Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JolisaJ

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:23

Dat naambordje is erg gaaf! <3

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:25

Die naambordjes zijn erg gaaf idd! Echt heel mooi met die schildering erop!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:33

Bedankt allemaal :D
Nog maar 2 likes! Dat ging snel zeg :=

Weet iemand hier hoe ik straks het beste een winnaar kan kiezen? En hoe kan ik alle likes van mijn pagina zien? Als ik op 'pagina vind-ik-leuks' klik dan zie ik er maar 75 terwijl ik nu 98 likes heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:34

Briefjes maken? En iemand laten grabbelen?

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:38

Ik doe zo vaak mee aan like en deel acties. Maar helaas nog nooit wat gewonnen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:39

Dat kan ja, rebecca :j Er is ook zo'n online tool die een naam trekt, maar dan moet je wel eerst alle namen handmatig invoeren. Is wel te doen voor 100 namen, maar straks bij 250 namen heel wat meer werk := Hoe zouden bedrijven met 1000+ likes dat doen? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:43

8nnemiek schreef:
Dat kan ja, rebecca :j Er is ook zo'n online tool die een naam trekt, maar dan moet je wel eerst alle namen handmatig invoeren. Is wel te doen voor 100 namen, maar straks bij 250 namen heel wat meer werk := Hoe zouden bedrijven met 1000+ likes dat doen? :=

Er is zeker ook geen manier om alle likes in 1 lijst te krijgen en die te kopieeren en plakken...
Mmm, dan snap ik dat je niet zoveel zin hebt om alles over te typen of schrijven!

Dat vraag ik me idd ook vaak af!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:44

Annemiek, cijfer tussen de 1 en 100 trekken en dan namen gaan tellen. :Y)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:52

Er zijn wel systemen die dat over nemen lijkt me want er zijn bedrijven die dat doen met duizenden likes...

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:54

Gewoon mij kiezen, niet al te moeilijk denken :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:59

Saaams schreef:
Gewoon mij kiezen, niet al te moeilijk denken :')

:))

Roos, dat is ook een idee, alleen kan ik dus niet alle 100 mensen zien :=
Ik kan ook geen trucje vinden om wel iedereen te zien. Zelfde geldt voor de mensen die gedeeld hebben. Niet iedereen deelt openbaar en die kan ik dan ook niet zien in mijn lijstje..

Wel gunstig voor de mensen hier in het topic natuurlijk :P Jullie hebben vast allemaal het openbaar delen aan staan, dus veel meer winkans dan haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:01

Nee klopt als ze niet openbaar delen kun je het helaas niet zien. Is erg vlot gegaan met je actie joh, leuk!!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:03

Ik hoop dat je met deze winactie sowieso wat meer klanten krijgt. Ik heb vorig jaar een naambordje laten maken voor iemand zijn verjaardag. Is origineel en valt vaak goed in de smaak!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:10

Leuk dat het zo snel ging!

Heb je toevallig een hond? :P
Met een winactie van ons bedrijf heb ik toen alle namen van de mensen die mee deden op dezelfde soort briefjes geschreven, gevouwen en in een ovenschaal gedaan en toen de hond er uit laten kiezen. Maar dat waren er niet zo geweldig veel dat scheelde haha. De hond pakte er een uit en legde die op de grond en dat was de winnaar :P

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:18

Dat is nog eens origineel met die hond! Leuk gedaan :)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:31

8nnemiek schreef:

Weet iemand hier hoe ik straks het beste een winnaar kan kiezen? En hoe kan ik alle likes van mijn pagina zien? Als ik op 'pagina vind-ik-leuks' klik dan zie ik er maar 75 terwijl ik nu 98 likes heb..

Mijn broertje had ook een winactie gedaan (waarbij de mensen een reactie "ik doe mee" onder de originele winactie moesten zetten). Hij gaf iedereen als 'antwoord' een nummer (in jouw geval 1 tm 100). Er is een website waarop je dan invult 1 - 100 en die website trekt dan een getal. Degene met dat nummer wint dan! Ik kan de website voor je opzoeken/navragen als je dat handig vind :)
Laatst bijgewerkt door Channiiiej op 02-02-16 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:32

Channiiiej schreef:
8nnemiek schreef:

Mijn broertje had ook een winactie gedaan (waarbij de mensen een reactie "ik doe mee" onder de originele winactie moesten zetten). Hij gaf iedereen als 'antwoord' een nummer (in jouw geval 1 tm 100). Er is een website waarop ja dan 1 tm 100 invult en die website trekt dan een getal. Degene met dat nummer wint dan! Ik kan de website voor je opzoeken/navragen als je dat handig vind :)

Dat is random.org

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:33

jooproo schreef:
Channiiiej schreef:

Mijn broertje had ook een winactie gedaan (waarbij de mensen een reactie "ik doe mee" onder de originele winactie moesten zetten). Hij gaf iedereen als 'antwoord' een nummer (in jouw geval 1 tm 100). Er is een website waarop ja dan 1 tm 100 invult en die website trekt dan een getal. Degene met dat nummer wint dan! Ik kan de website voor je opzoeken/navragen als je dat handig vind :)

Dat is random.org

Die dus :D

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:42

is susan van dongen een bokker hier? heb zo snel even niet de lijst bij, maar zij heeft een bucas deken gewonnen bij de actie van ruitershop boxmeer!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:11

Saaams schreef:
Ik hoop dat je met deze winactie sowieso wat meer klanten krijgt. Ik heb vorig jaar een naambordje laten maken voor iemand zijn verjaardag. Is origineel en valt vaak goed in de smaak!

Ik hoop het ook! In December zo rond de feestdagen gaat het altijd wel lekker. Januari is denk ik voor elke winkel een rustige maand. Dus ik heb nu tijd zat voor nieuwe opdrachten!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:14

Ik heb wel eens een print gezien van een facebook die een site gebruikte, moesten ze aanklikken welk bericht/welke berichten en of de site de likers en/of delers moest meenemen. Alleen geen idee welke meer.. :+

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:29

Geryon schreef:
Ik heb wel eens een print gezien van een facebook die een site gebruikte, moesten ze aanklikken welk bericht/welke berichten en of de site de likers en/of delers moest meenemen. Alleen geen idee welke meer.. :+

Was dat niet deze;

https://m.facebook.com/1579926615561892 ... ef=m_notif

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:39

Toen ik acties deed met mijn fotografie spiekte ik altijd stiekem op het profiel van diegene of het bericht gedeeld was, bij persoonlijke info kon ik dan gelijk checken of ze mijn pagina ook leuk vonden.
Was dit niet het geval dan zocht ik een andere leuke reactie uit.
Persoonlijk vind ik het ook leuker om te kijken wat voor moeite iemand gedaan heeft bijv met een reactie meerdere keren delen, dan via zo site die gewoon random een naam pakt.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:43

Mwah eerlijk loten vind ik altijd leuker eigenlijk. Iemand die 20 x keer deelt kan het net zo graag willen als iemand die 1 x deelt maar misschien wat minder tijd heeft of zijn vrienden niet vol wil spammen ermee...

Mensen die niet openbaar delen, tja dan voldoe je gewoon niet aan de eisen dus.

jippie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 19:45

Geloof niet dat het allemaal bokkers zijn toch in de facebookgroep? Werd weer iets gedeeld waarbij je een dagje bij twee meisjes kon winnen. Lijkt me niet echt voor onze doelgroep :')