Ik heb vandaag alleen het zoetwarennaslagwerk erbij gekregen. Dat is wel jammer, niet zoveel meer te doen.
Squawk
Geplaatst: 22-12-11 14:56
Die had ik ook idd, mja kun je niet zoveel mee.
Ik heb nouja had 1 Grolsch opdracht en een aantal van bier bestellen. Bier bestellen ga ik sowieso niet doen. Heb er ook nog 1 met zo'n eenrichtingscheck mja of ik die ga doen, weet ik niet.
Ik op 2 euro. Heb net de schappen van de C1000 gedaan.
Diaz
Geplaatst: 22-12-11 15:57
Nouks schreef:
Planning was één voor Bokt (hier inzenden) en één via andere kanalen... Met iets van 10 mensen op de wachtlijst dacht ik vast wel iemand heel blij te kunnen maken
uiteraard!
NatassJa
Geplaatst: 22-12-11 16:39
Ik heb ook de Grolsh schappencheck gehad voor de C1000. Zit alleen 10 km verderop, maar mocht ik in de buurt zijn, doe ik hem alsnog. De "mama" opdracht heb ik ook gedaan en is goed gekeurd!
Mijn mama-opdracht was afgekeurd Had een foto gekozen van m'n moeder te paard, was de enige die ik op mijn telefoon had staan en verder had ik geen moeders op mijn telefoon staan en kwam ik ze ook niet tegen, althans geen bekenden van me die kinderen hebben en ik zou kunnen vragen. Maar goed, foto met m'n moeder te paard is dus afgekeurd omdat m'n moeder er niet prominent genoeg op stond
Ik moet vandaag de grolsch actie check bij de C1000 gaan doen. Maar die gezonde snack met smeerkaas heb ik hier ook open staan.. Geen idee hoe ik dat ga doen.
Nu heb ik alle antwoorden op de vragen, maar nu is het voor mij beetje onduidelijk wanneer Roamler nu ECHT gestart is.. Hij is makkelijker als de vorige haha.