Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:42

love_horse1 schreef:
Ik heb best wel spijt van mijn lifetime acount ik doe niet heel veel meer ermee zit er wel af en toe nog op maar heb gewoon een soort van fase wanneer ik er echt zin in heb! :')

ach ik denk maar zo ik kan spelen als ik zin heb, maar eerlijk gezegd zit ik er ook niet meer zo vaak op..
Maar dat wil niet betekenen dat ik het weg geef, voordat ik weer een pbtje krijg van dat ene brutale ding..

Ik zit nu veel op farmerama, dat vind ik een erg leuk spel :)

Poek

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:01

Ik heb wel het account van merrylegs waar ik op kan spelen, maar ik ben geloof ik al een maand niet meer online geweest := . Oh nee wacht, ik was laatst online om zo'n pony champ te doen.
Ik vind star stable ontzettend saai worden. Of ze moeten binnenkort met een geweldige update komen of ik stop gewoon helemaal met spelen..

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:20

Poek schreef:
Ik heb wel het account van merrylegs waar ik op kan spelen, maar ik ben geloof ik al een maand niet meer online geweest := . Oh nee wacht, ik was laatst online om zo'n pony champ te doen.
Ik vind star stable ontzettend saai worden. Of ze moeten binnenkort met een geweldige update komen of ik stop gewoon helemaal met spelen..

je mag spelen zoveel je wilt, pony is level 15, dus genoeg kans bij championship :)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:31

Hopelijk morgen leuke update!

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:54

ik wil juist weer gaan spelen, morgen de laatste examens. ik ben gestopt en een tijdje daarna kwam heel dat nieuwe stuk grond erbij, dus ook een nieuw verhaal deel lijkt me. alleen ik wacht totdat je weer dubbele starcoins krijgt enzo. weet iemand toevallig wanneer dat weer komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:57

Rond de 20e ofzoiets, weet niet zeker, maar zeker in de 20 haha.
Zit er ook niet zo veel meer op, vind het een beetje saai worden nu S_K uit is. Eigenlijk vind ik het nu wel een beetje jammer van mijn geld... Had ik al eerder nieuwe jodhpurs met chaps kunnen kopen... :(

Die updates maken mij niet zoveel uit, ze proberen het een beetje leuk te houden en thats it.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:08

ik doe ook maar een maandje, misschien 2. omdat je dan die zooi dubbel krijgt. het ik nu de 20e dus ik ben benieuwd. ik ga ook echt geen lifetime kopen. dat vindt ik echt zonde van mijn geld. als het nu de helft was geweest (en ik iets jonger) dan misschien wel.

Ze moeten het eigenlijk wat moeilijker maken. en het verhaal wat spannender. alles wordt je zo aangewezen (soms niet, dan is het zoeken) en als het voor de jongere spelers te moeilijk wordt zou je een of andere tip in kunnen schakelen.
en het zou ook leuk zijn als de terreinen wat moeilijker begaanbaar zijn op sommige plekken, er zijn heel veel open stukken. het is juist zo leuk om met je paard op moeilijke plekken te komen en een stuk minder saai als je ver moet rijden. (smalle weggetjes, bruggetjes, tunnels, veel hoogteverschil)

wat ik wel erg leuk vind aan het spel is dat de paarden een vorm hebben die niet perfect of super mooi is, maar wel bij het spel past en redelijk realistisch is. ipv van al die nieuwe kleurtjes zouden ze eigenlijk nieuwe rassen en vormen moeten toevoegen, (zoals fjord, haflinger, rocky mountain, Tinker, trekpaard)
en misschien ook iets waarbij je je eigen spullen kunt kleuren en ontwerpen.

edit,toevoeging; ook zijn de stallen bij elk dorp hetzelfde, daar zouden ze ook wat variatie in kunnen maken, luxe stallen, western, ouderwets, misschien ergens nog een manege, stalling zetten met springringen, dressuur ring, crossterrein, stallen, kantine. er is ruimte zat :+

