Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:37

merrylegs schreef:
prugelpiet schreef:
Nu ik toch wel weer een tijdje star stable speel, een beetje hebben meegelezen in het topic, wil ik vragen of ik ook mee mag komen praten? :o

Ik heb (nog) geen star-rider, eerst wil ik mijn paard nog verder trainen (Was opnieuw begonnen, dus level 6 en level 5 paard) en dan SR kopen!

Op sso heet ik Quinn Raindawn, en hoe mijn paard heet ben ik even vergeten :oo

nee, ga weg :wave:
:+ :D welkom uiteraard, hoe meer volk hoe meer vreugd!
ben je nu level 6? want dat kan toch niet zonder starrider te zijn?

Er was een weekend gratis starrider, vandaar :D

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 15:27

merrylegs schreef:
verwacht alvast maar niet teveel van de beloning....
wat xp en 100 js :')

En een bodywarmer <<) . (Niet dat ik van plan was hem ooit te gaan dragen, maar hij is op zich best gaaf. :o Vooral in vergelijking met het vorige cadeautje...)

Anoniem

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:33

Ik loop zwaar achter, haha. Ben al niet meer online geweest sinds de update van vorige week :P
Ik ga nu maar even mijn depressieve paardjes verzorgen en de quests doen ... :)

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 16:19

ik heb me nieuwe pony tot level 6 gekregen pfff alle races dus gedaan bh de rabbit race..
alle gele zijn ook klaar en de blauwe voor de hartjes gele zeg maar lol
nu is het tijd voor de irl paardjes, prachtig weer ook vandaag :)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 16:41

Karla_1999 schreef:
merrylegs schreef:
verwacht alvast maar niet teveel van de beloning....
wat xp en 100 js :')

En een bodywarmer <<) . (Niet dat ik van plan was hem ooit te gaan dragen, maar hij is op zich best gaaf. :o Vooral in vergelijking met het vorige cadeautje...)

haha nee karla, ik had het over de beloning na het wekenlang pandoric cracks bestrijden.
Maar die bodywarmer is best mooi, alleen jammer dat het zo'n raar groen moest zijn :)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 17:13

ik vind het jas ding van die nieuwe quest ook wel leuk! en heel veel hoef je er niet voor te doen.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 17:44

merrylegs schreef:
Karla_1999 schreef:

haha nee karla, ik had het over de beloning na het wekenlang pandoric cracks bestrijden.
Maar die bodywarmer is best mooi, alleen jammer dat het zo'n raar groen moest zijn :)

Oh, foutje :o

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:28

wat is het stil hier... niemand die interessante ervaringen wil delen of over de nieuwe tinkers wil kletsen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:31

Nope.... Ben er nog steeds niet op geweest haha

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:39

ik doe gewoon me ding, eerst de gele dan de blauwe en als ik geld nodig heb klusjes en als ik nog meer zin heb de races :) maar soms doe ik weinig maar altijd de gele
en met tinkers heb ik niks.

Pocaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:21

Ik had ook een tijdje geen quests, alleen gele met een hartje erin. tot ik er achter kwam dat je je reputatie moest verhogen voor je verder kon spelen :)

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 07:57

Ik voer gewoon iedere dag mijn paarden en stuur ze zo nu en dan op vakantie. Verder hobbel ik maar een beetje rond met de leden van Glade Stars en doe af een toe een championship. Verder gebeurt er vrij weinig :z

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:03

Gisterenavond clubdrama... blijkbaar irriteerde ik iemand van de club, begint iemand anders mij dan voor 'nerd' uit te schelden en te zeggen dat ze misschien de club wilt verlaten door mij? Dus stuur ik een mailtje met de feiten naar de clubleider... die gooit haar eruit :Y) :D
Maar het doet wel iets met je moet ik zeggen.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 16:10

merrylegs schreef:
Gisterenavond clubdrama... blijkbaar irriteerde ik iemand van de club, begint iemand anders mij dan voor 'nerd' uit te schelden en te zeggen dat ze misschien de club wilt verlaten door mij? Dus stuur ik een mailtje met de feiten naar de clubleider... die gooit haar eruit :Y) :D

Ja, maar dat soort mensen heb je bijna altijd in een club... Diezelfde soort clubleden gaan als ze even genegeerd worden lopen roepen dat ze gepest zijn en dat ze kanker hebben en zelfmoordneigingen hebben.(ja echt -O- )
En dan moeten ze natuur lijk iemand de schuld geven, dus pikken ze gewoon de clubleden er uit die ze iets minder mogen.

