Wat voor ruiter ben jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wupke

Re: Wat voor ruiter ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:44

Whihih geweldige tekst en het klopt bestw el Haha!
Dit kreeg ik eruit:
Jou score

6 Springpunten
5 Dressuurpunten
2 pennypunten
8 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Okee een buitenbak is mooi maar een bospad is nog veel mooier. Heerlijk de lucht van de natuur en helaas krijg je in Nederland de uitlaatgassen er gratis bij. Is het niets voor jou om eens een heerlijke ruitervakantie in het buitenland te maken.

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent, jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan. Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:05

Je hoogste score zegt dat je maar 8 naturalpunten niet schrikbarend natural bent maar ook niet schrikbarend traditioneel, je staat er voor open om een echte natural te worden en hebt hier en daar wel een paar dingetjes van een echte natural. Ach ja misschien is de gulden middenweg nog wel de beste.

Je laagste score zegt dat Jij nog niet veel hindernissen versleten in je ruiterbestaan hebt. Met 5 springpunten maak je zeker niet de blits op het springconcour

Klopt aardig Lachen

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:10

Da's nou jammer... Ik had altijd een springpaard willen hebben, werd mijn huidige
pluisje, en tja, we zijn dus een dressuur combinatie.
Maar we zijn graag recreatie ruiter en springen en aangespannen rijden en en en en.
Ben dus nu dressuur muts, met Z dressuur pony (en heb maar 3 dressuur punten!)
Heb mijn penny tijd gemist! Pas gaan rijden op mijn 18e.
Grappig testje.

10 Springpunten
3 Dressuurpunten
2 pennypunten
4 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je 10 springpunten gescoord hebt. Dat betekent dat jij dus neigt naar een springruiter. Jij geniet ervan als je paard over de hindernissen springt en jou met zich meedraagt. Geniet er maar van want ook al ben je dan geen spring junkie je geniet toch behoorlijk van het springen van een paard.

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent, jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan. Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:15

7 Springpunten
2 Dressuurpunten
9 pennypunten
7 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Okee een buitenbak is mooi maar een bospad is nog veel mooier. Heerlijk de lucht van de natuur en helaas krijg je in Nederland de uitlaatgassen er gratis bij. Is het niets voor jou om eens een heerlijke ruitervakantie in het buitenland te maken.

Je laagste score zegt dat je maar 2 dressuurpunten gescoord hebt je bent absoluut geen dressuurprikker, voor jou iniedergeval geen slome rondjes op een paard hobbelen bij de bakletters langs. Weet je wel eens wat bakletters zijn?

Woot. 9 pennypunten? Huilen van het lachen.
Klopt wel opzich Ja [Op het penny gedeelte na dan]. Weet trouwens wel wat bakletters zijn.. Huilen van het lachen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:37

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
4 pennypunten
9 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij bent een recreatieprikker bent inplaats van een dressuurprikker. Heerlijk door het bos crossen en over het strand galloperen. Laat de bakletters maar voor wat ze zijn, Jij hebt heel andere hulpmiddelen nodig als je wilt navigeren.

Je laagste score zegt dat je Met 3 dressuurpunten nog heel veel moet leren voordat je certificaat van dressuurprikker hebt. je bent nog een grote B van Baby als het om dressuur gaat, of was het nu de B nu van beginner. Okee dan ga gewoon naar de ruitersportzaak en koop een hele lange zweep want in de B is het wel belangrijk dat je een lange zweep hebt.

Clown Haha!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:52

Marcella schreef:
5 Springpunten
3 Dressuurpunten
4 pennypunten
9 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij bent een recreatieprikker bent inplaats van een dressuurprikker. Heerlijk door het bos crossen en over het strand galloperen. Laat de bakletters maar voor wat ze zijn, Jij hebt heel andere hulpmiddelen nodig als je wilt navigeren.

Je laagste score zegt dat je Met 3 dressuurpunten nog heel veel moet leren voordat je certificaat van dressuurprikker hebt. je bent nog een grote B van Baby als het om dressuur gaat, of was het nu de B nu van beginner. Okee dan ga gewoon naar de ruitersportzaak en koop een hele lange zweep want in de B is het wel belangrijk dat je een lange zweep hebt.

Clown Haha!