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:21

tja, het is een relatief nieuw spel, dus er is nog veel ruimte voor verbetering hè. :)
wat mij betreft zouden ze ook de vlaktes wat interessanter mogen maken. Ik vind het doodsaai om steeds de wegen te volgen van race naar race en stal naar stal. en er moeten meer 'secret quests' komen ipv de uitroeptekens die je in je quest log kan opzoeken. En meer gebieden die je zelf moet ontdekken met véél moeite.
Ja, die telkens overgepainte friezen ben ik nu ook kotsbeu, maar uit principe wil ik ook niet het lelijke starterspaard opnieuw kopen :+ achja, ik heb nog maar 180 starcoins, tegen dan zal er wel weer iets niews zijn...
De stallen zijn ook echt saai... als je paard nu echt in een 'box' stond.. met een deur. Of nog leuker, in een echt weiland (niet virtueel zoals horseisland dan) waar je hem in en uit kan halen, en je dan zelf je paard moet gaan zoeken tussen honderden anderen :D
Volgens mij zou het gewoon beter zijn als ze minder, maar dan betere/grotere updates deden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:26

Nou, met dat veel zoeken heb ik geen zin in hoor, word ik echt chagrijnig van :+

Inderdaad, zulke dingen zoals in de wei uithalen enzo zijn ook heel leuk! :) Maar aan de andere kant geeft het toch nog weer een kenmerk aan sso. Anders moet je maar Riding High een keer proberen, weet niet of dat al online is.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:33

HorseLove28 schreef:
Nou, met dat veel zoeken heb ik geen zin in hoor, word ik echt chagrijnig van :+

Inderdaad, zulke dingen zoals in de wei uithalen enzo zijn ook heel leuk! :) Maar aan de andere kant geeft het toch nog weer een kenmerk aan sso. Anders moet je maar Riding High een keer proberen, weet niet of dat al online is.

nog lang niet, ze willen nog niet eens de stardatum geven -O-

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:53

merrylegs schreef:
tja, het is een relatief nieuw spel, dus er is nog veel ruimte voor verbetering hè. :)
wat mij betreft zouden ze ook de vlaktes wat interessanter mogen maken. Ik vind het doodsaai om steeds de wegen te volgen van race naar race en stal naar stal. en er moeten meer 'secret quests' komen ipv de uitroeptekens die je in je quest log kan opzoeken. En meer gebieden die je zelf moet ontdekken met véél moeite.
Ja, die telkens overgepainte friezen ben ik nu ook kotsbeu, maar uit principe wil ik ook niet het lelijke starterspaard opnieuw kopen :+ achja, ik heb nog maar 180 starcoins, tegen dan zal er wel weer iets niews zijn...
De stallen zijn ook echt saai... als je paard nu echt in een 'box' stond.. met een deur. Of nog leuker, in een echt weiland (niet virtueel zoals horseisland dan) waar je hem in en uit kan halen, en je dan zelf je paard moet gaan zoeken tussen honderden anderen :D
Volgens mij zou het gewoon beter zijn als ze minder, maar dan betere/grotere updates deden.

ik vind het spel op zich zo prima! ze moeten het niet veranderen. SS heeft juist zon leuk eigen karakter. het ging er bij mij niet zo om dat de quests overal aangegeven staan (al zijn meer geheime quests ook leuk) maar als je in de quest zelf zit wordt ook alles zo voor je klaargelegd. ja, een mooie eigen stal, maar die vrijheid dat je je paard overal neer kunt zetten heeft ook wel iets. gewoon mooie stallen maken waar je je paard echt in kunt zetten als je starrider ben en dus ook echt die zadelkamer enzo in kunt. weiland lijkt me ook leuk! als je nu paarden hebt waar je nauwelijks op rijdt kun je ze daar in zetten en dan hebben ze gewoon eten en water waardoor ze blij blijven tot je ze er weer uit haalt.
precies! minder updates, maar wel grotere, betere, en de kleintjes, van oh er is weer een nieuwe quest hier en hier, gewoon tussendoor. niet elke woensdag. alleen de grote woensdag om de week ofzo.

wat is horseisland eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:56

mzara schreef:
merrylegs schreef:

ik vind het spel op zich zo prima! ze moeten het niet veranderen. SS heeft juist zon leuk eigen karakter. het ging er bij mij niet zo om dat de quests overal aangegeven staan (al zijn meer geheime quests ook leuk) maar als je in de quest zelf zit wordt ook alles zo voor je klaargelegd. ja, een mooie eigen stal, maar die vrijheid dat je je paard overal neer kunt zetten heeft ook wel iets. gewoon mooie stallen maken waar je je paard echt in kunt zetten als je starrider ben en dus ook echt die zadelkamer enzo in kunt. weiland lijkt me ook leuk! als je nu paarden hebt waar je nauwelijks op rijdt kun je ze daar in zetten en dan hebben ze gewoon eten en water waardoor ze blij blijven tot je ze er weer uit haalt.
precies! minder updates, maar wel grotere, betere, en de kleintjes, van oh er is weer een nieuwe quest hier en hier, gewoon tussendoor. niet elke woensdag. alleen de grote woensdag om de week ofzo.

wat is horseisland eigenlijk?

