Mars...als je het geld toch niet nodig hebt....ik wil wel even mijn paypall account geven hoor....Er ligt hier nog een mooie dierenarts rekening
ik had 35 euro uit laten betalen...heb nu weer 5,50
Anoniem
Geplaatst: 02-10-12 11:23
Aah damn, ik wist dat er gister veel checks online zouden komen maar ben helemaal vergeten te kijken.... Nu maar direct eens kijken wat er op dit moment nog openstaat dan.
Sorriso schreef:
Voor de kerst? Ah, dan waren ze later pas zoveel waard, was toch iemand hier die er 15 euro voor kreeg?
Jep uiteindelijk waren ze 10 en daarna zelfs 15 euro, pas toen ben ik een rondje gaan rijden
Ik vind vooral de blogs leuk waar ze dingen van andere roamlers laten zien of resultaten laten zien van opdrachten. De gewone reply's lees ik wel, maar die vind ik nooit zo spannend.
Zondagavond €90.- uit laten betalen en nu alweer €21,50 op de teller. Heel erg fijn nu Sinterklaas en kerst toch al wat dichterbij komen! Ook sta ik nummer 14 van Nederland. Zweef al een week of 2 in de top 20
En ik lees ook altijd de blogs: vooral uitslagen/statestiekjes vind jij erg leuk.
Gaat lekker dus Jette! Heb vandaag ook weer mooi een paar AH opdrachten gedaan + de QR codes en allemaal goedgekeurd! Wil droomwereld ook nog doen, maar weinig inspiratie