Nieuw paardenspel: Jouw Manege!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spekkiejnfu

Re: Nieuw paardenspel: Jouw Manege!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 02:14

ik ben ook erg benieuwd naar het spel! Fijn dat je zo goed vraagt wat mensen willen, dan krijgen we eindelijk is een leuk en écht paardenspel! Haha!
Ook mij lijkt het leuk om tester te zijn!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:16

Ja de prijzen moeten echt zijn! En hoe hoger je rang hoe beter je het doet op wedstrijden!
Ik weet niet of jullie met stap draf gelop [Horse-nation] of GDI GSI GWI GRI [Horsetycoon] gaan werken? Dat is wel leuk, maar als je eenmaal de top van het gdi / stap draf gwlop heb behaald is er ook niks meer aan!

Het moet een leuk, [3d is nog leuker Bloos ] spel zijn! En realisties! Dus niet 30.000 oor een zadel vragen! of zo!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:45

Weetje wat een beetje raar is bij HT, je bent lid bij een manege, je hebt eigen stallen waar je paarden in staan en dan moet je nog €.. per dag betalen..
Gaat het op JM ook zo? Of als je eigen stallen hebt dan je eigen paarden bij je thuis staan ofzo..

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:53

Ikwashier schreef:
Weetje wat een beetje raar is bij HT, je bent lid bij een manege, je hebt eigen stallen waar je paarden in staan en dan moet je nog €.. per dag betalen..
Gaat het op JM ook zo? Of als je eigen stallen hebt dan je eigen paarden bij je thuis staan ofzo..

Goed punt, maar dan zou ik wel een maandelijkse bijdrage voor de vereniging van de manege realistisch vinden, om gebruik te maken van de bak(bij de lessen? als je geen eigen bak hebt oid) en om een startkaart aan te kunnen vragen Ja

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 18:07

_Laura schreef:
Ikwashier schreef:

Goed punt, maar dan zou ik wel een maandelijkse bijdrage voor de vereniging van de manege realistisch vinden, om gebruik te maken van de bak(bij de lessen? als je geen eigen bak hebt oid) en om een startkaart aan te kunnen vragen Ja

Idd, daar dacht ik ook al aan.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:07

Iedereen krijgt een mailtje als die testspeler mag worden toch ?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:08

*wilt het spel spelen* Haha!

Eclaiire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 12:49

Oeh leuk! Ben namelijk al een beetje uitgekeken op HT Clown Ik wil ook wel een tester zijn, lijkt me erg leuk! Em ik heb niet alle blz gelezen Vork , maar hier nog wat tips:

- Bepaalde kleuren in de paarden, ik weet niet of er hier echte paardjes te zien zijn of dat het net als HT een plaatje is. Maar misschien is het leuk dat er via het dekken kleureigenschappen kunnen overgegeven. Zo krijg je nooit een bruine hengst en een bruine merrie een palomino veulen.

- Hengst en merrie kunnen niet bij elkaar in de wei, mits er een "fokproduct" uit moet komen.

- Zelf voeren, mesten, verzorging bij het paard. Niet te lang draadig want anders zit je gelijk 3 uur aan één paard.

- Eén dag is ook één dag op JM!

- Een veulen moet na de geboorte nog bij de merrie blijven. Dus niet zoals bij HT dat het veulen, na de naamgeving, ook zwanger kan worden...

- Weet ook niet of dit al voorgesteld is, msschien een melding dat het gras op het weiland "bagger" is. Er moet dus, mits je je paard naar butien wilt zetten, een paddock zijn.

Nou, verder weet ik zo eventjes niet. Tong uitsteken

Hoop dat JM snel start hoor! Haha!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:39

Hm.. beetje nadenken en er komt wat in je op. Clown
* Paard kan een wond oplopen of iets anders medisch. Bv. in training/wedstrijd bij het springen, hij is gevallen ofzo.
* Auto&Trailer hebben om op wedstrijd te gaan. Of je kan een taxi regelen met trailer.
* De eerste paar wedstrijden is het paard nog 'onervaren'. Kan dus niet in 1x 200 punten halen ofzo.
* Binnen en buiten seizoen met de wedstrijden. 1 proef en 2 proeven.
* Zonder wedstrijdkleding kan je geen wedstrijden rijden.
* In de Z- verplicht met S&T rijden.
* Protecol (bij wedstrijd uitslag op dat ene briefje.. Hoe heet dat ook alweer? Clown ) bij een wedstrijd. (misschien beetje overdreven..)
* Online chat?

verder weet ik het even niet meer..

