naomi_g1998 schreef:Ik walg echt van sommige reacties hier. ''Het is maar een dag per jaar'' ''De gewonden zijn er niet zo veel'' bah bah. Lees het topic eens door man. Duidelijk zelf niets meegemaakt met vuurwerk? Ik heb in ieder geval getekend nu. Ik heb de 31ste alleen maar kleine jochies en grote groepen 'mooiboy's'' rond zien lopen die onverantwoordelijk met vuurwerk omgingen. Daarnaast hoor ik elke dag al knallen vanaf november en zo lang er nog particulieren onverantwoordelijk omgaan met vuurwerk moet het maar worden afgeschaft. Zeker omdat er blijkbaar ook mensen zijn die niet in zien hoe gevaarlijk het is en hoe vervelend.
Dat is het ook, niet dichtbij genoeg gebeurd. ik heb mijn kinderen altijd een veiligheidsbril op laten zetten bij het vuurwerk kijken. Het zal je maar gebeuren....paar jaar terug gooide een buurjongen een rotje over zijn schouder in de capuchon van mijn jongste zoon. Gelukkig een klein vrij onschuldig rotje, kinderen zien het gevaar niet, sommige ouders zijn te makkelijk en als ouder zelf doe je nog zo je best maar 100% veilig zijn je kinderen nooit tijdens oud jaar, tenzij je ze die dag opsluit in hun kamer.
rockey schreef:pfff die ene keer per jaar,
aanstellers
Aansteller misschien maar ook een bezorgde moeder die weet hoe gevaarlijk (legaal) vuurwerk kan zijn, zeker voor kinderen.

zo niet idd verkassen naar een hutje op de hei 
ipv een hutje op de hei...
heerlijk...nergens last van!