Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat kan ja, rebeccaEr is ook zo'n online tool die een naam trekt, maar dan moet je wel eerst alle namen handmatig invoeren. Is wel te doen voor 100 namen, maar straks bij 250 namen heel wat meer werk
Hoe zouden bedrijven met 1000+ likes dat doen?
Saaams schreef:Gewoon mij kiezen, niet al te moeilijk denken
8nnemiek schreef:Bedankt allemaal![]()
Nog maar 2 likes! Dat ging snel zeg![]()
Weet iemand hier hoe ik straks het beste een winnaar kan kiezen? En hoe kan ik alle likes van mijn pagina zien? Als ik op 'pagina vind-ik-leuks' klik dan zie ik er maar 75 terwijl ik nu 98 likes heb..
Channiiiej schreef:8nnemiek schreef:Bedankt allemaal![]()
Nog maar 2 likes! Dat ging snel zeg![]()
Weet iemand hier hoe ik straks het beste een winnaar kan kiezen? En hoe kan ik alle likes van mijn pagina zien? Als ik op 'pagina vind-ik-leuks' klik dan zie ik er maar 75 terwijl ik nu 98 likes heb..
Mijn broertje had ook een winactie gedaan (waarbij de mensen een reactie "ik doe mee" onder de originele winactie moesten zetten). Hij gaf iedereen als 'antwoord' een nummer (in jouw geval 1 tm 100). Er is een website waarop ja dan 1 tm 100 invult en die website trekt dan een getal. Degene met dat nummer wint dan! Ik kan de website voor je opzoeken/navragen als je dat handig vind
jooproo schreef:Channiiiej schreef:
Mijn broertje had ook een winactie gedaan (waarbij de mensen een reactie "ik doe mee" onder de originele winactie moesten zetten). Hij gaf iedereen als 'antwoord' een nummer (in jouw geval 1 tm 100). Er is een website waarop ja dan 1 tm 100 invult en die website trekt dan een getal. Degene met dat nummer wint dan! Ik kan de website voor je opzoeken/navragen als je dat handig vind
Dat is random.org
Saaams schreef:Ik hoop dat je met deze winactie sowieso wat meer klanten krijgt. Ik heb vorig jaar een naambordje laten maken voor iemand zijn verjaardag. Is origineel en valt vaak goed in de smaak!
Geryon schreef:Ik heb wel eens een print gezien van een facebook die een site gebruikte, moesten ze aanklikken welk bericht/welke berichten en of de site de likers en/of delers moest meenemen. Alleen geen idee welke meer..