ze moeten eerst startkaart hebben voor ze gaan starten aan wedstrijden anders mogen ze niet meedoen
yasminlove1
Geplaatst: 09-05-13 21:18
Sweetgirl1 schreef:
ze moeten eerst startkaart hebben voor ze gaan starten aan wedstrijden anders mogen ze niet meedoen
oke, kunnen ze ook voor 21:30 nog een startkaart kopen? en als ze dan geen startkaart voor hun paard hebben, dat ze dan verwijderd worden uit de wedstrijden lijst?
ze moeten gewoon eerst 1 kopen voor ze mee doen,, dus dr af geld terug en ze dan eerst die laten kopen
Nordsvensk heeft m indd k pas t morgen aan me pc is facking traag Jiska heeft ook startkaart gekocht en mag ook fokken die heeft ze ook maar doe t morgen verwerken
Laatst bijgewerkt door Sweetgirl1 op 09-05-13 21:21, in het totaal 2 keer bewerkt
yasminlove1
Geplaatst: 09-05-13 21:20
Sweetgirl1 schreef:
ze moeten gewoon eerst 1 kopen voor ze mee doen,, dus dr af geld terug en ze dan eerst die laten kopen
is al verwerkt,, c had even moeite,, maar is nog niet mega snel
_Laura_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-13 21:27
Er staat dat ik niet kan inschrijven voor de wedstrijden omdat ik geen startkaart heb, maar die heb ik gekocht vóórdat ik me inschreef en er staat zelfs nog op mijn stalpagina dat ik een startkaart voor haar heb
toen ik de wedstrijden wegdeed, had ze er nog geen, laterna zag ik inderdaad dat er ineens stond dat ze er wel een gekocht had, erna pas.. maar ik zet haar wel weer terug bij alle wedstrijden
Sweetgirl1
Geplaatst: 09-05-13 21:34
ze had hem al meteen gekregen toen ze hem had aangevraagd
de rest KOOP EERST DE STARTKAART VOOR JE IN GAAT SCHRIJVEN!!!!