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:58

Ben benieuwd!
Weer wat nieuws om uit te proberen. Clown
Ik zet hem vast in mijn favorieten.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:03

Ik ben ook heel benieuwd Clown
Ik zet hem niet onder favorieten, www.jouwmanege.nl is wel makkelijk te onthouden xD

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:17

Ikwashier schreef:
Hm.. beetje nadenken en er komt wat in je op. Clown
* Paard kan een wond oplopen of iets anders medisch. Bv. in training/wedstrijd bij het springen, hij is gevallen ofzo.
* Auto&Trailer hebben om op wedstrijd te gaan. Of je kan een taxi regelen met trailer.
* De eerste paar wedstrijden is het paard nog 'onervaren'. Kan dus niet in 1x 200 punten halen ofzo.
* Binnen en buiten seizoen met de wedstrijden. 1 proef en 2 proeven.
* Zonder wedstrijdkleding kan je geen wedstrijden rijden.
* In de Z- verplicht met S&T rijden.
* Protecol (bij wedstrijd uitslag op dat ene briefje.. Hoe heet dat ook alweer? Clown ) bij een wedstrijd. (misschien beetje overdreven..)
* Online chat?

verder weet ik het even niet meer..

Ja, leuke ideeen Haha!
Maar niet die van een paar berichtjes hierboven, dat je des te hogere rang des te beter je bent met wedstrijden want er zijn verschillende niveaus want iemand die in Z rijd is zowieso wel beter dan iemand die B doet (denk ik).
Maar wat wel leuk is is dat je bijvoorbeeld bij elke hogere rang iets meer kans hebt op meer winstpunten ?

edit.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:14

Gelukkig geen moeilijke site naam nee. ROFL

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:44

Eclaiire schreef:
Oeh leuk! Ben namelijk al een beetje uitgekeken op HT Clown Ik wil ook wel een tester zijn, lijkt me erg leuk! Em ik heb niet alle blz gelezen Vork , maar hier nog wat tips:

- Bepaalde kleuren in de paarden, ik weet niet of er hier echte paardjes te zien zijn of dat het net als HT een plaatje is. Maar misschien is het leuk dat er via het dekken kleureigenschappen kunnen overgegeven. Zo krijg je nooit een bruine hengst en een bruine merrie een palomino veulen.

- Hengst en merrie kunnen niet bij elkaar in de wei, mits er een "fokproduct" uit moet komen.

- Zelf voeren, mesten, verzorging bij het paard. Niet te lang draadig want anders zit je gelijk 3 uur aan één paard.

- Eén dag is ook één dag op JM!

- Een veulen moet na de geboorte nog bij de merrie blijven. Dus niet zoals bij HT dat het veulen, na de naamgeving, ook zwanger kan worden...

- Weet ook niet of dit al voorgesteld is, msschien een melding dat het gras op het weiland "bagger" is. Er moet dus, mits je je paard naar butien wilt zetten, een paddock zijn.

Nou, verder weet ik zo eventjes niet. Tong uitsteken

Hoop dat JM snel start hoor! Haha!

Dat niet!! Daarom ben ik afgeknapt op Howrse, dat is echt saai.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:50

Code

Uhm.. Op HT en NT is toch 1 dag ook 1 dag..? Als iedereen andere tijden heeft van dagen is het juist vervelend toch?
Volgens mij snap ik jullie niet helemaal? Tong uitsteken

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:57

Ikwashier schreef:
Code

Uhm.. Op HT en NT is toch 1 dag ook 1 dag..? Als iedereen andere tijden heeft van dagen is het juist vervelend toch?

Misschien heb ik het dan verkeerd opgevat, bij howrse is het zo dat je dus per dag maar 1x kan rijden, dus dat je 1 dag besteed zoals je in het echt 1 dag besteed

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:04

mooney schreef:
Ikwashier schreef:
Code

Misschien heb ik het dan verkeerd opgevat, bij howrse is het zo dat je dus per dag maar 1x kan rijden, dus dat je 1 dag besteed zoals je in het echt 1 dag besteed

Aha zo, nee dan had ik het verkeerd! Ik dacht zeg maar dan je dan op het spel op een knopje kon drukken ; volgende dag.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:43

Leuk! Haha! Ik ga zeker meedoen als het start. Nog even afwachten dus.

De meeste dingen die ik ook anders zou willen zien dan HT en HN etc, zijn eigenlijk al genoemd! Dus een niet echt nuttige bijdrage van mij, haha. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:28

ziet er erg leuk aan ben benieuwd naar het eindresultaat

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:55

Ik ben ook zeer benieuwd Ja

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:05

Ik wil ook wel eens kijken als het spel online is! Haha!
Stuur mij ook maar een mailtje!!! Haha!

Maar probeer het zo realistisch mogenlijk te houden! Dat is het leukste!! Haha!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 20:01

Oh, wat leuk, 'n nieuw spel Haha!
HT & HN begonnen me na 'n tijd onwijs te vervelen, hopelijk wordt dit erg leuk Haha!

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:43

Ik had ook al gereageerd bij commercieel toen voor test speler, ben erg benieuwd hoe het spel gaat worden!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 14:41

hee,heb nog niet het hele topic gelezen...maar zou het wel gaaf vinden als er western in voorkwam Knipoog
dat met fokken enzo lijkt me ook wel gaaf zoals iemand hier zij met een korte stap dat je dat kan verbeteren door de hengst enzo en natuurlijk de kleuren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:16

Ben benieuwd Lachen