RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 21:46

Niet negeren, gewoon doen, ik heb net 3 keer het nieuwe klusje gedaan, hoppa even 150 munten(toevallig lukten er twee). Ik zorg er wel voor dat ik wacht totdat mijn eigen klus eerst weer kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 21:48

Hier verdient het ook goed sinds ik bij de vereniging zit. Vind het klusjessysteem echt wel leuk :j

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 22:19

Ik heb een arabier ruin te koop staan. TR red. Staat op de markt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:31

Zo, ondertussen ben ik boer (al snap ik er nog niks van .. staat iets van hooi en daarachter stond "wijzig" en toen ik daarop klikte kwam er "huidig" te staan en nu kan ik niks meer?) en heb nu 1 vaardigheidspunt over maar weet niet goed wat ik ermee moet .. Wil wel hoefsmid worden op zich, maar verdient dat een beetje goed? Krijg je alleen taken als iemand laat bekappen? Of ook "random" taken vanuit het spel zelf?

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:39

De grondstof die op 'huidig' staat is de grondstof die wordt aangemaakt. Als je verschillende grondstoffen vrijgespeeld hebt kun je dus kiezen welke je op dat moment maakt. Je krijgt 72 hooi per dag, dus 3 per uur. Je kunt het claimen door op de claimknop te klikken, het komt dan in je huis.

Als hoefsmid krijg je geloof ik alleen taken als iemand laat bekappen. Ik heb geen ervaring hoe vaak dat is, dus ik kan niet goed oordelen of het een beetje verdient. Ik vermoed dat je voor nu beter gewoon stalknecht kan blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:42

Ok, dus je kan maar 1 "ding" tegelijk produceren? En als je dan alles ge-unlocked hebt kan je kiezen welke je op welk moment wil?

Dan ga ik nog even kijken .. heb is omdat "iedereen" stalknecht nu is natuurlijk.. iets anders lijkt me wel leuk om te doen. Maar het is wel fijn om dan ook werk te hebben :)

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:47

Ja, één grondstof tegelijk en je kunt idd op elk moment wisselen! Je moet voordat je switcht alleen niet vergeten eerst te claimen, want anders ben je alles kwijt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:53

Dat is inderdaad wel even handig :Y)
Wat zou jij dan doen met nog een vaardigheidspunt? :+ Ik weet het niet.. haha..

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:57

Ik zou 'm in de trainingsmolen stoppen en investeren in wat extra paarden. Trainingsmolen duurt lang en kost veel energie, maar je levelt er wel snel mee. En je kunt tegenwoordig de energie van je paarden herstellen bij de dierenarts.

Wat ik doe is alle paarden op één na in de molen en het overgebleven paard vervolgens trainen in de bak.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:18

Ik zoek een leuke friese hengst nog er bij, Heb wel een ruin maar mn merrie staat op het land

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:21

Er staat een Starters Fries hengst bij de handelaar!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:24

Ja moet even sparen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:28

Michje schreef:
Ik zou 'm in de trainingsmolen stoppen en investeren in wat extra paarden. Trainingsmolen duurt lang en kost veel energie, maar je levelt er wel snel mee. En je kunt tegenwoordig de energie van je paarden herstellen bij de dierenarts.

Wat ik doe is alle paarden op één na in de molen en het overgebleven paard vervolgens trainen in de bak.

En wat heb je op zich aan extra paarden (trainen)? Ik bedoel: op welke manier verdien je er iets mee?

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:29

Je verdient er geen geld mee, maar wel XP, waardoor je sneller kunt levelen en dus sneller vaardigheidspunten krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:31

Ah ok, dus puur nu even de trainingsmolen gaan gebruiken om dan sneller te levelen en zo sneller te kunnen uitbouwen bedoel je? Was even niet mee, sorry :+

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:33

Ja, al zou ik 'later' niet stoppen met de molen gebruiken, want hij blijft erg handig. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:34

Haha ok, dan ga ik daar even mee aan de slag .. al zou een bron van inkomsten dan ook wel handig zijn natuurlijk .. Daar nog ideeën voor? ;)

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:36

Verenigingsklusjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:37

Ben ik mee bezig :j Al hebben sommigen het precies niet door dat je klusjes dubbel kan doen... :Y)

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:38

Haha, dat is jammer ja. Je kunt ze een privé chatberichtje sturen om het uit te leggen, misschien helpt dat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:40

Kan ik wel eens naar kijken ja.
Heb nu de trainingsmolen .. Kan je eigenlijk in 1 discipline verschillende paarden trainen? Of kan je per paard nog kiezen?

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:42

Je kunt per paard kiezen, je moet ze ook één voor één aanklikken om te trainen. Doordat er geen timer gaat lopen kun je alle trainingen achter elkaar aanzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:44

Ok, dan eens even stal upgraden en kijken voor wat extra paardjes :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:47

Ik vind persoonlijk de bak sneller met paarden niveaus levelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:50

Te laat :P
Maar ik denk dat het om je eigen niveau gaat? Of zo had ik het toch begrepen ;)