Hierna ga ik een PRL/PRL paard proberen te fokken zonder inteelt. Heb er genoeg keus voor, dus waarom niet proberen? ik moet echt paarden eruit gaan gooien weer... maar welke... te veel keus. te veel band met mijn pixels.mmm CR/CR mag niet bij de tinkers meen ik.
in de officiële stambomen niet nee. Het kan natuurlijk wel... https://www.horsereality.nl/horses/2925 ... rl-star-13kijk even welke ik in mijn eigen stallen heb gevonden jeetje wat een merrie. * verouderen? * SR Maxie staat toch voorzichtig eens op de markt.
jups. in het stamboek zouden ze dan niet toegelaten worden. Maar hoe realistisch gaat het spel uiteindelijk echt worden? Las al ergens over bij bepaalde sporten een hogere minimale leeftijd in het spel etc.
Hmm ja geen idee.Ik ga t er maar niet op gokken.Ik zie in de wiki allemaal nieuwe rassen wanneer gaan die uit komen?
Palomino merrie is gedekt dit zijn kleur kansen, ik hoop op een Dunalino of Buckskin 12.50% -Red Dun12.50% -Red (Chestnut/Sorrel)12.50% -Dunalino12.50% -Palomino6.25% -Bay6.25% -Dunskin6.25% -Black6.25% -Smoky Grullo6.25% -Buckskin6.25% -Smoky Black6.25% -Bay Dun6.25% -Grullo