Maar verleng het even. En geef ik de voordeel vd twijfel

Thanks voor je reactie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Stamper schreef:Iets op 4-9 besteld is alleen nog niet verzonden. Wel betaald via ideal.
Zelfde dag een andere order besteld en ook betaald en die is wel onderweg.
marlonFloris schreef:Ik heb nog nooit gehad dat het versturen zolang duurde. Bij mij altijd binnen 24 uur na plaatsen van bestelling.
silvericathy schreef:[ [url=m/9Osdos.png]Afbeelding[/url] ]
ik heb vandaag een jurkje gekocht, ik hoop dat ik hem krijg en er ongeveer zo uit ziet als op de foto... was een us maat, 40 = 10, heb voor de zekerheid 12 gepakt... dat zou ongeveer maat 42 moeten zijn..

Ik was niet zeker van de maat en aangezien het wel om 45 euro gaat, heb ik eerst mijn maten doorgegeven aan de verkoper en gevraagd om advies. Nou, dat advies was goed, want het past perfect!
Superblij met deze jurk, ik had eerder als een galajurk hier in Nederland gekocht, nou, ik had de simpelste voor 90 euro toen. Onvoorstelbaar dat het daar voor die prijs kan, hij is precies zoals op de foto's, het materiaal is heel mooi zwaar, de rok is van 2 lagen stof met nog 2 lagen tule eroverheen, het lijfje is mooi stevig met pads en baleinen erin, het lintje achterop is heel mooi afgewerkt, ik ben verliefd
weer een goede aankoop van aliexpress

Superleuk!