Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(en voor die van jou gisteren was ik duidelijk te laat, toen ik het topic zag was alles al weg
). 

Merrie had ik misschien wel eerder gedaan (al had ik dan nog geen hengst gehad dus schiet dan ook niet op
) [***] schreef:Beide ouders zijn Welshen van Adam&Eva (geboren 27/9 & 11/10, meende dat er iets was met Welshen en AV's na een bepaalde datum maar weet niet meer wat of hoe).
MadelonSunny schreef:[***] schreef:Beide ouders zijn Welshen van Adam&Eva (geboren 27/9 & 11/10, meende dat er iets was met Welshen en AV's na een bepaalde datum maar weet niet meer wat of hoe).
Heel toevallig lees ik net dit op het forum. Dus daar vallen jouw Welshjes niet onder helaas.
"Uitzondering daarop zijn de eerste generatie AV's en Welshjes die na 24 oktober geboren zijn (allemaal raszuiver) en de Fjorden (allemaal raszuiver)."

linnie050 schreef:Ik zag de fries ja maar is inderdaad 22 jaar.
Die legt binnen een paar dagen het loodje.
is toch slim als je hem zo kan verkopen.
ik deed eerder goedkoop paarden op de markt ook voor beginners mensen verkochten dit ook door aan de zoek functie dus waren ze daarna dood...
Vond ik ook kinderachtig enz nu leg ik mij daarbij maar neer.
Je doet er niks aan.
xPearl schreef:Fijn dat als je je paarden verkoop aan iemand, die ze binnen no time voor 30.000 op de markt pleuren en 1 al weer verkocht is. Gewoon om winst te maken.. Zovan. Lekker winst. Grrrrrrrr

MadelonSunny schreef:[***] schreef:Beide ouders zijn Welshen van Adam&Eva (geboren 27/9 & 11/10, meende dat er iets was met Welshen en AV's na een bepaalde datum maar weet niet meer wat of hoe).
Heel toevallig lees ik net dit op het forum. Dus daar vallen jouw Welshjes niet onder helaas.
"Uitzondering daarop zijn de eerste generatie AV's en Welshjes die na 24 oktober geboren zijn (allemaal raszuiver) en de Fjorden (allemaal raszuiver)."