Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:21

Grainey schreef:
Iejoorr schreef:
Na een week kamp lagen er thuis 2 pakketjes op me te wachten. Telefoonhoesje en stiekjes voor paard zijn binnen :)

Mag ik misschien een linkje van de elastiekjes? :)

Ik heb 2 penningen binnen voor mijn honden, gegraveerd en al voor en achterkant voor 1.60 per 2. Heel blij mee en supersnel binnen! :D

Ook graag het linke voor de penningen, thanks! :o

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:57

Oh ik ook graag een link van de penningen. Hoe groot zijn ze.

Nayan

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:12

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:30

Ik heb al tijden in beeld bij een bestelling:

The item is pre-advised
2016-08-03

Dat is dus al 10 dagen zo... Weet iemand wat dit betekent? Ben echt een Alileek.. :=

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:37

Hier is de link van de penningen:
http://nl.aliexpress.com/item/2pcs-lot- ... 02546.html

Ik heb een rode met G als motief en nog een roze met hetzelfde motief. De rode is een aanrader, daar staat de tekst heel mooi duidelijk op in een lichte kleur. De lichtroze is toch iets minder met de lichte gravering, als het licht daar niet goed op schijnt, dan zie je het niet altijd even duidelijk. Ik zet er liever geen foto van op, ivm de adresgegevens en telefoonnr wat daarop staat :) de penning is 3.5 cm breed en 2.5 hoog. Het motiefje G is echt fantastisch trouwens, daar ben ik helemaal verliefd op <3

Ik zie trouwens wel dat het nu nog 60 ct kost voor het verzenden? Geen idee waar dat ineens wegkomt....

*en bedankt voor het linkje van de elastiekjes! Ik hoopte toch op de rubberen elastiekjes want ik verdwaal altijd op de paardensportafdeling van alie dus ik kan daar nooit wat vinden.... :(*

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 12:11

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 12:28

Grainey schreef:
Hier is de link van de penningen:
http://nl.aliexpress.com/item/2pcs-lot- ... 02546.html

Ik heb een rode met G als motief en nog een roze met hetzelfde motief. De rode is een aanrader, daar staat de tekst heel mooi duidelijk op in een lichte kleur. De lichtroze is toch iets minder met de lichte gravering, als het licht daar niet goed op schijnt, dan zie je het niet altijd even duidelijk. Ik zet er liever geen foto van op, ivm de adresgegevens en telefoonnr wat daarop staat :) de penning is 3.5 cm breed en 2.5 hoog. Het motiefje G is echt fantastisch trouwens, daar ben ik helemaal verliefd op <3

Ik zie trouwens wel dat het nu nog 60 ct kost voor het verzenden? Geen idee waar dat ineens wegkomt....

*en bedankt voor het linkje van de elastiekjes! Ik hoopte toch op de rubberen elastiekjes want ik verdwaal altijd op de paardensportafdeling van alie dus ik kan daar nooit wat vinden.... :(*

Er staat per 2 krijg je dan twee verschillende of 2 dezelfde

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 20:08

germie schreef:
mOamm schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met een dispute? Ik heb op 7 juni een iPhone hoesje besteld en die is nogsteeds niet binnen. Tracking werkt niet en verkoper reageert niet op mijn berichten.
Ik had een dispute geopend, maar ook daarop geen reactie van de verkoper. Nu is deze afgelopen en staat mijn order bij 'leave feedback'.

Wat is nu de bedoeling dat ik doe?

Maak eens een schermprint. Reageert verkopen niet krijg je je geld terug. Dat kan ook nog wel 6 weken duren maar komt wel.
Heb inderdaad mijn geld terug gekregen zie ik net :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 20:26

Dus als ik het goed begrijp heb je een soort van niet goed geld terug garantie bij alie? Ik wil ook wat gaan bestellen voor het eerst

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 20:46

Ja zoiets. Volgens mij als in; verkeerde product, kapot, of niet ontvangen is geld terug.
Niet als je het prut kwaliteit vind of niet past ofzo dacht ik.

Ik lees hier al een tijdje mee, en van t weekend gelijk 8 dingen besteld, ben nu al benieuwd wanneer ze komen haha!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 23:06

Hardened glas plaatje voor de Samsung S6 is na 22 dagen eindelijk binnengekomen, zodra ik hem aanraakte brak hij in 100 stukjes... ga er voor die 82 cent geen energie aan verspillen. Koop er wel 1 bij Kruidvat voor een paar euro.
Samsung powerbank is vandaag binnengekomen, eerste pakje van de 6 waar ik voor moest tekenen.
Samsung snellader blijkt al vanaf zaterdag bij de sigarenboer te liggen, die dus morgen even ophalen, dan is alles binnen.
Zou ik meer bestellen via AliExpress? Ik weet het nog niet, heb een beetje moeite met het lange wachten ;)

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:35

FunkyMistiC schreef:
Ik heb weer een telefoonhoesje en een super cute kattenbandje besteld.. :+

Zo! 8/8 besteld en kattenbandje nu al binnen! :D
Wachten op hoesje voor telefoon haha

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:42

Net een camerahoesje besteld voor 1,34 euro. Ben benieuwd, hoop het nog voor september binnen te hebben.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:59

Ik heb een minion joggingpak binnen voor m'n dochter, zoooo leuk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 19:30

Chocopasta schreef:

3 delig pakje met zo'n mouwloos vestje? Ik heb er namelijk ook een en zoo leuk :') en blijft netjes ondanks vele wassen :D

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 17:57

Omg.. ik ben flieft op mijn nieuwe schoenen! Waren ook best snel hier. In 4 weekjes.
Helaas geen linkje want dat krijg ik wss problemen. :+

Ik heb nu 2 portomonees nog niet ontvangen en al 50 dagen extra laten verlengen maar deze loopt ook bijna af. Wat zouden jullie nu doen? Nog een keer verlengen of een dispute openen ofzo?

