Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:29

Dat moet je zelf aanklikken, als je wacht tot de dispute verloopt heb je geen van beiden kans op een oplossing.
Tenzij je aliexpress zelf benaderd hierover.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 11:48

Als een verkoper niet meedenkt over een geschikte oplossing, zou ik ook een dispute openen en laten escaleren.
We willen inderdaad voor een duppie op de eerste rij maar dat wil nog niet zeggen dat spullen niet geleverd hoeven worden.
Ik houd wel altijd rekening met een mindere kwaliteit. Maar ik bestel meestal voor m'n kind, die groeit overal zo uit voor het echt stuk kan gaan :')

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 12:31

Ja dispute heb ik al geopend en daarn kreeg ik dus geen refund voor en met de mededeling dat ik de locale postoffice moest bereiken maar daar ligt het dus niet. Maar dat escaleren gaat dan daarna automatisch als zei niet met een oplossing komen?

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 12:45

marlonFloris schreef:
Ja dispute heb ik al geopend en daarn kreeg ik dus geen refund voor en met de mededeling dat ik de locale postoffice moest bereiken maar daar ligt het dus niet. Maar dat escaleren gaat dan daarna automatisch als zei niet met een oplossing komen?

ik had hetzelfde, toen heb ik dat geweigerd en toen kwam aliexpress helpen :j

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:20

Kunnen jullie me helpen? Ik ben op ali aan het zoeken naar een trekhaak dop alleen kom ik niet verder dan lijnen met haken voor in je auto of ophang haakjes voor aan je autostoel...(ook handig daar niet van)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 11:16

monsterina schreef:
Kunnen jullie me helpen? Ik ben op ali aan het zoeken naar een trekhaak dop alleen kom ik niet verder dan lijnen met haken voor in je auto of ophang haakjes voor aan je autostoel...(ook handig daar niet van)

In het Engels zoeken helpt vaak. Zo'n ding heet dan een Tow Bar Cover. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat Ali het niet heeft. Haast niet voor te stellen, maar het kan. Probeer anders eens Tennis Ball. :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:40

Wellicht een stomme vraag misschien, maar als je al iets besteld hebt, en via IDEAL (Rabobank) betaald heb. En later de order cancel, krijg je dan ook gewoon je geld terug? :oo

Zoja, en hoe dan? :oo
Laatst bijgewerkt door Banyu op 08-09-16 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:42

Ja

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:11

Bleghh... ik ben op zoek naar hele specifieke oorbellen, maar kan
ze niet vinden. Iemand zin en tijd om mee te zoeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:17

Wat zoek je? Ik zit me heeel hard te vervelen op werk :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:22

Vet lief Danique! Stuur je een PB!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:09

Danique schreef:
Wat zoek je? Ik zit me heeel hard te vervelen op werk :D

Haha zal je baas blij mee zijn :')
Wilde dat ik me af en toe eens kon vervelen. Is bij ons nou nooit haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:26

Hij weet er vanaf hoor ;) Ik werk in een zonnestudio en met dit weer komt er gewoon niemand zonnen, dus na alles 3x gepoetst te hebben heb ik ook niks meer te doen!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:37

Niet via Ali maar ebay. Maar Ali zal ze ook wel hebben. Super handig ding voor als je geen auto radio hebt waar je telefoon op kan aansluiten kun je toch je eigen muziek luisteren en het is gelijk een handsfree :j
http://www.ebay.com/itm/162059439405

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:38

Ashleytjuhh schreef:
Niet via Ali maar ebay. Maar Ali zal ze ook wel hebben. Super handig ding voor als je geen auto radio hebt waar je telefoon op kan aansluiten kun je toch je eigen muziek luisteren en het is gelijk een handsfree :j

:oo Bedankt voor het delen! Ik ben al heeeel lang op zoek naar zoiets!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:42

Danique schreef:
Ashleytjuhh schreef:

:oo Bedankt voor het delen! Ik ben al heeeel lang op zoek naar zoiets!

Hier in Nederland de vragen ze voor de zelfde 45 euro.
Het grappige wel is als je na je telefoon gesprek ophangt praat ze Chinees of Japans tegen je.zal wel zeggen gesprek beëindigt oid

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:03

Ashleytjuhh schreef:

Ze staan inderdaad ook op ali voor ietsje minder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:34

DebGizmo schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ze staan inderdaad ook op ali voor ietsje minder

:o? :o? :o?

Hele stomme vraag: ik snap niet wat het doet. :+ je steekt hem in je sigarettenplug en dan? Komt er muziek uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:42

Dan zoek je met je radio in de auto een frequentie die nog niet bezet is en dan zet je dat ding op diezelfde frequentie. Als je dan dus via dat ding met je mobiel muziek afspeelt dan pikt je radio die frequentie op en dan speelt het over je boxjes.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:47

Danique schreef:
Dan zoek je met je radio in de auto een frequentie die nog niet bezet is en dan zet je dat ding op diezelfde frequentie. Als je dan dus via dat ding met je mobiel muziek afspeelt dan pikt je radio die frequentie op en dan speelt het over je boxjes.

Klopt inderdaad.
En je kan er mee bellen dan hoor je de gene ook over de boxen in de auto en je hoeft maar gewoon normaal te praten ipv te schreeuwen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:06

fjordjes schreef:
Ja

Hoe dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:14

Danique schreef:

Oh, wauw, dat is tof! Bedankt voor de uitleg!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 17:42

Stamper schreef:
fjordjes schreef:
Ja

Hoe dan?

Als je geld overmaakt zien ze toch je rekening nummer?

En het werkt zo: jij koopt iets bij winkel A en het komt binnen en je bent tevreden. Dan bevestig je dat je het hebt ontvangen en dan pas krijgt de verkoper jouw geld. In de tussentijd wordt het geld zolang 'opgeslagen' bij AliExpress zelf. Mocht het dus niet goed zijn dan kun je dat aangeven en krijg je je geld terug van AliExpress. Ik betaal met Creditcard maar ik heb ook al een paar keer gewoon het geld teruggestort gekregen. Ook als je een order annuleert.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:05

Iets op 4-9 besteld is alleen nog niet verzonden. Wel betaald via ideal.
Zelfde dag een andere order besteld en ook betaald en die is wel onderweg.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:08

verschilt per verkoper, even de tijd verlengen, dan schrikken ze vaak wakker en verzenden het alsnog, anders laten verlopen en dan krijg je je geld gewoon teruggestort.
Terugstorten kan even duren trouwens, maar staat er meestal binnen de week wel weer op.