Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marcella schreef:Tja weet niet wat je zoekt om mee te dekken heb 2 sterhengsten staan. Waarvan 1 solid zwarte en een solid smokey black (beide zonder agouti). Zit alleen dat ik nog steeds teveel paarden heb, maar heb wel al van beide hengsten geloof ik sperma.
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar en zit ook vol verlangen te wachten tot volgende QH volwassen gaat worden. Zit nog even te twijfelen of ik dan de zilver/roan of jouw champie gaat doen, maar hangt misschien ook af welke volwassen gaat worden.![]()
Vind het ook wel netjes verspreid zo met de babyboom.
Janine1990 schreef:Marcella, hoe heb jij 42 paarden?
Marcella schreef:Janine1990 schreef:Marcella, hoe heb jij 42 paarden?
Door te zoeken selecteren en verzamelen, maar had er eerst nog meer hoor. Juist door te fokken zie je welke je wel of niet wil houden. Zou heel goed kunnen dat ik hierna flink wat volwassen paarden weg gaat doen en dat veulens blijven.
Betreffende QH hou ik maar gewoon hopeloos en probeer ik op kleur te fokken. Word een hengst veulen.
)
Wil zo graag mijn arabiertjes verouderen
Net zoals de "talenten". Moet je bv voor ster zoveel keer 1e premie hebben en voor de talenten zoveel keer minstens (aantal) % hebben behaald op competitie?
(en drachtig van een gave bonte)
Dus dag 7 punten