stef schreef:als we je opmerkingen niet serieus hoeven te nemen, waarom plaats je ze dan? Ik pretendeer ook niet dat de foto in je profiel VD is, ik zeg enkel wat ik zie, En dat is een paard wat "angstig" uit zijn ogen kijkt, behoorlijk wat druk op het bakstuk, open mond... Ik heb dergelijke foto's ook, ik ben ook niet perfect, denk dat niemand dat is. Wat ik probeer aan te geven doormiddel van naar jou foto te wijzen is dat iedereen die momentopnames heeft. In zoverre zijn we het dus met elkaar eens.
Ik heb nergens gezegd dat je mijn opmerkingen HELEMAAL NIET serieus moet nemen, maar wel dat je ze niet àl te serieus moet nemen.
Ik zal voor alle duidelijkheid nog eens mij eerste post aan de maker van het filmpje quoten. Dan kan je nogmaals zien hoe het bedoeld was. Ik probeerde gewoon duidelijk te maken dat veel foto's in dat filmpje waarschijnlijk OOK niet zijn wat ze lijken en dus geen realistisch beeld weergeven. Wat door haar ontkent werd. Dus deed ik 't aan de hand van één van haar eigen foto's en dan was er plots... een kleine oorlog
Citaat:
Ben zo eens snel op jouw profiel gaan kijken... Die foto van jou (in een nogal rare houding) op een stijgerend paard... Ziet er naar mijn mening ook niet zo super uit. Die teugels zijn naar mijn mening òòk vrij strak. En die foto zou je eigenlijk al niet onder de noemer "vrijheidsdressuur" mogen plaatsen, gezien het hoofdstel mèt bit...
PS: aan iedereen die dit leest -->> neem mijn laatste opmerking niet àl te serieus, want dan krijg je net als bij dat filmpje een vertekend beeld...