Heb overigens net een geschil voor het eerst geopend want had een shirt besteld en dat is geleverd maar een totaal andere kleur blauw.
Nu heeft de verkoper 5 dagen de tijd om te reageren dus hoop op een normale reactie en geld terug.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 21:40

Anoniem schreef:
Chocopasta schreef:

3 delig pakje met zo'n mouwloos vestje? Ik heb er namelijk ook een en zoo leuk :') en blijft netjes ondanks vele wassen :D

Nee deze:
http://www.aliexpress.com/item/2016-New ... 85549.html

De gele, zo leuk :D
Broekje is alleen wel heel smal en heb een euhh.. stevige baby :))

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:24

Ik ga wat sieraden proberen heb een set met oorbellen, kroontje en ketting voor 6,54 gevonden. Ik verwacht er niet veel van, maar het heeft wel veel feedback.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:25

moonsparkle schreef:
Ik ga wat sieraden proberen heb een set met oorbellen, kroontje en ketting voor 6,54 gevonden. Ik verwacht er niet veel van, maar het heeft wel veel feedback.

Ik heb laatst oorbellen op Ali gekocht en mijn oren hebben daar geen problemen mee, en die van de Hema wel!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:30

Dit gaat de eerste keer worden dat ik wat bestel dus ik ben nog huiverig over of het überhaupt gaat aankomen.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 23:27

moonsparkle schreef:
Dit gaat de eerste keer worden dat ik wat bestel dus ik ben nog huiverig over of het überhaupt gaat aankomen.

Waarom zou het niet aankomen? :')
Dan zouden wij ook niks bestellen

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 00:25

Lees al een tijdje mee en ondertussen 20 Ali bestellingen verder (oeps :P ). Alles is tot nu toe aangekomen in verbazingwekkend goede staat! Ik sta er steeds weer van te kijken, bijna al mijn bestellingen waren hier binnen 2 weken, eentje duurde 1,5 maand. Maar eigenlijk vind ik dat 'lange' wachten wel wat hebben, ik krijg zo steeds verspreid allemaal kadotjes in de brievenbus en vind het steeds weer een feestje om het uit te pakken :D. Weet nu even niet meer wat ik moet bestellen, want alles wat ik wou heb ik ondertussen.

Heb ook vandaag de sleutelhanger van een paar pagina's terug binnen gekregen, dat door midden gesplitste huisje, hij is erg leuk! En ook weer snel geleverd! 8 augustus besteld, vandaag in huis.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 00:49

Ik heb voor mijn man een nieuw telefoonhoesje besteld, met foto's
Als verrassing...
Op de foto lijkt het heel goed en feedback is ook goed, dus ben benieuwd!

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 01:14

Merell123 schreef:
Lees al een tijdje mee en ondertussen 20 Ali bestellingen verder (oeps :P ). Alles is tot nu toe aangekomen in verbazingwekkend goede staat! Ik sta er steeds weer van te kijken, bijna al mijn bestellingen waren hier binnen 2 weken, eentje duurde 1,5 maand. Maar eigenlijk vind ik dat 'lange' wachten wel wat hebben, ik krijg zo steeds verspreid allemaal kadotjes in de brievenbus en vind het steeds weer een feestje om het uit te pakken :D. Weet nu even niet meer wat ik moet bestellen, want alles wat ik wou heb ik ondertussen.

Heb ook vandaag de sleutelhanger van een paar pagina's terug binnen gekregen, dat door midden gesplitste huisje, hij is erg leuk! En ook weer snel geleverd! 8 augustus besteld, vandaag in huis.

Heb hem vandaag ook binnen gekregen! :j

Herken mezelf zoooo erg in je post :') Weet gewoon niet meer wat ik moet bestellen, na zoveel bestellingen.
Daarom ook dat ik op het idee gekomen was voor een 'samenwoon' sleutelhanger. Je moet toch even een reden hebben om te kunnen bestellen, toch :D

Inmiddels weer een aardige winkelwagen bij elkaar gesprokkeld. Met de meest onnodige dingen natuurlijk.
Bakjes die je aan je bord kan klikken om er saus in te doen, sushi stokjes, kettingen en nog wat troep.

Heerlijk :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 07:25

_helga_ schreef:
moonsparkle schreef:

Waarom zou het niet aankomen? :')
Dan zouden wij ook niks bestellen

Haha omdat ik nog niet kan geloven dat het zo goedkoop is.