Ook mij lijkt het leuk om tester te zijn!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

] spel zijn! En realisties! Dus niet 30.000 oor een zadel vragen! of zo! Ikwashier schreef:Weetje wat een beetje raar is bij HT, je bent lid bij een manege, je hebt eigen stallen waar je paarden in staan en dan moet je nog €.. per dag betalen..
Gaat het op JM ook zo? Of als je eigen stallen hebt dan je eigen paarden bij je thuis staan ofzo..
_Laura schreef:Ikwashier schreef:Weetje wat een beetje raar is bij HT, je bent lid bij een manege, je hebt eigen stallen waar je paarden in staan en dan moet je nog €.. per dag betalen..
Gaat het op JM ook zo? Of als je eigen stallen hebt dan je eigen paarden bij je thuis staan ofzo..
Goed punt, maar dan zou ik wel een maandelijkse bijdrage voor de vereniging van de manege realistisch vinden, om gebruik te maken van de bak(bij de lessen? als je geen eigen bak hebt oid) en om een startkaart aan te kunnen vragen
Ik wil ook wel een tester zijn, lijkt me erg leuk! Em ik heb niet alle blz gelezen
, maar hier nog wat tips:
) bij een wedstrijd. (misschien beetje overdreven..)

Ikwashier schreef:Hm.. beetje nadenken en er komt wat in je op.![]()
* Paard kan een wond oplopen of iets anders medisch. Bv. in training/wedstrijd bij het springen, hij is gevallen ofzo.
* Auto&Trailer hebben om op wedstrijd te gaan. Of je kan een taxi regelen met trailer.
* De eerste paar wedstrijden is het paard nog 'onervaren'. Kan dus niet in 1x 200 punten halen ofzo.
* Binnen en buiten seizoen met de wedstrijden. 1 proef en 2 proeven.
* Zonder wedstrijdkleding kan je geen wedstrijden rijden.
* In de Z- verplicht met S&T rijden.
* Protecol (bij wedstrijd uitslag op dat ene briefje.. Hoe heet dat ook alweer?) bij een wedstrijd. (misschien beetje overdreven..)
* Online chat?
verder weet ik het even niet meer..

Eclaiire schreef:Oeh leuk! Ben namelijk al een beetje uitgekeken op HTIk wil ook wel een tester zijn, lijkt me erg leuk! Em ik heb niet alle blz gelezen
, maar hier nog wat tips:
- Bepaalde kleuren in de paarden, ik weet niet of er hier echte paardjes te zien zijn of dat het net als HT een plaatje is. Maar misschien is het leuk dat er via het dekken kleureigenschappen kunnen overgegeven. Zo krijg je nooit een bruine hengst en een bruine merrie een palomino veulen.
- Hengst en merrie kunnen niet bij elkaar in de wei, mits er een "fokproduct" uit moet komen.
- Zelf voeren, mesten, verzorging bij het paard. Niet te lang draadig want anders zit je gelijk 3 uur aan één paard.
- Eén dag is ook één dag op JM!
- Een veulen moet na de geboorte nog bij de merrie blijven. Dus niet zoals bij HT dat het veulen, na de naamgeving, ook zwanger kan worden...
- Weet ook niet of dit al voorgesteld is, msschien een melding dat het gras op het weiland "bagger" is. Er moet dus, mits je je paard naar butien wilt zetten, een paddock zijn.
Nou, verder weet ik zo eventjes niet.
Hoop dat JM snel start hoor!
Dat niet!! Daarom ben ik afgeknapt op Howrse, dat is echt saai.
Ikwashier schreef:
- Code
Uhm.. Op HT en NT is toch 1 dag ook 1 dag..? Als iedereen andere tijden heeft van dagen is het juist vervelend toch?
Volgens mij snap ik jullie niet helemaal?
mooney schreef:Ikwashier schreef:
- Code
Uhm.. Op HT en NT is toch 1 dag ook 1 dag..? Als iedereen andere tijden heeft van dagen is het juist vervelend toch?
Volgens mij snap ik jullie niet helemaal?
Misschien heb ik het dan verkeerd opgevat, bij howrse is het zo dat je dus per dag maar 1x kan rijden, dus dat je 1 dag besteed zoals je in het echt 1 dag besteed
Ik ga zeker meedoen als het start. Nog even afwachten dus.