Hoi, Marcella! Ik heb ook maar 3 dressuur punten, het gaat goed met ons!!! Gelukkig! Zou me ook doodongelukkig hebben
gevoeld als er dressuur muts uit was gekomen! Mijn zweep is 1.30 m lang Bloos , dat komt dus goed! (voor inrijden op
wedstrijd ligt er een keurige 1.10 in de auto Knipoog ) En de jouwe??
Clown

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:05

Je hoogste score zegt dat in jou een echte dressuurprikker shuilt. laat die dressuurprikker nu eens naar buiten komen en begin alvast te zeuren over alles waarvan je paard zou kunnen schrikken dat dat weg moet, en tollereer geen hindernissen in de bak waar je rijd specialieer je in de dressuur en wordt een echte dressuurprikker

Je laagste score zegt dat je 0 pennypunten hebt, de tijd dat jij een pennymeisje was is echt al heel erg lang geleden. Dat was in de tijd dat paarden het werk nog deden en dat de stoommachine nog science fiction was.

tjestolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:44

Loretta schreef:
tjestolover schreef:
zijn er nog meer van dit soort testjes te vinden?

Niet dat ik weet.
Binnenkort zal ik nog eens iets bedenken.
Ik heb nog verschillende spelletjes in gedachten die ik wil maken.

Leuk!!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:53

Jeeej, ik heb 4 pennypunten! Go jij! Go jij! Daar deed ik het voor! Wooeehooee. Huilen van het lachen

7 Springpunten
6 Dressuurpunten
4 pennypunten
3 Naturalpunten
6 Recreatiepunten

Ik vond heel veel vragen net van die vervelende antwoorden hebben. Ik zat er net tussenin. Wat vind je van een tinker? Ik zou er zelf nooit een aanschaffen, maar ik vind het ook absoluut geen koe. Clown Naja. Wel geinig!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:01

4 Springpunten
4 Dressuurpunten
2 pennypunten
9 Naturalpunten
5 Recreatiepunten

En laat ik nou net helemaal niks met Natural enzo hebben ROFL

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:12

11 Springpunten
5 Dressuurpunten
5 pennypunten
4 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat bij het zien van een parcourtje, je benen al beginnen te kriebelen, jij bent een echte springruiter. Jij valt vast voor de televisie in slaap als er een dressuurwedstrijd op is. Misschien een idee voor als je niet kunt slapen zet gewoon een dressuurwedstrijd aan op tv.

Je laagste score zegt dat er heel diep maar dan ook heel diep in jou een natural schuilt, maar dan hebben we het ook wel over heel erg diep. Om die naar boven te halen zal nog heel moeilijk worden, dat heeft volgens mij weinig zin, je bent gelukkkig met de traditionele methode, waarom zou je dan veranderen. Be happy

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:32

Je hoogste score zegt dat jij een recreatieprikker bent inplaats van een dressuurprikker. Heerlijk door het bos crossen en over het strand galloperen. Laat de bakletters maar voor wat ze zijn, Jij hebt heel andere hulpmiddelen nodig als je wilt navigeren.

Je laagste score zegt dat als je nog een doos met Pennytijdschriften op zolder hebt wordt het eens hoog tijd dat je er wat stof af gaat vegen, want die zijn lang niet meer gelezen. Mischien kun je er nog een keer een Pennymeisje blij mee maken, en anders is het nog altijd een keertje leuk als jeugdsentiment.

Klopt wel denk ik. Lachen

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:01

Jou score

7 Springpunten
4 Dressuurpunten
2 pennypunten
8 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je maar 8 naturalpunten niet schrikbarend natural bent maar ook niet schrikbarend traditioneel, je staat er voor open om een echte natural te worden en hebt hier en daar wel een paar dingetjes van een echte natural. Ach ja misschien is de gulden middenweg nog wel de beste.

En ik hoopte nog wel dat ik een echte penny zou zijn

Jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:08

haha best grappig Knipoog (zo serieus ben ik eigelijk niet met dressuur haha)

6 Springpunten
8 Dressuurpunten
2 pennypunten
4 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je met 8 dressuurpunten aardig mee kunt praten over dressuur. Houd lekker de uitslagen van de grote wedstrijden bij en je kunt heerlijk met de dressuurprikkers op stal meekletsen. Het wordt wel hoog tijd dat je eens echte ankypads gaat gebruiken inplaats van die goedkope troep, voor zolang je dat nog niet gedaan hebt dan, want je moet natuurlijk wel een beetje reprensatief voor de dag komen he als echte dressuurprikker.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:14

Jou score

3 Springpunten
3 Dressuurpunten
7 pennypunten
9 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Ik ben een beginner met dressuur Clown Nou ik kan het toch beter dan springen. Er staat overigens wel een fout in, het moet jouW score zijn volgens mij.

