Janinevv schreef:Ik zie net een account,
die heeft meer dan 2000 paarden en is lvl 1..
wat the..
Dat is het rusthuis!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janine1990 schreef:Inmiddels 8 paarden verder, een leuke koppel Akhal-Tekes waarvan de hengst CR/CR, das goed toch?
Een koppel Oldenburgers en een koppel Camargues, maar die laatste zijn volgens mij niet zo interessant![]()
Vind het best een leuk spel!
Heb je eigenlijk al wat aan een opleiding op dit moment?
Hoe heet je op HR?Zorro_ schreef:Janine1990 schreef:Inmiddels 8 paarden verder, een leuke koppel Akhal-Tekes waarvan de hengst CR/CR, das goed toch?
Een koppel Oldenburgers en een koppel Camargues, maar die laatste zijn volgens mij niet zo interessant![]()
Vind het best een leuk spel!
Heb je eigenlijk al wat aan een opleiding op dit moment?
Jij bent goed bezig!Hoe heet je op HR?
Nee op dit moment kun je nog niks verdienen met je opleiding..
Voor het eerst dat ik mijn naam gewoon kan gebruiken
StonedRomy schreef:Ik heb anders nog wel een leuke AT hengst met Cream voor je![]()
Balen dat je niet meer kan dekken als je 25 paarden hebt. Er stond toch op het forum dat de veulens tot 6 maanden bij de moeder in de stal bleven? Dat zou betekenen dat ik nog wel wat stallen ' vrij ' heb en dus wel kan dekken.
Resistance schreef:Jongens, wat is dit voor spel? Heb meer spellen gespeeld maar die vond ik allemaal nooit zo geweldig. Is dit beter?
Marcella schreef:Je kan als het goed is insemineren. Dus bij dierenarts hengstig spuiten en dan insemineren.![]()
En ja je krijg dan melding dat je geen ruimte heb voor toekomstig veulen, maar had uiteindelijk wel merrie drachtig.
Hoe kan dat? Ik heb namelijk twee volwassen hengsten. StonedRomy schreef:Ja je kunt onderling met dp handelen straks.
Insemineren werkt idd wel! Thanks voor de tip. Tja ander paard weg... Kan. Maar heb nu zoveel bijzondere kleurtjes dat ik ze dan wel eerst 6 dagen op de markt wil en niet zomaar naar het rusthuis of voor 1000 wil verkopen