Ssuuz92 schreef:Prosecco schreef:
100%
Is dan toch sooty of 'gewoon' levervos?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ssuuz92 schreef:Nee, Koolvos is gewoon de benaming voor een hele donkere vos. Agouti toont (waarschijnlijk) niet op een vos paard.
nog 1 1ste premie en ze is ster. 

Alleen ging die van 2x 1e premie als veulen naar twee keer onder de 75 als 3 jarige.
Wie weet is het hier andersom...
Ssuuz92 schreef:Voor een gewone oldenburger hengst, ster en talent voor alle 3 de disciplines vraag ik 12500
Voor alles met cream en bont zit daar net even boven.
Alleen voor mn ster bonte hengst vraag ik 20.000
Hij heeft wel een eis voor een dekking. Merrie moet een sterpredikaat hebben.
Janine1990 schreef:Ssuuz92 schreef:Voor een gewone oldenburger hengst, ster en talent voor alle 3 de disciplines vraag ik 12500
Voor alles met cream en bont zit daar net even boven.
Alleen voor mn ster bonte hengst vraag ik 20.000
Hij heeft wel een eis voor een dekking. Merrie moet een sterpredikaat hebben.
En hoevaak laat je ze dekken gemiddeld?
Vanwaar de eis? Zou je niet gewoon meer vragen voor merries zonder sterpredikaat?
Ssuuz92 schreef:Ik zit qua dekprijzen wat aan de hoge kant, dus niet veel aanvraag voor dekkingen. Ze zijn er wel hoor. Maar het hoeft van mij ook niet perse. Heb de hengsten vooral voor eigen gebruik.
Janine1990 schreef:Ssuuz92 schreef:Ik zit qua dekprijzen wat aan de hoge kant, dus niet veel aanvraag voor dekkingen. Ze zijn er wel hoor. Maar het hoeft van mij ook niet perse. Heb de hengsten vooral voor eigen gebruik.
Nouja, het is lekker cashen voor af en toe.
Hoe verdien je de rest van je geld dan? (heb je nog niet opgezocht op HR, dus misschien een nutteloze vraag)
En weet iemand hier of je er na verloop van tijd ook meer klusjes bij kan krijgen? Er komt zo'n balkje, maar vanaf telefoon doe ik geen klusjes