Ik heb chi een berichtje gestuurd voor de gen 2 hengst level 80 ouders adam en eva ze vind 5.000 incl tuig (veel) te weinig. wat vinden jullie? Aangezien ik niet weet of hij raszuiver is ookal denkt ze zelf van wel
Ik vind het ook wel aan de lage kant, maar andere kant is of je het wil gokken voor een Adam en Eva paard. Ligt eraan hoe goed je het vertrouwd dat hij ook echt raszuiver is.
ja dat is zo nu 1000 meer geboden maar is wel mijn laatste bod vind het voor een adam en eva paard echt veel. Aangezien als ik hem ooit ga verkopen het niet heel gemakkelijk verkoopt. bedankt voor je mening!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 18-12-15 19:12
MadelonSunny schreef:
Maar dat kan je niet zien Het wordt tijd voor een genentest
Tuurlijk wel, alles na 15 oktober oid van geboorte datum dat welsh en AV is, is raszuiver.
Ja krijg vaker verzoeken en zou er liefst zelf ook gebruik van maken want heb mijn handen vol aan mijn paarden, train normaal alleen nog die van mezelf, maar dat heb ik nu dus per ongeluk even verpest. Beetje dom
Edit: Ik wou dat er een melding kwam op het spel die zei "Je paard .... moet nodig verzorging hebben anders wordt het straks ziek!"
Irisx
Geplaatst: 18-12-15 19:39
MadelonSunny schreef:
Maar dat kan je niet zien Het wordt tijd voor een genentest
Die van mij zijn allemaal bevestigd raszuiver.
Irisx
Geplaatst: 18-12-15 19:41
Gamova schreef:
Ik zou eventueel wel een extra Haflinger er bij willen hebben. Ga er vanaf morgen mee fokken.
Wel beleerd dan want ik ben druk met trainen
Welke wil je kwijt?
Ik heb er twee in de aanbieding voor 2000 ps. Raszuiver en 2-en bij de vaardigheden