Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ik heb ook weer wat besteld. Photo Booth brilletjes/snorren/kroontjes enz voor onze bruiloft, een sluiervoor bij mijn trouwjurk. in de bruidswinkel kosten die krengen 100 euro, vind ik veel te duur
sieraden voor bij mijn jurk en bloemblaadjes voor ons bruidsmeisje om te strooien.
Ben benieuwd of we alles ook uiteindelijk kunnen gaan gebruiken!
Iejoorr schreef:Iemand ervaring met het volgende?
Ik heb iets besteld en direct betaald via Ideal.
Nu stopte net na de betaling mijn bankieren app ermee en ziet ali het product nog als ''niet betaald'', terwijl het bedrag wel degelijk van mijn rekening is afgeschreven...
Aranel schreef:Aranel schreef:Ik heb ook weer wat besteld. Photo Booth brilletjes/snorren/kroontjes enz voor onze bruiloft, een sluiervoor bij mijn trouwjurk. in de bruidswinkel kosten die krengen 100 euro, vind ik veel te duur
sieraden voor bij mijn jurk en bloemblaadjes voor ons bruidsmeisje om te strooien.
Ben benieuwd of we alles ook uiteindelijk kunnen gaan gebruiken!
Oké de photo Booth accessoires zijn niet echt watsaté prikkers met kartonnen brilletjes en snorren enz.
Roosch schreef:De katten waren hier zo blij! De catnip speeltjes van een paar pagina's geleden kwamen binnen.
Dat ging van![]()
![]()
naar
![]()
![]()
en weer terug.
Roosch schreef:De katten waren hier zo blij! De catnip speeltjes van een paar pagina's geleden kwamen binnen.
Dat ging van![]()
![]()
naar
![]()
![]()
en weer terug.