Cyella schreef:Ik baal echt als een stekker, schijnbaar is het niet meer te spelen op de nieuwere Mac versies
Terwijl de Sims 2 wel echt de leukste was!
Idd precies, dat had ik dus ook al.. Daarom vroeg ik me ook af of ie bij jou al werkte
. Want ik heb um laatst ook via torent gedownload haha! Maar blijkbaar kun je um spelen door windows op je laptop ook te zetten ofzo? Ben er alleen nog niet helemaal achter hoe dat moet en of het echt werkt.. Maar ik las ook dat je ook blijkbaar een oudere versie van OS X op je laptop kunt zetten net zoals de Windows, als dat dan een versie van OS X is die de sims 2 nog wel kan draaien..
Ik vond de sims 2 ook het leukste haha daarom wou ik die graag, heb daarom eerst maar even de sims 3 gedaan, kan ik die iig spelen
, maar het toch stiekem denk ik liever sims 2

, maar als ik hem opstart blijft hij hangen na het voorfilmpje zegmaar. De muziek gaat wel gewoon door, maar als ik in taakbeheer kijk staat er ook 'reageert niet'... Ik weet niet of hij gewoon heel lang moet laden (heb nooit sims 2 gespeeld) maar ik zie geen laadbalkje oid, alleen een scherm met daarop sims 2 dierenpret uitbreiding.

Daar loop ik ook vast..

Heb het gevonden!