Dat zij lelijk begint te doen zegt vrij weinig over jou ;)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 16:51

lucaa2 schreef:
merrylegs schreef:

Ja, maar dat soort mensen heb je bijna altijd in een club... Diezelfde soort clubleden gaan als ze even genegeerd worden lopen roepen dat ze gepest zijn en dat ze kanker hebben en zelfmoordneigingen hebben.(ja echt -O- )
En dan moeten ze natuur lijk iemand de schuld geven, dus pikken ze gewoon de clubleden er uit die ze iets minder mogen.

Dat zij lelijk begint te doen zegt vrij weinig over jou ;)

ik weet het -zucht- dat vind ik soms zo stom aan het internet. Mensen denken dat ze dingen mogen zeggen die ze in het echt niet eens zouden durven denken! Het was waarschijnlijk een twaalfjarige, maar toch voelt het niet fijn als iemand jou eruit pikt om op te kappen.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:49

Morgen de stinkerssss! :D *\o/*

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 22:51

Ik ga morgen zeker een Tinker kopen :D . Zoals ik al eerder heb gezegd ga ik voor de zwartbonte. Ik ben toch wel benieuwd naar de 3e kleur, aangezien ze eigenlijk altijd minimaal 3 nieuwe paarden toevoegen als er weer een nieuw model is en in de video worden maar 2 kleuren laten zien <<)

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:15

Als ik starcoins koop gaat mijn moeder waarschijnlijk al het geld van mijn spaarrekening afhalen. Maar ik doe het toch. Ze zijn zo leuk! :D

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:57

Karla_1999 schreef:
Ik ga morgen zeker een Tinker kopen :D . Zoals ik al eerder heb gezegd ga ik voor de zwartbonte. Ik ben toch wel benieuwd naar de 3e kleur, aangezien ze eigenlijk altijd minimaal 3 nieuwe paarden toevoegen als er weer een nieuw model is en in de video worden maar 2 kleuren laten zien <<)

derde kleur?! Maar welke dan, misschien palominobont?

Edit: Karla je hebt gelijk! *\o/*

Hey there!
Three beautiful Tinker horses have arrived; the Horse Market has travelled to Silverglade, and even more cute summer fashions in-store in this weeks update!

Tinker horses are here!
- Three handsome Tinker horses have arrived at the Horse Market, which finds itself this week in Silverglade Village. Ride over and check out your beautiful new friends!

Finally, your beautiful Tinker horses!
Finally, your beautiful Tinker horses!

New challenge:
- There's certainly a task or two for you to be getting on with now that the Horse Market has arrived in Silverglade Village. We all know by now that those cheeky horses have a tendency to escape! Chat to Eddie at the Horse Market and see if she's got anything for you to help out with. If you lend a hand, there'll surely be a nice little surprise waiting for you!

New clothes:
- A range of sweet new summery styles are now available at the Horse Market!

Another lost parcel:
- This week is the final week for you to be able to find the lost parcel in Hollow Woods. Search along the highways and byways of Hollow Woods and you might just find something interesting!

Have a great week!
from the whole Star Stable gang

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 11:44

Hoe duur zijn ze? :0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:24

Ze zijn erg tof :D

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:26

ik hoop alleen dat die effen tinker niet een kleurenkopie is van de nieuwste andalusiër, die zijn kleur vond ik te vaal

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:31

Jammer dat ze niet een bruinbonte tinker hebben (zwarte manen, bruine vacht). Dan had ik die gekocht.. Nu koop ik een zwarte tinker

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 14:14

Oh jee, ik vind de pallomino eigenlijk wel leuker :') . Weer precies het zelfde als bij de pony's. Ik denk dat ik gewoon ga kijken en dan zie ik wel welke ik het leukst vind. Nu moet ik nog wel een naam verzinnen voor de pallomino, het is een merrie. Er moet dan Gold in de naam zitten :D , dus Gold..... Weet iemand iets leuks? De pallomino is zeker wel het duurst? :P

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:21

ze zijn allemaal even duur: 950 starcoins! Wel logisch voor een nieuw ras dat er totaal anders uitziet dan de friezen (eindelijk!) die palomino vind ik niks persoonlijk :+ maar nu weet ik niet of ik de bruine of de zwarte zal nemen. Hoe dan ook duurt het bij mij nog 5 weken voor ik genoeg starcoins heb.
Karla; Goldblaze, Goldbeam, Goldfire, Goldcatcher, Goldwind, Goldstorm?

En al die rijkerds maar pronken met hun nieuwe aanwinsten :')