love_horse1 schreef:nafnaf schreef:[quote="drawerlover"
>>>>>>>>>>>>>>>>>IK WIL SR ZIJN!!!
me paard is bijna maximaal lvl maar ik ben pas lvl 7
Van caps word je niet SR...

Waar die > staan is caps.
Sommige mensen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lolove schreef:Ik zit nu net in lvl 13, alleen ik heb geen quests meer... er staan 3 stipjes en bij 2 daarvan staat er zo'n hartje, en bij die ene is gewoon een kleine quest.. Maar ik ben nu al lvl 13, en moet nu wel zo'n beetje de quests gaan krijgen over the keepers of aideen enzo? Heb 1 quest daarvan gehad met die geheime plek, maar verder heb ik er niks over gehoord en een quest met avalon maar dat was het..
merrylegs schreef:lolove schreef:Ik zit nu net in lvl 13, alleen ik heb geen quests meer... er staan 3 stipjes en bij 2 daarvan staat er zo'n hartje, en bij die ene is gewoon een kleine quest.. Maar ik ben nu al lvl 13, en moet nu wel zo'n beetje de quests gaan krijgen over the keepers of aideen enzo? Heb 1 quest daarvan gehad met die geheime plek, maar verder heb ik er niks over gehoord en een quest met avalon maar dat was het..
je weet waarschijnlijk, dat als er zo'n hartje staat, je reputatiequests moet doen om eerst meer liked/popular/admired te worden bij die faction? De quests van de sun circle weet ik niet meer precie svanbuiten, kijk eens op http://www.ssoridethrough.com voor een overzicht wanneer je welke quests krijgt
Drawerlover: precies!
lucaa2 schreef:Ze hadden van mij nog best even mogen wachten met die nieuwe paarden. 2 weken geleden kwamen er al nieuwe paarden, en dan nu waarschijnlijk weer. >.<