_Irene11_ schreef:Echt niet grappig.
Hij weet niet waar ie het over heeft![]()
Zo doen jongens(ja ik weet dat het een vrouw is) wel vaker. Dan proberen ze gewoon stoer te doen.
Het is geen jongen, het is geen meisje, rara wat is het
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Irene11_ schreef:Echt niet grappig.
Zo doen jongens(ja ik weet dat het een vrouw is) wel vaker. Dan proberen ze gewoon stoer te doen.

Diegene denkt echt dat hij heel wat is en probeert zo om aandacht te vragen.
Biebz95 schreef:_Irene11_ schreef:Echt niet grappig.
Het is geen jongen, het is geen meisje, rara wat is het![]()
LisaLuna schreef:MarcoBorsato schreef:Ben ik nou de enige die het grappig vind? Ik vind het geweldig, zo'n shemale die doet alsof..
Ben je inderdaad, want het is verre van grappig, het is zwak sneu en zielig.
En dan niet omdat ze ongebouwt is of blabla want dat hoor ik dus net ook pas.
Het kan me geen flikker schelen wat het is zo hoor je niet tegen een paard te doen..
En mensen die dit grappig vinden blijven vér maar dan ook vér uit de buurt van mijn paarden.![]()
)MarcoBorsato schreef:humor... Neem het niet te serieus, het is gewoon een heerlijke ladyboy die alles overdrijft
MarcoBorsato schreef:humor... Neem het niet te serieus, het is gewoon een heerlijke ladyboy die alles overdrijft
MarcoBorsato schreef:humor... Neem het niet te serieus, het is gewoon een heerlijke ladyboy die alles overdrijft
alsof die paarden zich er iets van aan trekken
_Myrthe schreef:MarcoBorsato schreef:humor... Neem het niet te serieus, het is gewoon een heerlijke ladyboy die alles overdrijft
ja preciesalsof die paarden zich er iets van aan trekken
Duke schreef:LisaLuna schreef:
Ben je inderdaad, want het is verre van grappig, het is zwak sneu en zielig.
En dan niet omdat ze ongebouwt is of blabla want dat hoor ik dus net ook pas.
Het kan me geen flikker schelen wat het is zo hoor je niet tegen een paard te doen..
En mensen die dit grappig vinden blijven vér maar dan ook vér uit de buurt van mijn paarden.![]()
Nah, stel je niet aan.
.
)
LisaLuna schreef:[/quote]Dan stel ik me maar lekker aan.
De echte die zich aansteld is dat stomme persoon in het filmpje als ik die tegenkom krijgt die gegarandeert een hoek.
Ze komt hier uit Venlo. (Ik woon iets van Venlo af)

wij vinden het al erg als we geen grote borsten hebben of een te grote neus hebben, kun je je voorstellen als je alles aan jezelf haat en in het verkeerde lichaam geboren bent.