Mijn scooter was net gemaakt dus ik durfde niets tegen m'n vader te zeggen maar mijn vriend "wat toen nog niet mijn vriend was" heeft hem aan de praat gekregen en toen is mijn vriendin er verder mee gereden
Nou Stephanie, ik heb minder hard gelachen! Schaamde me dood! M'n vriend noemt me nog altijd kikker
Inderdaad wel dubbel geluk ja haha!!
SteffiiY
Geplaatst: 21-06-13 20:09
xDon schreef:
Mijn scooter was net gemaakt dus ik durfde niets tegen m'n vader te zeggen maar mijn vriend "wat toen nog niet mijn vriend was" heeft hem aan de praat gekregen en toen is mijn vriendin er verder mee gereden
Ik kan morgen gelukkig wel kaaschecks doen... Ben alleen bang dat ze achterlijk hard gaan... Maarja ik plan gewoon me ochtend in voor babymelkchecks en Kaaschecks, dan ga ik lekker heen en weer scooteren voor checks
Zo weer 2 babymelkchecks doen maar het lijkt dat er geen nieuwe bij zijn gekomen
xDon
Geplaatst: 22-06-13 09:44
Ik heb er 3 gedaan en nog de laatste bekijk het van de zonnige kant, zonder bambix ging het 1000x sneller!! Als ze niet goed worden gekeurd dan ga ik die roamler mensen eens opzoeken!! Straks nog even een kaascheck!