Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxxlottie schreef:Kan iemand me helpen? Ik wil al zoooo lang een keertje starstable proberen, omdat ik hoorde dat het heel leuk is... Al meerdere keren gedownload (ook op mn andere pc) maar doet t nooit... Iemand die dit ook had en een oplossing heeft?
merrylegs schreef:xxxlottie schreef:Kan iemand me helpen? Ik wil al zoooo lang een keertje starstable proberen, omdat ik hoorde dat het heel leuk is... Al meerdere keren gedownload (ook op mn andere pc) maar doet t nooit... Iemand die dit ook had en een oplossing heeft?
wat gebeurt er dan precies? Blijf je steken op het 'loading' scherm, of wilt hij die 'deuren' in het begin niet openen?
HorseLove28 schreef:Wat voor versie software heb je? Op wat oudere versies doet die het soms niet.
Hoe oud is je laptop? Kan zijn dat je laptop het programma niet meer kan verwerken.
Heb je een goede WiFi verbinding? Kan zijn dat die daarom niet laadt.
En zo kan je er wel meerdere vragen opnoemen, vind zulke vragen over: "sso doet het niet" eigenlijk vreselijk irritant![]()
Wij weten niet wat jouw situatie precies is en wij kunnen ook niet in jouw laptop kijken. Probeer is logisch na te denken over wat het allemaal kan zijn.