Wat jij je wei noemt haha, het is een eiland en daar krijgen ze dan vakantie. Je koopt dan zo'n reis en dan kan je voor (zelf) bepaalde tijd terug halen.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:59

ohja heb ik wel ooit van gehoord. maar dan vind ik een echte wei waar je ook langs kunt rijden en je paard ziet staan leuker. en misschien is het ook slimmer om dan een bepaald aantal chillings per dag te vragen. niet te duur.

maar ik bedoelde eigenlijk Riding high

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:17

mzara schreef:
ohja heb ik wel ooit van gehoord. maar dan vind ik een echte wei waar je ook langs kunt rijden en je paard ziet staan leuker. en misschien is het ook slimmer om dan een bepaald aantal chillings per dag te vragen. niet te duur.

maar ik bedoelde eigenlijk Riding high

een nieuwe paarden Mmorpg dat claimt even ambitieus te zijn en even goede graphics en gameplay te hebben als andere moderne gamegenres. Wat ze tonen ziet er tot nu toe heel gaaf uit, kijk maar eens op hun facebook.

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:44

HI valt best mee vind ik.. (De prijs)
Mijn paarden zijn regelmatig 'boos' omdat ik ze een paar dagen niet heb verzorgd, dan stuur ik ze gewoon even naar HI voor 500 JS en dan haal ik ze gelijk weer terug en dan zijn ze geel dus binnen 2 dagen van donker rood naar groen :o

Ik vind HI dus best handig en ik gebruik het super vaak :P

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 11:58

Hey hey hey!
In this week's super fun Star Stable update, you get to help crazy clockmaker Big Bonny fix the Town Hall clock in Silverglade Village!

New challenge:
- The Town Hall clock in Silverglade Village has stopped, but the Councilman has only just noticed... Help him find Big Bonny, the village clockmaker and see if you can help her to fix the crooked clock!

Big Bonny, the clockmaker who doesn't quite tick like clockwork!

New clothes:
- A whole bunch of super cute new styles have landed in stock at the clothes store in Silverglade Village. Ride over and check them out!

Have a great week, and don't lose track of time! ;)
from the Star Stable Team

ach, wat verwachtte ik eigenlijk nog...

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:04

merrylegs schreef:
Hey hey hey!
In this week's super fun Star Stable update, you get to help crazy clockmaker Big Bonny fix the Town Hall clock in Silverglade Village!

New challenge:
- The Town Hall clock in Silverglade Village has stopped, but the Councilman has only just noticed... Help him find Big Bonny, the village clockmaker and see if you can help her to fix the crooked clock!

New clothes:
- A whole bunch of super cute new styles have landed in stock at the clothes store in Silverglade Village. Ride over and check them out!

Have a great week, and don't lose track of time! ;)
from the Star Stable Team

ach, wat verwachtte ik eigenlijk nog...

Deze update's zijn echt kak :P :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:22

Ja -O- niet SR waardig

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:41

Begint toch wel een beetje zonde geworden dat ik heb betaald...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 14:37

blij dat ik dan niet meer heb gekocht sinds een lange tijd. ben benieuwd of er nog een "spannende" update aan zit te komen dan...

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:11

pfff jammer dat er nou nooit eens een grote update komt... misschien dat al die poedersuiker updates zijn omdat er iets enorms komt?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 16:36

Weet iemand waat je die nieuwe kleren kan vinden? Ze zeiden "A whole bunch of super cute new styles", maar ik kan nergens in Silverglade ook maar 1 nieuw ding vinden :')

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:57

Karla_1999 schreef:
Weet iemand waat je die nieuwe kleren kan vinden? Ze zeiden "A whole bunch of super cute new styles", maar ik kan nergens in Silverglade ook maar 1 nieuw ding vinden :')

in verschillende van die winkeltjes zijn een aantal dingen bijgekomen, niet geweldig ofzo, gewoon nog een paar van die broeken met suede binnenkant enzo. als je svg village binnenkomt vanuit de noordingang, meteen aan je rechterkant, dat winkeltje. En ook die apart staande starshop winkel (niet het starshopstandje)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:09

Ik had dit keer toch echt gehoopt op een goede update. :n

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:21

Poek schreef:
Ik had dit keer toch echt gehoopt op een goede update. :n

+1