Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:43

En dat haalt een mens als die gewoon moet werken en daarnaast ook nog paarden enzo heeft?
(heb ik nu even niet aan de hand, vandaar dat ik eens wil proberen, maar als het leven weer z'n gewone gang gaat wel .. haha)

Het zijn dan wel weer interessante bedragen natuurlijk, daar doe je wel moeite voor :P

Haha KittyDylan, maakt niet uit, ik kijk wel even of er iemand op mijn topic reageert en anders kan ik misschien toch wat voor jou doen ;)

F_inley

Re: Automatisch Browserspel Mijn Manege #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:45

Geen idee ik train niet maar laat trainen zelf red ik dat namelijk ook niet door werk en paard _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:48

Heeft er niet ooit eens iemand uitgerekend hoelang je over een training doet?
Enige wat je moet weten is hoeveel punten er per niveau, per discipline nodig zijn .. Is dat bekend?
Of hangt dat van bepaalde factoren af? Weet ik eigenlijk niet..

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:49

Volgens mij hoe hoger het gn hoe sneller het traint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:51

Ok, dus dan verschilt het per paard .. niet zo handig, haha.
Was wel eens nieuwsgierig hoe lang je echt in minuten (uren :P ) erover deed om een paard van 6 naar 120 te hebben :Y)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:53

Pfoe geen idee ligt natuurlijk ook aan je bakken.
Ik doe over die van mij zelf meestal 3-5 dagen maar ligt er maar net aan hoeveel tijd ik heb

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 15:56

Ik train mijn hengst zelf naar 120 (zit nu op 82 of 84) in een pensionstal met een niveau 19 bak. Vindt dat het zelf nog redelijk snel verloopt (al mag hij tussendoor ook op de wei met een merrie haha)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 17:05

[***] schreef:
Was wel eens nieuwsgierig hoe lang je echt in minuten (uren :P ) erover deed om een paard van 6 naar 120 te hebben :Y)

Daar ben ik nu ook wel nieuwsgierig naar eigenlijk, ik ga het een keertje uitrekenen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 17:08

Ik werk zelf fulltime en heb dan toch echt wel een week nodig voor 1 maximaal 2 paard te trainen van 6-120. Daarom ben ik nu ook even geen trainingsstal meer. Men kiest je dan toch niet omdat je niet snel genoeg bent gezien er ook mensen zijn die 24/7 op het spel zaten te trainen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 17:22

eline95enile schreef:
[***] schreef:

Daar ben ik nu ook wel nieuwsgierig naar eigenlijk, ik ga het een keertje uitrekenen

+:)+
Lijkt me echt grappig om eens een idee over te hebben, denk dat je je rotschrikt _O-

@ Jans: hmmja, daar heb ik ook wel wat schrik voor .. ik wil best wel voor anderen trainen (ook trainingsstal worden) maar ik heb ook nog werk en iets van een leven .. dus vrees ervoor of ik klanten ga krijgen ...

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 17:44

De reden dat ik nu besluit te stoppen is hoe de spelers nu reageren op mijn frustratie in het topic met de kleuren. Ik vind alsnog dat ik in mijn gelijk sta en als ik dan als zeurzak of geldwolf word neergezet doet dat pijn. Er werd niks gedaan aan die opmerkingen en zelfs een moderator ging voor mij te ver.

Ik vind het gewoonweg gemeen. En er waren beheerders/moderators aanwezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 18:03

Ok, ik denk dat ik het anders zie (van wat ik gezien heb, wat misschien niet alles is) maar het is en blijft jouw eigen keuze dus als jij je daar zo over voelt en daardoor wil stoppen is dat je goed recht natuurlijk :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 18:19

Ik heb ook tig pogingen gedaan om dun genen uit mijn merrie te krijgen wat nu achteraf dus wel was gelukt. Dat is jammer maar geen rede om te stoppen.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 18:45

Er is al veel meer aan vooraf gegaan Roosje, dit is zeker niet de enige reden ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 19:02

Ok ja dat weet ik allemaal niet.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 19:13

Ik hoop vandaag mijn hengst af te hebben getraind, dan heb ik daar 5 dagen over gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:57

Ook een manier om aan paarden te komen: ze opkopen voor gezocht-advertenties (en met snel zijn het verkeerde paard kopen helpt ook :P ) en ze nooit naar die advertentie kunnen doen :7 _O- Mijn kudde breidt stilaan uit zo ... :+ Haha.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:01

Haha dat is wel balen dan :')

Mijn cremello-doel staat ook stil, een andere speler heeft er net een gefokt :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:32

Iemand heeft mijn gn6 paint vermoord dacht dat die wel interesant zou zijn voor paint fokkers maar niet dus.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:35

Edit; verkeerde topic

Roosje da's wel balen. Ik ga een PRE x Welsh kruising gebruiken voor mijn welshfokkerij, vast ook niet het doel waarvoor die verkocht werd.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:47

Sonde voor het spel ja maar ik heb het geld gekregen wat ik ervoor wilde. Vraag me eigenlijk hoeveel paarden er nog van elk ras zijn volgens mij zijn sommige rassen uitgestorven of zo goed als uitgestorven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:59

Dat zal ik waarschijnlijk geweest zijn, heb gisteren en vandaag een aantal paarden naar gezocht gedaan ... Heb er nog op nominatie staan (daarvan was de advertentie weg voordat ik ze zover had), geen idee of daar nog paarden van jou bij zitten maar als dat wel zo is en ze kunnen nog wat voor het spel betekenen dan mag je ze van mij gerust terugkopen. Moet je alleen eens denken over een andere manier om "waardevolle" paarden te verkopen ;)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:02

20 AV
60 Fjord
60 Fries
449 Kruisingen
56 Paint
170 PRE
32 Shetlander
145 Tinker
15 Welshes
Die laatste en eerste ;(

Ja ik heb de complete paardenlog doorgewerkt voor deze gegevens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:04

Het wisselt wel heel erg altijd op het spel ... Toen ik eens gekeken heb (was de PRE er pas) toen waren het de Fjorden & Haflingers, maar daar zijn er nu precies meer van (al ben je de Haflingers vergeten denk ik :P ). Shetlanders waren er toen veel .. en Welsh & AV was ook niet zo dramatisch ... Gek hoe dat wisselt...

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:11

Haflingers zijn er 32, daar was ik inderdaad overheen gescrolld.
Kruisingen zijn natuurlijk altijd dramatisch meer dan de rest, maar dat maakt niks uit.