Ik ga vanavond ook mijn eerste betaalde opdracht doen haha! Die bananen. Maar is het zo als iemand die al heeft gedaan in mijn supermarkt dan kan ik die niet meer doen? Want mijn vriend wou het ook wel gaan doen maar ja das niet zo handig als dat zo is dan moet of hij of ik naar een andere plaats om het te doen.
Verdorie, ik kom maar niet uit level 1. Er komen geen nieuwe opdrachten beschikbaar, dus zo krijg ik nooit voldoende xp om naar level 2 te gaan. Zo nog even die gevaarlijk kruispunt doen, dat is de laatste opdracht die ik kan doen. Ik hoop dat er dan nog een opdracht beschikbaar komt, anders schiet het echt niet op.
Als er geen opdrachten vrij komen wanneer je in Level 1 ben kan je ff contacten met Roamler, dat had ik ook en toen hebben ze me een nieuwe opdracht gegeven
Na die gevaarlijk opdracht komt er nog een. Onbekend mooi Nederland oid. Die en de bananencheck moet ik nog doen, dan ben ik level 2. Niet dat er hier veel te doen is kwa opdrachten.. En dan zijn ook nog veel roamlers.