Gefeliciteerd chantal! Bedankt trouwens voor het taggen van mijn moeder☺ die is heel blij met haar hondenhalsband!
Ik lees alles nog mee maar ben op het moment niet heel actief.
Rudina
Geplaatst: 16-02-16 21:20
Weten jullie of Q photo de winnaar altijd wat later bekend maken of? Ze hadden een valentijnsactie maar tot op heden kan ik geen winnaar vinden zowel onder de actie zelf niet en ook niet op de pagina. Ik wou de foto op hout heel graag winnen dus heb regelmatig een reactie gegeven en de actie gedeeld en houd nu mijn tijdlijn expres schoon door even niet mee te doen aan andere acties.. Het kriebelt ondertussen wel om weer aan andere acties mee te doen.
Een meeting naar de boerderij! Wat leuk. Ik kan helaas niet mee maar maak maar foto's
Gefeliciteerd winnaars weer allemaal! wat word er toch veel gewonnen. En Chantal jij mag gewoon weer even niet meedoen .
De actie die ik zo onwijs graag wilde willen is aan iemand anders vergeven. Super jammer natuurlijk. Nu dacht ik dat een van de 2 meiden die de prijs gewonnen hadden een bokker was, dus ik die heel brutaal eigenlijk een berichtje gestuurd van super gefeliciteerd en mocht iets toch te veel reiskosten zijn/te ver ed ed, dan wil ik wel heel graag die behandeling overnemen. En nu heeft ze besloten dat ze de tandartsbehandeling niet nodig heeft en mag ik die hebben! Is dat niet super lief?! En zo ben ik toch weer super blij . Probeerde nu alleen dus de bokt naam te vinden maar kan haar helemaal niet vinden in dit topic! OEPS!
Jeej ik heb kaartjes voor de huishoudbeurs gewonnen! Super leuk kan ik met mn vriend naar de motorbeurs en met mn stiefmoeder naar de huishoudbeurs! Leuke dagjes in het vooruitzicht!
Hier ook weer een leuke prijs gewonnen, ik heb alleen helaas de actie verkeerd begrepen. Het betreft een canvas, door de reacties dacht ik dat je een eigen foto kon insturen maar je moet een plaat kiezen uit de fotograaf zijn archief. Nog steeds een super leuke prijs, maar helaas spreken de platen mij persoonlijk wat minder aan en vind het dan zonde dat het deze persoon geld gaat kosten en ik een random plaat uit ga kiezen waar ik niet precies mee weet wat ik er nou mee wil. Wil daarom dat deze prijs bij iemand terecht komt die een van de platen echt geweldig vind om aan de muur te hebben. Wie weet om welke actie het gaat en het graag wou winnen, stuur mij maar een privé berichtje op Facebook.
jup, dat klopt. Hij is een vriend van mij Dus ik gunde hem ook elke like En hij kan wel echt mooie foto's maken!
Rudina
Geplaatst: 17-02-16 13:02
Hij kan zeker prachtige foto's maken! Maar helaas zit er voor mij niks tussen wat echt bij ons in huis past, vind de foto's van de dieren wel erg gaaf maar om daar een van in mijn woonkamer te hangen is het net niet. Daarom wil ik graag dat iemand de prijs krijgt wie wel dolgraag een van zijn platen aan de muur wil.
Anoniem
Geplaatst: 17-02-16 13:03
Ah die actie met die koe foto , koe is toch leuk in je huis Rudina?