Edit: Ik ben overigens wel een grote penny Clown

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:15

Jou score

7 Springpunten
3 Dressuurpunten
5 pennypunten
15 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je 15 naturalpunten gehaald hebt. dat is het maximaal aantal naturalpunten dat je kunt halen. Hoe is het mogelijk dat zo'n grote geitenwollensok als jij nog een computer heeft. Zo iemand hoort in een plaggenhut te wonen ergens op de Drentse hei zonder alle moderne troep. Welkom in de 21e eeuw Ellert of Brammert of hoe je ook mag heten, waar we met zijn allen ons koude landje nog wat proberen op te warmen om in de file te staan. Maar daar doe jij gelukkig niet aan mee. Het enige onnatuurlijke aan jouw is dat je op paarden rijd. Maar aan jou antwoorden te zien houdt het bij grondwerk wel op.

woow 5 pennypunten Haha! nu ben ik blij Hyper!
wel grappige commentaar Tong uitsteken zal maar verhuizen naar een plaggenhutje zeker

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:29

wat een saaie test Schijnheilig

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:41

Sjolvir schreef:
Hoi, Marcella! Ik heb ook maar 3 dressuur punten, het gaat goed met ons!!! Gelukkig! Zou me ook doodongelukkig hebben
gevoeld als er dressuur muts uit was gekomen! Mijn zweep is 1.30 m lang Bloos , dat komt dus goed! (voor inrijden op
wedstrijd ligt er een keurige 1.10 in de auto Knipoog ) En de jouwe?? Clown

Heb maar een korte zweep van 1.00 m lang. Langer dan gaat dat bolletje van zich irriteren aan dat touwtje, wat dan al gauw rennen word. Clown

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:51

Haha!

Citaat:
Je hoogste score zegt dat je Met 11 naturalpunten aardig opnderweg bent om een echte natural te worden, als je al spierballen hebt dan heb je die niet van het in de krul trekken want dat doe jij natuurlijk niet, nee als jij spierballen hebt dan komt dat natuurlijk van het sjouwen met hooi en dergelijke. Maar dan doe je toch nog iets fout want een echte natural hoeft niet met hooi te sjouwen die heeft genoeg weilanden dat het paard echt altijd voldoende weidegang heeft.

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

En dan te bedenken dat ik alleen dressur en buitenrij

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:05

Je hoogste score zegt dat bij het zien van een parcourtje, je benen al beginnen te kriebelen, jij bent een echte springruiter. Jij valt vast voor de televisie in slaap als er een dressuurwedstrijd op is. Misschien een idee voor als je niet kunt slapen zet gewoon een dressuurwedstrijd aan op tv.

Je laagste score zegt Jij maakt blijkbaar nooit een buitenrit. Waarom zou je er ook aan beginnen, je ziet een boom. Voor je het weet ben je alweer thuis en het enige wat je gezien hebt is een verzameling bomen tezamen een bos genoemd. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat je constant recht uit rijd. Ga gewoon zo door ik zie geen reden waarom je opeens heel recreatief zou moeten gaan doen.

Klopt als een bus Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 08:33

5 Springpunten
7 Dressuurpunten
5 pennypunten
8 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je laagste score zegt dat je 5 Pennypunten hebt als je nog een doos met Pennytijdschriften op zolder hebt wordt het eens hoog tijd dat je er wat stof af gaat vegen, want die zijn lang niet meer gelezen. Mischien kun je er nog een keer een Pennymeisje blij mee maken, en anders is het nog altijd een keertje leuk als jeugdsentiment.

... achja.... Bloos

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:22

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
7 pennypunten
11 Naturalpunten
12 Recreatiepunten

En ik kreeg commetaar, over dat ik niet wist wat bakletters zijn als ik ik ooit in de bak zou rijden. Uhm pardon, toevallig had ik die vraag over bakletters juist wel goed hoor Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:24

3 Springpunten
4 Dressuurpunten
3 pennypunten
8 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

Nou. Ik hou wél van dressuur Haha! Maar buitenrijden is ook wel leuk... Klopt dus niet helemaal.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:46

Je laagste score zegt dat je iniedergeval geen penny bent, je hebt slechts 1 pennypuntje gescoord hebt. Als je je weer ergert aan die iritante pennymeisjes dan kun je met recht zeggen, het is mevrouw voor jou.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:59

Jou score

4 Springpunten
6 Dressuurpunten
2 pennypunten
10 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je een lichte natural bent, maar dan wel een een hele lichte. Je hebt hier en daar een paar kleine natural tiks, koop eens voor de gein een paar geitenwollen sokken misschien staat het jou, en probeer eens de site paardnatuurlijk.nl mischien ben je daarna wel volledig bekeert tot het natural geloof

Terug naar Paardensites.eu of doe de Pennytest