Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
guenivere schreef:Volgens mij idd gefotoshopt... want als je die fotos ziet, waar normaal het been zit... zit wel de hoefadruk in de grond..
Yorghos schreef:Ja, een filmpje lijkt mij ook interessant. Dat geeft een beter beeld van hoe dit paardje zich kan redden...
In principe ben ik het wel met je eens, secricible. Maar als ik het goed begrepen heb dan is dit paardje geboren met maar 3 benen.
Dan is het wel een iets ander verhaal, denk ik. Maar het blijft moeilijk...
secricible schreef:Yorghos schreef:Ja, een filmpje lijkt mij ook interessant. Dat geeft een beter beeld van hoe dit paardje zich kan redden...
In principe ben ik het wel met je eens, secricible. Maar als ik het goed begrepen heb dan is dit paardje geboren met maar 3 benen.
Dan is het wel een iets ander verhaal, denk ik. Maar het blijft moeilijk...
mja, kweet niet of er een groot verschil zit tussen geboren of geamputeerd, maar op zich heb je hier wel gelijk in. Niemand die een filmpje kan vinden toevallig?
Maantjj schreef:Jannickee schreef:ik vind deze foto er nogal gefotoshopt uit zien?
Als je goed kijkt lijkt dit bij meerdere foto's zo..
volgens mij ist heeeeul erg nep!
Edit: je ziet bij deze foto ook nog een hoefafdruk op de grond staan..
smeetjoew schreef:Wel vind ik dat je een paard met 3 benen geen volwaardig leven kunt geven. Ik had voor de optie afmaken gekozen, omdat dit dier nooit meer kan rennen, bokken of lekker kan stoeien. Het speelt altijd met z'n evenwicht. Hij zal hier weliswaar handigheid in krijgen, maar een paard is van nature een vluchtdier. 3 benen zijn daarbij niet ingeprogrammeerd.
Mag misschien erg simpel klinken, maar zo'n leven als dit gun ik een paard niet. Net zoals ik een manege leven een paard niet gun.