GrumpyCat schreef:Ayasha schreef:Kan je ergens zien hoe lang je al in een baan zit eigenlijk? Of moet je dat uitrekenen aan de hand van de afloopdatum? (die is 7 dagen toch?)
Daar was ik gisteren ook al naar op zoek, maar kon het niet vinden.
Ik denk dat je het dus zelf moet uitrekenen. Afloopdatum is inderdaad 7 dagen.
Er gaat een goed overzicht komen met je laatste banen en hoelang je elke baan hebt gehad. Denk dat dat wel nodig is

Leen schreef:Ayasha schreef:Ik moet ook hulpje hoefsmid zijn maar zit 31 augustus pas aan 4 dagen (ik ben zo stom geweest om na 2 dagen per ongeluk ontslag te nemenAnders zat ik er aan. Zat effe nie op te letten en dacht dat ik al 4 dagen had.
Daarna is het volgende doel wsl een stal ofzo bouwen?
Effe kijken op het forum voor die post.
Ik geloof van wel, ik zit nu een doel na stal bouwen, dus dan moet ik nu bak en pensionstal maken.
Maar als je nu toch moet wachten kan je gelijk voor een stal gaan, kimmetje ziet dat wel en dan is je doel al geslaagd (hoop ik, anders moet je nog een stal zetten)
Klopt, dingen die je al gekocht hebt of gebouwd hebt tellen gewoon mee
linnie050 schreef:Kan je nou al je paard in een weiland zetten?
Ja dat is mogelijk, dan stijgt de energie van het paard sneller. Je kan een paard voor minimaal een uur in de wei zetten, dus dat hoeft niet direct de hele dag te zijn.
Danique schreef:Ik vind het spel een stuk leuker gelijk nu ik mijn eigen paard heb; ben nu namelijk ook doelbewust aan het trainen ipv gewoon het hoogste pakken en hopen op het beste
Dat is goed om te horen Danique! Dat is inderdaad de bedoeling, je moet het spel als het goed is steeds bewuster gaan spelen

De energie van het paard gaat nu iets sneller omhoog
Anders zat ik er aan. Zat effe nie op te letten en dacht dat ik al 4 dagen had.
)
) Hoe zit dit? en kan dit nog hoger worden? 
Dan neem je al een risico, heb je uiteindelijk de meeste punten, maar ik ook