Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:12

Geduld is een schone zaak....

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:40

Stamper schreef:
Geduld is een schone zaak....

Ja ik ben verwend omdat ik altijd alles binnen 2 weken binnen had en nu al ruim een maand wacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 16:26

Pfff.. Ik heb een mooie tas gekocht, snel binnen, tas ziet er prima uit maar ik gooi net mijn oude handtas leeg in deze en loop er mee naar de auto, en het hengsel breekt af... Echt het klipje zeg maar...
Ik heb al 5 sterren gegeven en ik heb hem ook al weer 'gemaakt' maar niet zoals hij hoort. Wat nu? Alsnog naar de verkoper?

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 16:43

Ach als je hem hebt gemaakt en hij was niet al te duur zou ik het er lekker bij laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:03

Ja maar hij was best duur en hoe ik hem gemaakt heb ziet er niet uit. Hij is te gebruiken maar het ziet er lelijk uit...

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:10

Ik heb zoiets ook een keer gehad, toen een berichtje gestuurd dat ik hoopte dat ondanks dat ze hun review enz al binnen hadden ze me wel een oplossing konden bieden. Kreeg daar gelijk een positieve reactie op alleen de terugbetaling was nogal een punt, maar is wel goed gekomen uiteindelijk. Je hebt niks te verliezen, gewoon een vriendelijk berichtje sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:35

Das wel een goeie :j Ik weet ook niet zo goed wat ik wil want de tas is wel te gebruiken maar ik koop ook geen schoenen om er vervolgens zelf veters bij te moeten kopen weet je wel... Ik hoef geen nieuwe en ik hoef ook niet het hele bedrag terug dus ben benieuwd
Er zat ook een tasje bij als cadeautje en daar zat ik eig. al op te wachten want ik heb zo'n zelfde tasje al voor mijn makeup mara die is te klein... is het een heel ander tasje :') Hier passen 3 tampons in en dat is het wel. Maar goed, dat was gratis en leuk erbij dus daar ga ik niet om zeuren

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 18:56

Aranel schreef:
Ik heb ook weer wat besteld. Photo Booth brilletjes/snorren/kroontjes enz voor onze bruiloft, een sluier :oo voor bij mijn trouwjurk. in de bruidswinkel kosten die krengen 100 euro, vind ik veel te duur :Y) sieraden voor bij mijn jurk en bloemblaadjes voor ons bruidsmeisje om te strooien.

Ben benieuwd of we alles ook uiteindelijk kunnen gaan gebruiken!

Oké de photo Booth accessoires zijn niet echt wat :+ saté prikkers met kartonnen brilletjes en snorren enz.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:12

Iemand ervaring met het volgende?
Ik heb iets besteld en direct betaald via Ideal.
Nu stopte net na de betaling mijn bankieren app ermee en ziet ali het product nog als ''niet betaald'', terwijl het bedrag wel degelijk van mijn rekening is afgeschreven...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:25

Wauw snelle ervaring dit keer. Binnen 1 week al binnen :)
Niceee!!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:31

Iejoorr schreef:
Iemand ervaring met het volgende?
Ik heb iets besteld en direct betaald via Ideal.
Nu stopte net na de betaling mijn bankieren app ermee en ziet ali het product nog als ''niet betaald'', terwijl het bedrag wel degelijk van mijn rekening is afgeschreven...

Gewoon even wachten, heb ik nu een paar keer gehad maar tot nu toe nog altijd een mail gekregen dat er betaald was. Duurt soms alleen een paar uur tot een dag.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:33

De katten waren hier zo blij! De catnip speeltjes van een paar pagina's geleden kwamen binnen.

Dat ging van :):) :):) :):) naar <3 <3 <3 en weer terug. :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 22:38

Aranel schreef:
Aranel schreef:
Ik heb ook weer wat besteld. Photo Booth brilletjes/snorren/kroontjes enz voor onze bruiloft, een sluier :oo voor bij mijn trouwjurk. in de bruidswinkel kosten die krengen 100 euro, vind ik veel te duur :Y) sieraden voor bij mijn jurk en bloemblaadjes voor ons bruidsmeisje om te strooien.

