Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sisco4life schreef:Ik vind het eerder een slecht bewerkt filmpje...het ziet er niet eens geloofwaardig uit, nep, die ogen , die huid alles! Ga mij niet vertellen dat dit een ziekte is oid, dit is weer zo'n Alien beeld die niet eens bestaat maar wel word gebruikt in films :S
Sneu? Ja, maar niet voor het kind
Sisco4life schreef:Ik vind het eerder een slecht bewerkt filmpje...het ziet er niet eens geloofwaardig uit, nep, die ogen , die huid alles! Ga mij niet vertellen dat dit een ziekte is oid, dit is weer zo'n Alien beeld die niet eens bestaat maar wel word gebruikt in films :S
Sneu? Ja, maar niet voor het kind
KiWiKo schreef:ben ik nou de enige die zo iets heeft van............ tjees wat ontzettend sneu !!
een baby heeft behoefte aan warmte.......... liefde.
hubba schreef:ik ging net even op google kijken hoe het eruit ziet omdat ik liever niet het filmpje zie .. maar dit is echt heel raar en heel erg! Die kindjes hebben gewoon allemaal rode strepen over hun lichaam(bloedvaten?) en die ogen zijn super raar .. zal wel heel opgezwollen rood ooglid zijn ofzo .. maar ik vind het wel heel erg dat dit kan gebeuren. Maarja er is niks aan te doen.
rowo schreef:Maar wat is er met die ogen dan? Zijn net rode luchtbellen.
Born2BCrazy schreef:Ik las iets over dat er een soort cocon oid om het hoofd zit die er langzaam af gaat..
Vind het erg zielig, mensonwaardig zelfs