Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ketly schreef:Smee__ schreef:Haha sorry, ik hou het mooi zelfNu nog jammerder dat je weer teruggaat naar niks als het spel officieel opent
Gelukkig duurt dat nog even, las iets over 1-2 jaar.
Vond het al heel wat dat ik al 200k bij elkaar gesprokkeld had, maar het kan altijd beter blijkt maar weer
Je mag best een AV kopen voor 550.000 van mij hoor..
puppy1128 schreef:Nouja voordeel als we opnieuw beginnen, als het goed is weten we wat we willen fokken, hoe we moeten fokken, kunnen we speciale kleurtjes sneller herkennen etc.
Terwijl beginners nog alles moeten ontdekken en net als ik alles eigenlijk verneuken en het begin opnieuw knop zoeken.

StonedRomy schreef:ik ga denk ik nog wel wat tinker veulens verkopen op .nl... Heb wel leuke diertjes, maar anders krijg ik er teveel.
xRaisin schreef:Eerst mocht van mij de beta gauw genoeg voorbij zijn, aangezien ik had zitten prutsen met mijn geld. Maar nu heb ik het al aardig terugverdient en toch heel wat leuke paardjes. Ben dan toch wel blij dat beta nog even duurt!StonedRomy schreef:ik ga denk ik nog wel wat tinker veulens verkopen op .nl... Heb wel leuke diertjes, maar anders krijg ik er teveel.
Ooh dan hou ik je even in de gaten![]()
Heet je ook zo op HR?

Marcella schreef:Om het verhaal nog leuker te maken de persoon die het even meldde heeft er volgens haar zeggen niks mee te maken. Nu kan ik dat ook niet beoordelen en ga ik ook niet beoordelen. Weet wel dat het groepje dat vals speel ook MH zit en zou mij niet verbazen als het wel een hoop met elkaar te maken heeft. Maar aangezien ik niet van plan ben om in loggen en mensen daar toch door en door vals zijn.