Ben benieuwd of we alles ook uiteindelijk kunnen gaan gebruiken!

Oké de photo Booth accessoires zijn niet echt wat :+ saté prikkers met kartonnen brilletjes en snorren enz.

ANders even bij de action kijken heb je het ook voor 1 of 2 euro

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 16:11

Ik wil graag een ochtendjas bestellen via aliexpress. Onder welke naam moet ik zoeken? :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 16:22

Bath robe?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:30

Gevonden. Dankje Aranel!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:38

Roosch schreef:
De katten waren hier zo blij! De catnip speeltjes van een paar pagina's geleden kwamen binnen.

Linkje!!! M'n 2 kittens zijn familie van hans Kazen, alles is zo foetsie :')

Ik heb weer lekker veel onderweg, highlighters, kettingen, nagelspul, gaaf shirtje en voor badjas kijken is een goeie :j ga ik ook eens doen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:42

Ik zocht laatst op 'gelukspoppetjes'. De gerelateerde zoekopdrachten waren ook voor een soort "poppetjes", maar die waren meer bedoeld voor een heel ander soort geluk. ~~}>

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:44

Jolien87 schreef:
Ik zocht laatst op 'gelukspoppetjes'. De gerelateerde zoekopdrachten waren ook voor een soort "poppetjes", maar die waren meer bedoeld voor een heel ander soort geluk. ~~}>

:') :')
Heb je wel goede gevonden? Ik zoek ze ook :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:57

Nee, helaas. :n

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:03

Roosch schreef:

Hoe lang waren ze onderweg? Want ik heb er ook eentje besteld, maar die is al ruim een maand onderweg nu... Het laatste van de bestelling, de rest is allemaal al pakweg een maand binnen.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:27

Oke aliexpress heeft mijn voorstel goed gekeurd en krijg dus mijn geld terug. Ik kon alleen via mijn mobiel niet alles duidelijk volgen/lezen en had nog steees niks terug.
Dus op mijn laptop in gelogt en daar kwam ik er dus achter dat ik dat voorstel moet accepteren :+
Ik zat dus al 5 dagen te wachten terwijl ik zelf nog moest accepteren. Goed dan weet ik dat voor een volgende keer.
Er staat nu alleen dat de verkoper het voorstel ook nog moet goedkeuren, wat als deze het voorstel nou weigert van aliexpress?

Kortom de mobiele app is niet makkelijker met een dispute. Via laptop kan ik opeens veel meer linkjes openen en word ik makkelijker begeleid met waar ik op moet klikken/letten.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 01:50

Ik heb een vraagje, ik zit net mijn aliexpress te bekijken.. en ik zie dat ik een A2 ben, en ik daarbij 222 punten heb,, wat kan ik met die punten??

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 10:13

Als je daarop klikt op de pc, dan verschijnen de 'priveleges' die je krijgt als je veel punten hebt. Je kunt er verder niks mee, maar geld terugkrijgen en het behandelen van disputes gaat sneller :) je krijgt als koper ook een score, hoe je je aankopen beoordeeld, dan krijg je medailles bij je naam staan. Maar dat is alleen een indicatie voor de verkoper, volgens mij kunnen ze daarnaar kijken en als je altijd negatief beoordeeld, dan kunnen ze je een koop weigeren.

Ik vind met sommige dingen de pc ook gemakkelijker, je kunt als je iets op je verlanglijstje hebt staan ook klikken op 'find similar products', iets waar ik vaak gebruik van maak. Maar daarentegen het je op de app weeer het stukje 'misschien vind je dit ook leuk' waarbij allemaal suggesties gedaan worden en daar zitten vaak ook leuke dingen bij. Ik blijf aan het wisselen tussen pc en tablet, maar aankopen doe ik via de tablet, dan krijg je extra korting.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:15

Ik heb net voor het eerst een bestelling geplaatst.
Een armband, 2 paar oorbellen, kwastenset makeup en nageltooltje..

Eerst hier maar eens mee beginnen. Ik ben zeer benieuwd.