Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? KellYY1992 schreef:

KellYY1992 schreef:Wie had de grotere versie van dit spell?
stomme level 3 Orola schreef:Met welk level? Level 4? Dan zal ie wel foutloos geweest zijn en veel afgesneden waardoor je sneller bent! Verder weet ik het ook niet.
net niee.. maargoed.. oefenen!!
echt stom.... haha 

Rosalie schreef:Eeeeeeeeindelijk heb ik level 3! Eindelijk.
Ik had het geluid van het spel uitgezet & 'n muziekie aan. Misschien dat dat hielp, maar man. EINDELIJK. Ik ben blij.
1:04.
Goed. Nu dan maar level 4. Die zal denk ik niet leuker zijn. Wel fijn, even een verfrissend nieuw parcours.

Jennyzz schreef:Rosalie schreef:Eeeeeeeeindelijk heb ik level 3! Eindelijk.
Ik had het geluid van het spel uitgezet & 'n muziekie aan. Misschien dat dat hielp, maar man. EINDELIJK. Ik ben blij.
Goed. Nu dan maar level 4. Die zal denk ik niet leuker zijn. Wel fijn, even een verfrissend nieuw parcours.
Rooozy. Hoe zet je het geluid van het spel uit?
Dat probeer ik al ganzen time. Maar ik zou niet weten hoe, want met een muziekie lukt alles beter.

Jennyzz schreef:Rosalie schreef:Eeeeeeeeindelijk heb ik level 3! Eindelijk.
Rooozy. Hoe zet je het geluid van het spel uit?
Dat probeer ik al ganzen time. Maar ik zou niet weten hoe, want met een muziekie lukt alles beter.