Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Ik weet ook niet zo goed wat ik wil want de tas is wel te gebruiken maar ik koop ook geen schoenen om er vervolgens zelf veters bij te moeten kopen weet je wel... Ik hoef geen nieuwe en ik hoef ook niet het hele bedrag terug dus ben benieuwd
 Hier passen 3 tampons in en dat is het wel. Maar goed, dat was gratis en leuk erbij dus daar ga ik niet om zeuren                                                         Aranel schreef:Ik heb ook weer wat besteld. Photo Booth brilletjes/snorren/kroontjes enz voor onze bruiloft, een sluiervoor bij mijn trouwjurk. in de bruidswinkel kosten die krengen 100 euro, vind ik veel te duur
sieraden voor bij mijn jurk en bloemblaadjes voor ons bruidsmeisje om te strooien.
Ben benieuwd of we alles ook uiteindelijk kunnen gaan gebruiken!
 saté prikkers met kartonnen brilletjes en snorren enz.                                                         
Iejoorr schreef:Iemand ervaring met het volgende?
Ik heb iets besteld en direct betaald via Ideal.
Nu stopte net na de betaling mijn bankieren app ermee en ziet ali het product nog als ''niet betaald'', terwijl het bedrag wel degelijk van mijn rekening is afgeschreven...

naar 

en weer terug. 
                                                         Aranel schreef:Aranel schreef:Ik heb ook weer wat besteld. Photo Booth brilletjes/snorren/kroontjes enz voor onze bruiloft, een sluiervoor bij mijn trouwjurk. in de bruidswinkel kosten die krengen 100 euro, vind ik veel te duur
sieraden voor bij mijn jurk en bloemblaadjes voor ons bruidsmeisje om te strooien.
Ben benieuwd of we alles ook uiteindelijk kunnen gaan gebruiken!
Oké de photo Booth accessoires zijn niet echt watsaté prikkers met kartonnen brilletjes en snorren enz.
                                                         Roosch schreef:De katten waren hier zo blij! De catnip speeltjes van een paar pagina's geleden kwamen binnen.
Dat ging van![]()
![]()
naar
![]()
![]()
en weer terug.

ga ik ook eens doen.                                                         
                                                         Roosch schreef:De katten waren hier zo blij! De catnip speeltjes van een paar pagina's geleden kwamen binnen.
Dat ging van![]()
![]()
naar
![]()
![]()
en weer terug.

je krijgt als koper ook een score, hoe je je aankopen beoordeeld, dan krijg je medailles bij je naam staan. Maar dat is alleen een indicatie voor de verkoper, volgens mij kunnen ze daarnaar kijken en als je altijd negatief beoordeeld, dan kunnen ze je een koop weigeren.