Je bent al mooi volwassen bezig, je we weet al heel goed hoe je met je paard moet omgaan en hoe je je paard moet verzorgen en wat het beste voor je paard is Jij hebt echt geen kinderoppas meer nodig om te zorgen dat jou goedbedoelde manieren van met je paard om gaan in werkelijkheid geen kwelling voor je paard is Jij kunt beter de pennymeisjes in de gaten houden en zorgen dat ze geen domme dingen met hun paard of pony doen
Jij en de Penny dat is bijna een onmogelijke combinatie, nee jij staat al ver van de Pennywereld af. Je weet al bijna niet meer dat de penny een paardenblad is waarin alles liev en siellug en oooooh en aaaah is. Nou ja helemaal vergeten zul je het wel niet zijn, maar voor jou is al dat penny gedoe iets wat je al heel ver achter je gelaten hebt.
zo jij bent al een grote volwassen paardenmeid, ik hoef jou niet meer te vertellen dat je je paard regelmatig moet laten ontwormen en dat zijn hoeven onderhouden moeten worden. En dat dat niet siellug voor je paard is maar juist goed. O Ja! Stom van mij natuurlijk jij zegt geen siellug meer maar jij spreekt nu een volwassen taal, dus jij weet dat ontwormen en de hoefsmid meestal niet zielig voor je paard is maar wel voor je portemonnee.
Jij en de Penny dat is bijna een onmogelijke combinatie, nee jij staat al ver van de Pennywereld af. Je weet al bijna niet meer dat de penny een paardenblad is waarin alles liev en siellug en oooooh en aaaah is. Nou ja helemaal vergeten zul je het wel niet zijn, maar voor jou is al dat penny gedoe iets wat je al heel ver achter je gelaten hebt.
Waar heb jij je pennyblaadjes gelaten zeg, jij bent echt al over je Pennytijd heen. Mishien heb je nog een paar jaargangen van de Penny op zolder liggen en kijk je er heel soms nog eens stiekem in, maar jij bent absoluut geen Penny meer. Jij kunt weleens overdenken een abonnement op een wat meer volwassen paardentijdschrift te nemen. De penny zal ik maar bewaren Voor als jezelf nog eens een paar pennykinderen krijgt, dan kun je laten zien dat mama ook ooit in een ver verleden pennymeisje is geweest, en dat ze zich daar dan niet voor hoeven te schamen En mocht je geen kinderen krijgen dan is het nog altijd een keer leuk als jeugdsentiment
kitty_gomez
Geplaatst: 17-12-07 16:11
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Als jij in de spiegel kijkt zie je geen pennymeisje staan, dan kun je met trots zeggen Ik als absoluut volwassen paardenliefhebster heb de pennytest afgemaakt zonder uit penny ergenis weg te klikken of van mijn stoel te vallen. Nee ik heb het gehaald. Maar laat me je 1 tip geven vermijd een beetje contact met pennymeisjes want die ergernis is niet zo gezond voor je hart
Als jij in de spiegel kijkt zie je geen pennymeisje staan, dan kun je met trots zeggen "Ik als absoluut volwassen paardenliefhebster heb de pennytest afgemaakt zonder uit penny ergenis weg te klikken of van mijn stoel te vallen. Nee ik heb het gehaald". Maar laat me je 1 tip geven vermijd een beetje contact met pennymeisjes want die ergernis is niet zo gezond voor je hart!
Hahahahahahaha, die tip kan wel kloppen ja hahahahahaha
Je bent al mooi volwassen bezig, je we weet al heel goed hoe je met je paard moet omgaan en hoe je je paard moet verzorgen en wat het beste voor je paard is Jij hebt echt geen kinderoppas meer nodig om te zorgen dat jou goedbedoelde manieren van met je paard om gaan in werkelijkheid geen kwelling voor je paard is Jij kunt beter de pennymeisjes in de gaten houden en zorgen dat ze geen domme dingen met hun paard of pony doen.
ik zit onder het gemiddelde 12 punten Jij en de Penny dat is bijna een onmogelijke combinatie, nee jij staat al ver van de Pennywereld af. Je weet al bijna niet meer dat de penny een paardenblad is waarin alles liev en siellug en oooooh en aaaah is. Nou ja helemaal vergeten zul je het wel niet zijn, maar voor jou is al dat penny gedoe iets wat je al heel ver achter je gelaten hebt.
Als jij in de spiegel kijkt zie je geen pennymeisje staan, dan kun je met trots zeggen Ik als absoluut volwassen paardenliefhebster heb de pennytest afgemaakt zonder uit penny ergenis weg te klikken of van mijn stoel te vallen. Nee ik heb het gehaald. Maar laat me je 1 tip geven vermijd een beetje contact met pennymeisjes want die ergernis is niet zo gezond voor je hart
12 pnt Als jij in de spiegel kijkt zie je geen pennymeisje staan, dan kun je met trots zeggen Ik als absoluut volwassen paardenliefhebster heb de pennytest afgemaakt zonder uit penny ergenis weg te klikken of van mijn stoel te vallen. Nee ik heb het gehaald. Maar laat me je 1 tip geven vermijd een beetje contact met pennymeisjes want die ergernis is niet zo gezond voor je hart
Je hebt 20 Pennypunten gescoord Welkom in de grote mensen wereld, laat Je penny blaadjes maar op zolder liggen Altijd nog leuk voor als je zelf nog eens een lief klein pennymeisje krijgt Je mag best nog een keer met je paard knuffelen daar schrikt niemand van Nu je een volwassen paardenliefhebber bent kun je de Pennymeisjes helpen bij hun lange en moeizame weg naar volwassenheid in de paardenwereld
zo jij bent al een grote volwassen paardenmeid, ik hoef jou niet meer te vertellen dat je je paard regelmatig moet laten ontwormen en dat zijn hoeven onderhouden moeten worden. En dat dat niet siellug voor je paard is maar juist goed. O Ja! Stom van mij natuurlijk jij zegt geen siellug meer maar jij spreekt nu een volwassen taal, dus jij weet dat ontwormen en de hoefsmid meestal niet zielig voor je paard is maar wel voor je portemonnee.
Als jij in de spiegel kijkt zie je geen pennymeisje staan, dan kun je met trots zeggen Ik als absoluut volwassen paardenliefhebster heb de pennytest afgemaakt zonder uit penny ergenis weg te klikken of van mijn stoel te vallen. Nee ik heb het gehaald. Maar laat me je 1 tip geven vermijd een beetje contact met pennymeisjes want die ergernis is niet zo gezond voor je hart home
Zo dat valt weer mee Met mn 23 jaar voel ik toch af en toe nog wel penny Vooral het speelgoed playmobiel en dan het liefst een hele uitgebreide. Maar wie weet gaat mn zoontje ook wel van paardjes houden en dan komt er beslist playmobiel