hou ik liever maar heb ook geld nodig

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:53

maar dat is toch precies wat ik ook zeg? investeren is dat bijvoorbeeld 10 hrc per dag investeren in opfok en daarna inkrimpen ( na nog 1 veulen gefokt te hebben met die merrie bijvoorbeeld en dan merrie+1 veulen verkopen. of als je een hengst veulen hebt wat je wel wilt verkopen, maar je wilt eerst wat sperma opslaan. eerst volwassen laten worden buiten je stallen, terug laten komen, sperma opslaan en verkopen.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:56

Ik red het momenteel prima van enkele paarden verkopen, heel veel klusjes en heel veel levelen. Ben vandaag ook begonnen aan een studie paardentrainer. Als de banen komen zal er vast wel wat veranderen. :j Maar daar is wel geduld voor nodig uiteraard.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:58

StonedRomy schreef:
maar dat is toch precies wat ik ook zeg? investeren is dat bijvoorbeeld 10 hrc per dag investeren in opfok en daarna inkrimpen ( na nog 1 veulen gefokt te hebben met die merrie bijvoorbeeld en dan merrie+1 veulen verkopen. of als je een hengst veulen hebt wat je wel wilt verkopen, maar je wilt eerst wat sperma opslaan. eerst volwassen laten worden buiten je stallen, terug laten komen, sperma opslaan en verkopen.

Dat zie ik persoonlijk meer als overleven dan als investeren...

Kijk, opfok vind ik persoonlijk niets mis mee. Maar tegelijk is in realiteit opfok iets waar particulieren hun jonge dieren naartoe brengen. De groten der aarde hebben zelf gewoon hun opfok.
Dan zou ik zeggen, verschil in stallen... Dus gewone stallen en stallen voor het jonge spul. Van die stallen van 10 x 4 waar je een stuk of 6 jonge dieren in kan zetten.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:59

Het spel is natuurlijk nog volop in beweging. Al zou ik persoonlijk voor bepaalde dingen wel een prioriteit stellen.
Natuurlijk heeft ze na HR een leven en ergens las ik dat ze maar anderhalve dag per week aan HR kan besteden. Dat is natuurlijk niet super veel

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:00

JesdaJinn schreef:
Het spel is natuurlijk nog volop in beweging. Al zou ik persoonlijk voor bepaalde dingen wel een prioriteit stellen.
Natuurlijk heeft ze na HR een leven en ergens las ik dat ze maar anderhalve dag per week aan HR kan besteden. Dat is natuurlijk niet super veel

En dan helemaal als je nagaat dat ze alles alleen doet als junior.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:01

ik red mezelf ook meer dan prima. heb alle kleuren staan in mijn stallen. 500.000 op de bank en nog een beetje geld wat ik van mezelf gewoon mag besteden. studie afgerond ( ook paardentrainer, maar had liever doorgespaard richting dierenarts denk ik ) en verkoop zo nu en dan nog wel wat. Veel dekkingen etc.

ander formaat stallen voor merrie's met veulen, jonge paarden en volwassen paarden zou ik ook een prima idee vinden. Eventueel met optie tot verhuur van overige stallen oid?

En het zijn maar wat ideeën. Ik weet dat het een beta is en dat dit echt niet bovenaan de lijst staat, maar dan mag je toch nog dingen overdenken? is dat niet het doel van de beta, met ideeën komen die er in het echte spel in kunnen?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:01

Marcella schreef:
JesdaJinn schreef:

En dan helemaal als je nagaat dat ze alles alleen doet als junior.

En dat er natuurlijk bij!
Respect hoor.
Ik denk als dit eenmaal goed loopt dat ze best wel wat groots op de markt zet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:06

StonedRomy schreef:
ik red mezelf ook meer dan prima. heb alle kleuren staan in mijn stallen. 500.000 op de bank en nog een beetje geld wat ik van mezelf gewoon mag besteden. studie afgerond ( ook paardentrainer, maar had liever doorgespaard richting dierenarts denk ik ) en verkoop zo nu en dan nog wel wat. Veel dekkingen etc.

ander formaat stallen voor merrie's met veulen, jonge paarden en volwassen paarden zou ik ook een prima idee vinden. Eventueel met optie tot verhuur van overige stallen oid?

En het zijn maar wat ideeën. Ik weet dat het een beta is en dat dit echt niet bovenaan de lijst staat, maar dan mag je toch nog dingen overdenken? is dat niet het doel van de beta, met ideeën komen die er in het echte spel in kunnen?

Vind ik juist heel erg goed om over na te denken!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:20

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:21

Mijn studie is Hoefsmeden en Zadelmaken
Volgens mij was dat de slechtste die je kon kiezen? :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:23

JesdaJinn schreef:
Mijn studie is Hoefsmeden en Zadelmaken
Volgens mij was dat de slechtste die je kon kiezen? :P

Ik denk dat het allemaal vrij evenredig verdeeld gaat worden wat kansen betreft...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:24

Mijn studie op de nl is wat fout ging in het begin met een site die toen niet helemaal werkte was namelijk niet wat ik wilde.

KittyDylan

Ik heb nog helemaal geen studie gedaan :') Spaar er nu wel wat voor. Weet nog niet welke

Eloya

ik heb nog geen studie gedaan, als het spel toch compleet gereset word vind ik dat beetje zonde :P
het is best duur namelijk :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:25

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:25

KittyDylan schreef:
Ik heb nog helemaal geen studie gedaan :') Spaar er nu wel wat voor. Weet nog niet welke

Ik ben voor trainer gegaan, maar meer vanwege persoonlijke doelen...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:34

Heb gelukkig mijn samenwerkster waar ik mijn veulens mag dumpen. Ga morgen op de com maar even 3 volwassen paarden de opvang in gooien. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:05

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:17

Helaas, ik niet...
Ik heb eventueel ook wel FT's te koop op de .nl. Maar ben er op dit moment maar weinig.

Voor nu ga ik slapen, hopelijk zijn de veulens er morgenochtend al!

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:55

Morgen worden de eerste nakomelingen van mijn perlino OB verwacht, allen uit stermerries..benieuwd wat hij doorgeeft!

Ik zal komende week slapeloze nachten hebben, wekker staat namelijk ieder uur op voor het veulen de fles te gaan geven. :(

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 01:41