Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Geweldig. Brief gekregen van de duoane dat ik de factuur moet sturen van de sleutelhangers die ik besteld had voor iemand zijn verjaardag.. Voor een paar sleutelhangers zal ik ineens eens invoerrechten moeten gaan betalen.. ><
KootMiraDrum schreef:[ [url=m/JUDglj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kijk al dagen tegen deze melding aan.
Zodra mijn resterende 4 pakjes binnen zijn ga ik gelijk mijn adres wijzigen, nu hebben de twee die wel zijn binnengekomen allebei mijn telefoonnummer erop staan. Vind ik niet nodig.
MissBambi schreef:Was bij de mijne ook, komt omdat het dupes zijn.
Mijne is gewoon aangekomen
mOamm schreef:Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met een dispute? Ik heb op 7 juni een iPhone hoesje besteld en die is nogsteeds niet binnen. Tracking werkt niet en verkoper reageert niet op mijn berichten.
Ik had een dispute geopend, maar ook daarop geen reactie van de verkoper. Nu is deze afgelopen en staat mijn order bij 'leave feedback'.
Wat is nu de bedoeling dat ik doe?
Iejoorr schreef:Na een week kamp lagen er thuis 2 pakketjes op me te wachten. Telefoonhoesje en stiekjes voor paard zijn binnen
Grainey schreef:Iejoorr schreef:Na een week kamp lagen er thuis 2 pakketjes op me te wachten. Telefoonhoesje en stiekjes voor paard zijn binnen
Mag ik misschien een linkje van de elastiekjes?
Ik heb 2 penningen binnen voor mijn honden, gegraveerd en al voor en achterkant voor 1.60 per 2. Heel blij mee en supersnel binnen!